Zákazníci TELCO operátorů si raději stěžují na sociálních sítích, než na zákaznické lince

ITbiz.cz, 11. červen 2012 09:07 2 komentářů

Když mají problém, využívají zákazníci operátorů raději sociální sítě místo volání na zákaznickou péči. Může za to zkušenost, zatímco na telefonu problém vyzní často do ztracena, na Internetu zůstane vidět a tak jej firmy řeší. Zákazníci mobilních operátorů si přitom nejčastěji stěžují na snižování limitů pro stahování internetových dat.

BTS
BTS
Z více než 20 000 příspěvků, které byly odhaleny monitoringem veřejných diskuzí na Facebooku, Twitteru a dalších diskuzích v průběhu května a června, tvořila pětina negativní názory.

Zákazníci jsou nespokojeni zejména s omezením internetového připojení přes mobilní telefony a zdlouhavou odezvou na stížnosti přes webové portály operátorů a telefonické linky, to jsou nejzajímavější závěry z aktuálního průzkumu společnosti Brand Embassy na téma spokojenosti zákazníků s mobilními operátory a ISP.

Právě nespokojenost s tradičními kanály zákaznické péče internetové uživatele přiměla k sdílení svých problémů přes sociální sítě a diskuzní fóra. Dvě třetiny internetových uživatelů se veřejně ptá na řešení problémů v online diskuzích, čtvrtina využívá Facebookové stránky operátorů, méně než 10% zákazníků využívá Twitter.

I přes vysoký počet stížností výzkum prokázal, že vtipné reklamní kampaně operátorů ovlivňují pozitivní vnímání značek - Nejvyšší počet kladných příspěvků zaznamenala Telefonica O2 a TMobile.

“Uživatelé na sociálních sítích v květnu kladně hodnotili a sdíleli zejména reklamy TMobile s Vojtou Kotkem a motorkáři,” doplňuje Vít Horký ze společnosti Brand Embassy.


Komentáře

Robert Smol #1
Robert Smol 11. červen 2012 10:56

Tomu se ale preci vubec nelze divit:

- dovolat se na zkaznickou linku je nerealne
- domoci se napravy problemu je nerealne
- pokud napisete email, tak vam vetsinou vrati zamitavou odpoved, aniz byste meli jakoukoliv moznost dodat dalsi informace a vec je uzavrena.

marketa #2
marketa 12. červen 2012 11:36

vono to totiz pomaha..
Uz jste nekdy NECO vyresili na UPC TAK, ze by vase pristli vyuctovani bylo v poradku ? Surprise, surprise.. Diky twittru jsem vyhrala i soud..

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 1 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů