Uživatelé Facebooku zaplatí až 200 Kč za odstranění reklam

Martin Stančík , 26. červenec 2013 09:52 8 komentářů
Rubriky: Marketing, Internet

Uživatelé sociální sítě Facebook jsou ochotni zaplatit až 10 dolarů (v přepočtu 200 Kč) měsíčně za odstranění reklam.

Vyplývá to z nové studie marketingové agentury Greenlight, která byla vydána včera. Podle Greenlight 15 % respondentů uvedlo, že by za odstranění reklam ze sociální sítě byli ochotni platit, přičemž většině z nich by nedělalo problém zaplatit 5 - 10 dolarů měsíčně. Greenlight se dotazoval pěti set lidí po celém světě. Z výsledků studie dále vyplývá, že téměř 70 % respondentů na reklamy kliká "nikdy" nebo "výjimečně". Apatie uživatelů k reklamám na největší sociální síti světa je tak podle marketingové agentury "značná".

Facebook v březnu představil upravené zobrazování příspěvků přátel na své síti, kdy se reklamy začaly zobrazovat přímo mezi statusy přátel. Podle Andrease Pourose z Greenlightu by Facebook neměl reklamy na své síti prosazovat tak agresivně. "Lidé by neměli cítit, že jsou bombardování reklamami," uvedl Pouros s tím, že díky nedávné akvizici Instagramu se pravděpodobně brzy dočkáme video reklam.


Komentáře

Jardík #1
Jardík 26. červenec 2013 12:37

Je směšné, že jim uživatélé chtějí platit za to, že jim dobrovolně dávají informace o sobě a svých přátelých, aby to následně mohlo být zneužito proti nim vládou USA či jiných zemí.

e #5
e 26. červenec 2013 16:36

To neni smesne, to je velmi smutne.

lambada #7
lambada 26. červenec 2013 20:22

Ti uzivatele, o kterych hovorite, to delaji absolutne dobrovolne, takze je vse v poradku.

Brodek #2
Brodek 26. červenec 2013 14:03

500 lidí z celého světa?! Představoval bych si větší reprezentativní vzorek uživatelů FB....

mikirc #8
mikirc 26. červenec 2013 20:38

Presne tak, kdyby to bylo 5 000 000 lidi tak uz by to melo aspon nejakou vahu, ale zeptat se jenom 4,5*10^-7 % uzivatelu, je prece smesne. Pro lepsi predstavu aktivnich uzivatelu je "1 110 000 000"

Takze to je jako podle jednoho stebla travy rozhodnout o kvalite cele louky.

martin #3
martin 26. červenec 2013 14:52

Nechápu jak někdo může chtít platit za takovou hovadinu, když si stačí stáhnou správný doplněk k prohlížeči.

Jaroslav Reznik 26. červenec 2013 15:18

Ja za to na nekterych serverech platim a prijde me to fer.

e #6
e 26. červenec 2013 16:39

tohle se da detekovat a muze jednou prijit finta na usery facebooku, ze s blokovanim reklam je FB nepusti do te doby, dokud blokovani nevypnou. Nekteri jsou na FB tak zavisli, ze to vypnou. Tim jsem si jist. :)

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
27. 09. Startup Festival
RSS 

Zprávičky

EK:Digitální firmy platí poloviční daně oproti tradičním podnikům

ČTK , 25. září 2017 09:00

Krátkodobá řešení podle návrhu zahrnují např. zdanění digitálních podniků na základě jejich tržeb, n...

Více 0 komentářů

Hewlett Packard Enterprise propustí asi 5 000 lidí

ČTK , 25. září 2017 08:00

Plánované zrušení 10 % pracovních míst by mohlo být předehrou k dalšímu snižování počtu zaměstnanců....

Více 0 komentářů

Mobilní platby: Jak si ČR stojí ve srovnání s Evropou

Pavel Houser , 24. září 2017 09:00

Biometrii Češi považují za nejvhodnější formu ověření platby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Důvěra Čechů v e-shopy roste

Pavel Houser , 23. září 2017 09:00

Drtivá většina české internetové populace nakupuje on-line dlouhodobě, dále však narůstá četnost nák...

Více 0 komentářů

Nové verze Javy: Java SE 9 a Java EE 8

Pavel Houser , 22. září 2017 14:51

Oracle oznamuje všeobecnou dostupnost nových verzí platformy Java: Java SE 9 (JDK 9), Java Platform ...

Více 0 komentářů

Baidu investuje do vývoje autonomního řízení

ČTK , 22. září 2017 13:00

Cílem projektu Apollo je vyvinout technologii pro samořízené automobily do roku 2020....

Více 0 komentářů

Kaprain koupil kabelovou Rio Media

ČTK , 22. září 2017 09:00

Spojením Nej.cz a Rio Media vznikne druhý největší poskytovatel kabelové televize a významný poskyto...

Více 0 komentářů