Zákazníci TELCO operátorů si raději stěžují na sociálních sítích, než na zákaznické lince

ITbiz.cz, 11. červen 2012 09:07 2 komentářů

Když mají problém, využívají zákazníci operátorů raději sociální sítě místo volání na zákaznickou péči. Může za to zkušenost, zatímco na telefonu problém vyzní často do ztracena, na Internetu zůstane vidět a tak jej firmy řeší. Zákazníci mobilních operátorů si přitom nejčastěji stěžují na snižování limitů pro stahování internetových dat.

BTS
BTS
Z více než 20 000 příspěvků, které byly odhaleny monitoringem veřejných diskuzí na Facebooku, Twitteru a dalších diskuzích v průběhu května a června, tvořila pětina negativní názory.

Zákazníci jsou nespokojeni zejména s omezením internetového připojení přes mobilní telefony a zdlouhavou odezvou na stížnosti přes webové portály operátorů a telefonické linky, to jsou nejzajímavější závěry z aktuálního průzkumu společnosti Brand Embassy na téma spokojenosti zákazníků s mobilními operátory a ISP.

Právě nespokojenost s tradičními kanály zákaznické péče internetové uživatele přiměla k sdílení svých problémů přes sociální sítě a diskuzní fóra. Dvě třetiny internetových uživatelů se veřejně ptá na řešení problémů v online diskuzích, čtvrtina využívá Facebookové stránky operátorů, méně než 10% zákazníků využívá Twitter.

I přes vysoký počet stížností výzkum prokázal, že vtipné reklamní kampaně operátorů ovlivňují pozitivní vnímání značek - Nejvyšší počet kladných příspěvků zaznamenala Telefonica O2 a TMobile.

“Uživatelé na sociálních sítích v květnu kladně hodnotili a sdíleli zejména reklamy TMobile s Vojtou Kotkem a motorkáři,” doplňuje Vít Horký ze společnosti Brand Embassy.


Komentáře

Robert Smol #1
Robert Smol 11. červen 2012 10:56

Tomu se ale preci vubec nelze divit:

- dovolat se na zkaznickou linku je nerealne
- domoci se napravy problemu je nerealne
- pokud napisete email, tak vam vetsinou vrati zamitavou odpoved, aniz byste meli jakoukoliv moznost dodat dalsi informace a vec je uzavrena.

marketa #2
marketa 12. červen 2012 11:36

vono to totiz pomaha..
Uz jste nekdy NECO vyresili na UPC TAK, ze by vase pristli vyuctovani bylo v poradku ? Surprise, surprise.. Diky twittru jsem vyhrala i soud..

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

Výrobce čipů Marvell kupuje za 6 mld. USD rivala Cavium

ČTK , 20. listopad 2017 14:57

Cavium využívá technologii ARM a snaží se narušit pozici Intelu na trhu mikroprocesorů pro servery....

Více 0 komentářů

Na trh přichází GFI MailEssentials 21

Pavel Houser , 20. listopad 2017 13:36

Nová verze posiluje úroveň bezpečnosti elektronické pošty pro SMB společnosti....

Více 0 komentářů

Prodej elektroniky i kancelářské techniky v ČR se zvýšil

Pavel Houser , 20. listopad 2017 13:28

Vývoj prodejů je dán mj. růstem cen desktopů, notebooků i inkoustových tiskáren....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Toshiba odvrací stažení akcií z burzy

ČTK , 20. listopad 2017 09:19

Správní rada podniku schválila zvýšení kapitálu na nedělním zasedání....

Více 0 komentářů

ČLK podá trestní oznámení kvůli zavádění eReceptů

ČTK , 20. listopad 2017 08:00

Podle kontroly NKÚ, kterou úřad zveřejnil v květnu, bylo úložiště elektronických receptů za 318 mili...

Více 0 komentářů

Prodeje potravin přes internet jsou v ČR třetí nejvyšší v Evropě

ČTK , 18. listopad 2017 08:00

Další inovace? Nabízí se např. doručování až domů bez přítomnosti majitele......

Více 0 komentářů

Slovenské soudy zakázaly přístup k více než 30 webům s hazardem

ČTK , 17. listopad 2017 09:00

Podobnou úpravu proti nepovoleným hazardním hrám jako Slovensko uplatňují i další členské země EU....

Více 1 komentářů