Twitter představil nový reklamní nástroj

Martin Stančík , 18. duben 2013 12:30 0 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Twitter včera představil nový nástroj, který umožní společnostem zaměřovat reklamu v závislosti na obsahu tweetů uživatelů.

Twitter na reklamě nevydělává tolik, kolik by si jeho manažeři ani analytici představovali - v tomto roce podle odhadů příjmy nepřesáhnou 600 milionů dolarů. Jedna z nejznámějších sociálních sítí na světě má 200 milionů uživatelů po celém světě a ceněna je na devět miliard dolarů. Nový nástroj by mohl přinést značné zisky, jelikož dokáže vyhodnocovat zájmy uživatelů v závislosti na odeslaných tweetech a osobách, jež následují. Představení nástroje přichází v době, kdy se připravuje na vstup na burzu začátkem příštího roku.

Největší konkurent Twitteru Facebook zobrazuje uživatelům reklamy především v závislosti na tom, co se jim "líbí". Twitter na oficiálním blogu oznámil, že nový nástroj bude dostupný zadavatelům reklamy již brzy v patnácti jazycích a další budou rychle přibývat. Twitter vznikl před sedmi lety a jeho manažeři doposud nedokázali vytvořit funkční byznys model. V posledních dvou letech pod vedením Dicka Costola však vzniká čím dál více nástrojů na generování zisku.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

APEK: Dnes obrat za miliardu?

Pavel Houser , 11. prosinec 2017 13:04

Právě dnes očekává Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vrchol objednávek vánočních dárků na in...

Více 0 komentářů

Termínový kontrakt na bitcoin při debutu stoupl až na 18 700 dolarů

ČTK , 11. prosinec 2017 10:39

Termínový kontrakt na internetovou měnu bitcoin při svém debutu ve Spojených státech zpevnil o více ...

Více 0 komentářů

Western Digital zruší arbitráž proti Toshibě

ČTK , 11. prosinec 2017 08:00

Japonská společnost Toshiba a americká firma Western Digital se v zásadě dohodly na urovnání sporu o...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Spotify a Tencent se propojují

ČTK , 10. prosinec 2017 08:00

Přední světová služba pro streamování hudby Spotify a čínská konkurenční firma Tencent Music Enterta...

Více 0 komentářů

Bezpečnostní politika firem brání plně využít potenciál IoT

Pavel Houser , 09. prosinec 2017 08:00

Tři čtvrtiny účastníků průzkumu EY Global Information Security Survey 2017 pokládají za nejpravděpod...

Více 4 komentářů

Globální výdaje na bezpečnost IT porostou v příštím roce o 8 % na 96 miliard dolarů

Pavel Houser , 08. prosinec 2017 10:57

Nejrychleji porostou řešení SIEM, testování IT bezpečnosti a její outsourcing. ...

Více 1 komentářů

Soud EU: Luxusní značky mohou zakázat internetový prodej zboží

ČTK , 08. prosinec 2017 10:00

Oponenti poukazují na to, že omezení prodejů jde proti hospodářské soutěži....

Více 2 komentářů