Uživatelé Facebooku zaplatí až 200 Kč za odstranění reklam

Martin Stančík , 26. červenec 2013 09:52 8 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Uživatelé sociální sítě Facebook jsou ochotni zaplatit až 10 dolarů (v přepočtu 200 Kč) měsíčně za odstranění reklam.

Vyplývá to z nové studie marketingové agentury Greenlight, která byla vydána včera. Podle Greenlight 15 % respondentů uvedlo, že by za odstranění reklam ze sociální sítě byli ochotni platit, přičemž většině z nich by nedělalo problém zaplatit 5 - 10 dolarů měsíčně. Greenlight se dotazoval pěti set lidí po celém světě. Z výsledků studie dále vyplývá, že téměř 70 % respondentů na reklamy kliká "nikdy" nebo "výjimečně". Apatie uživatelů k reklamám na největší sociální síti světa je tak podle marketingové agentury "značná".

Facebook v březnu představil upravené zobrazování příspěvků přátel na své síti, kdy se reklamy začaly zobrazovat přímo mezi statusy přátel. Podle Andrease Pourose z Greenlightu by Facebook neměl reklamy na své síti prosazovat tak agresivně. "Lidé by neměli cítit, že jsou bombardování reklamami," uvedl Pouros s tím, že díky nedávné akvizici Instagramu se pravděpodobně brzy dočkáme video reklam.


Komentáře

Jardík #1
Jardík 26. červenec 2013 12:37

Je směšné, že jim uživatélé chtějí platit za to, že jim dobrovolně dávají informace o sobě a svých přátelých, aby to následně mohlo být zneužito proti nim vládou USA či jiných zemí.

e #5
e 26. červenec 2013 16:36

To neni smesne, to je velmi smutne.

lambada #7
lambada 26. červenec 2013 20:22

Ti uzivatele, o kterych hovorite, to delaji absolutne dobrovolne, takze je vse v poradku.

Brodek #2
Brodek 26. červenec 2013 14:03

500 lidí z celého světa?! Představoval bych si větší reprezentativní vzorek uživatelů FB....

mikirc #8
mikirc 26. červenec 2013 20:38

Presne tak, kdyby to bylo 5 000 000 lidi tak uz by to melo aspon nejakou vahu, ale zeptat se jenom 4,5*10^-7 % uzivatelu, je prece smesne. Pro lepsi predstavu aktivnich uzivatelu je "1 110 000 000"

Takze to je jako podle jednoho stebla travy rozhodnout o kvalite cele louky.

martin #3
martin 26. červenec 2013 14:52

Nechápu jak někdo může chtít platit za takovou hovadinu, když si stačí stáhnou správný doplněk k prohlížeči.

Jaroslav Reznik 26. červenec 2013 15:18

Ja za to na nekterych serverech platim a prijde me to fer.

e #6
e 26. červenec 2013 16:39

tohle se da detekovat a muze jednou prijit finta na usery facebooku, ze s blokovanim reklam je FB nepusti do te doby, dokud blokovani nevypnou. Nekteri jsou na FB tak zavisli, ze to vypnou. Tim jsem si jist. :)

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů