Zákazníci TELCO operátorů si raději stěžují na sociálních sítích, než na zákaznické lince

ITbiz.cz, 11. červen 2012 09:07 2 komentářů

Když mají problém, využívají zákazníci operátorů raději sociální sítě místo volání na zákaznickou péči. Může za to zkušenost, zatímco na telefonu problém vyzní často do ztracena, na Internetu zůstane vidět a tak jej firmy řeší. Zákazníci mobilních operátorů si přitom nejčastěji stěžují na snižování limitů pro stahování internetových dat.

BTS
BTS
Z více než 20 000 příspěvků, které byly odhaleny monitoringem veřejných diskuzí na Facebooku, Twitteru a dalších diskuzích v průběhu května a června, tvořila pětina negativní názory.

Zákazníci jsou nespokojeni zejména s omezením internetového připojení přes mobilní telefony a zdlouhavou odezvou na stížnosti přes webové portály operátorů a telefonické linky, to jsou nejzajímavější závěry z aktuálního průzkumu společnosti Brand Embassy na téma spokojenosti zákazníků s mobilními operátory a ISP.

Právě nespokojenost s tradičními kanály zákaznické péče internetové uživatele přiměla k sdílení svých problémů přes sociální sítě a diskuzní fóra. Dvě třetiny internetových uživatelů se veřejně ptá na řešení problémů v online diskuzích, čtvrtina využívá Facebookové stránky operátorů, méně než 10% zákazníků využívá Twitter.

I přes vysoký počet stížností výzkum prokázal, že vtipné reklamní kampaně operátorů ovlivňují pozitivní vnímání značek - Nejvyšší počet kladných příspěvků zaznamenala Telefonica O2 a TMobile.

“Uživatelé na sociálních sítích v květnu kladně hodnotili a sdíleli zejména reklamy TMobile s Vojtou Kotkem a motorkáři,” doplňuje Vít Horký ze společnosti Brand Embassy.


Komentáře

Robert Smol #1
Robert Smol 11. červen 2012 10:56

Tomu se ale preci vubec nelze divit:

- dovolat se na zkaznickou linku je nerealne
- domoci se napravy problemu je nerealne
- pokud napisete email, tak vam vetsinou vrati zamitavou odpoved, aniz byste meli jakoukoliv moznost dodat dalsi informace a vec je uzavrena.

marketa #2
marketa 12. červen 2012 11:36

vono to totiz pomaha..
Uz jste nekdy NECO vyresili na UPC TAK, ze by vase pristli vyuctovani bylo v poradku ? Surprise, surprise.. Diky twittru jsem vyhrala i soud..


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
18. 02. WordCamp Praha 2017
RSS 

Zprávičky

ČTÚ pohrozil O2 a Vodafonu odebráním licencí na LTE kvůli cenám

ČTK , 22. leden 2017 14:00

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) znovu vyzval operátory O2 a Vodafone, aby do měsíce snížili velkoob...

Více 0 komentářů

Menší e-shopy kvůli EET zruší platbu kartou

ČTK , 22. leden 2017 07:00

Řada menších tuzemských e-shopů od března, kdy pro ně začne platit elektronická evidence tržeb (EET...

Více 1 komentářů

Na další rozvoj ekonomického systému bude Praha vypisovat tendry

ČTK , 21. leden 2017 14:00

Na další rozvoj ekonomického systému Ginis bude Praha vypisovat jednotlivé veřejné zakázky. Pražští ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Tržby IBM klesaly i ve 4.čtvrtletí loňského roku, akciím se daří

ČTK , 21. leden 2017 07:00

Americká počítačová společnost International Business Machines (IBM) zaznamenala další, již devatená...

Více 0 komentářů

Facebook postaví v Dánsku datové centrum

ČTK , 20. leden 2017 14:00

Americký provozovatel sociální sítě Facebook postaví v dánském městě Odense nové datové centrum, kte...

Více 0 komentářů

Americký Oracle převezme českou programátorskou firmu Apiary

ČTK , 20. leden 2017 12:00

Americký výrobce podnikového softwaru Oracle podepsal dohodu o převzetí české programátorské firmy A...

Více 0 komentářů

Internetová ekonomika za pět let posílila o 15 procent na 188 miliard

ČTK , 20. leden 2017 07:00

Objem internetové ekonomiky se předloni proti roku 2011 zvýšil o 15 procent na 188 miliard korun. Na...

Více 0 komentářů