• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Česká umělá inteligence s IBM Watson pro služby B2B

Richard Jan Voigts
11. 5. 2018
| Články

Poskytujete nějaké služby? Víte, jak jsou s nimi vaši zákazníci spokojeni? Víte, jak na nich vaši zaměstnanci pracují? Víte, kolik už vyčerpali ze zakázky, aby pro vás byl zákazník rentabilní? Jste si vědomi, že by mohl od vás odejít, ještě než projeví svoji nespokojenost?
Gettick je cloudová služba s umělou inteligencí, která dá na tyto logické a celkem běžné otázky automatickou odpověď, říká Alan Vyšín, CEO a Pavol Husar, CTO, spoluzakladatelé.

Vaše služba je dosti unikátní, což se málokdy vidí. K čemu se dá využít a pro koho je vhodná?
Alan Vyšín: Vytvořili jsme platformu, která umožňuje poskytovatelům služeb typu B2B, typicky marketingovým agenturám, účetním firmám, právnickým kancelářím apod. získávat přes e-mail zadání od jejich klientů, společností, s nimiž mají navázánu spolupráci. Funguje tak, že e-mail se jejich zaměstnancům touto službou automaticky zpracuje a vytvoří ono zadání, co vlastně klient požaduje. Mohou pak na tomto úkolu pracovat dohromady jako tým, který poskytuje klientovi servis. Výsledkem je, že díky naší technologii ve spojení s IBM dokážeme veškerou tuto práci, kterou dělají pro svého klienta, zpracovávat a analyzovat. My pak už vedení jejich firmy ukazujeme, co se s jejich klientem děje. Typicky můžeme ukázat, kolik času mu jejich zaměstnanci věnovali, odvozeně kolik to stálo peněz. Díky umělé inteligenci IBM Watson jim navíc můžeme ukázat sentiment, tj. jakou má jejich klient náladu, jak je spokojen s prací jejich týmu. Dáváme tím poskytovatelům služeb B2B kompletní platformu pro získání informací o jejich práci pro klienta. Naše platforma jim zároveň dává nástroj, jenž jim umožňuje co nejlépe pracovat pro klienta jako tým od samotného zadání, a to včetně dashboardu. Ten managementu ukazuje, v jakém stavu je celková práce na zadání, jak je efektivní, kolik je práce stojí, včetně nálady klienta, případně zda se tato jejich práce ve výsledku vůbec vyplatí.


Pavol Husar, Alan Vyšín | Gettick

V jakém stavu se vaše služba nachází?
Právě jsme dokončili stavbu platformy, která obsahuje všechny nástroje, aby naši zákazníci mohli efektivně na svých klientech pracovat. Jde o nástroje typu týmový chat, poznámky, soubory, videohovory, vše, co jejich týmy potřebují. V systému je veškerá komunikace týmu poskytovatele služeb s klientem. Na základě dat, které ze systému získáváme, budeme implementovat technologii IBM Watson, aby je dokázala analyzovat. Zejména je velmi důležité ukázat managementu aktuální stav klienta a jeho náladu. Třeba že je naštvaný tak, že by jejich službu až opustil ještě předtím, než by se k tomu hodlal rozhodnout. Management díky tomu může přijmout opravná opatření.

Které části IBM Watson hodláte pro vaši službu využívat?
Pavol Husar: V nejbližší době využijeme přirozenou jazykovou analýzu a analýzu sentimentu. Jde zejména o záležitosti analýzy textu.

Proč jste zvolili IBM Cloud a Watson?
Pavol Husar: IBM Watson je v podstatě de facto nejpokročilejší na trhu běžně dostupná umělá inteligence. Z hlediska cloudu je pro nás velmi důležité, že můžeme našim zákazníkům poskytnout dedikovaný hardware v cloudu, kde budou jejich data izolovaná od všech ostatních zákazníků. Proto také pro nás bylo velmi jednoduché založit v prostředí IBM Cloud vlastní dedikovanou serverovou farmu a zákazníkům poskytovat naše služby na jim vyhrazeném hardwaru.

Rubriky: České ITCloudPodnikový software

Související příspěvky

Zprávičky

AWS oznamuje Fastnet, specializovaný vysokorychlostní transatlantický kabel spojující USA a Evropu

11. 11. 2025
Zprávičky

Zisk antivirové firmy Gen Digital ve čtvrtletí stoupl o 9 %

7. 11. 2025
Huawei AI ilustracni
Články

HPE představuje inovace v AI s využitím technologií NVIDIA

7. 11. 2025
750 zaměstnanců ČSOB se díky Atosu zvládlo rychle přesunout do domácích kanceláří
Zprávičky

Skupina CSG založila dvě nové firmy se zaměřením na AI – JATISmro a Tendrio

6. 11. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

NÚKIB nařizuje aktualizovat MS Exchange Server

Podvodníci zneužívají zranitelnost ve službě Windows Server Update Services

Pavel Houser
11. 11. 2025

Experti ze Sophos Counter Threat Unit (CTU) odhalili, že kybernetičtí útočníci zneužívají zranitelnost ve

AWS oznamuje Fastnet, specializovaný vysokorychlostní transatlantický kabel spojující USA a Evropu

Pavel Houser
11. 11. 2025

Amazon Web Services (AWS) oznámil výstavbu Fastnetu – strategického transatlantického optického kabelu, který propojí

Fujitsu má novou platformu pro partnerskou spolupráci

SoftBank prodala za téměř 6 miliard dolarů celý svůj podíl v Nvidii

ČTK
11. 11. 2025

Japonský technologický konglomerát SoftBank prodal za 5,83 miliardy dolarů (zhruba 122,5 miliardy Kč) celý

IDC: Globální trh s tablety ve třetím čtvrtletí klesl, jedničkou zůstal Apple

ČTK
11. 11. 2025

Celosvětový trh s počítačovými tablety po šesti čtvrtletích nepřetržitého růstu ve třetím čtvrtletí klesl.

Čína osvobodí od cla vývoz čipů Nexperia pro civilní použití

ČTK
11. 11. 2025

Čína zavedla opatření, která osvobozují od vývozních omezení čipy Nexperia určené pro civilní použití.

Meta hodlá v příštích třech letech v USA investovat 600 miliard dolarů

ČTK
10. 11. 2025

Americká internetová společnost Meta Platforms hodlá v příštích třech letech investovat 600 miliard dolarů

Bílý dům Nvidii nepovolil vývoz nejnovějších zmenšených čipů do Číny

ČTK
10. 11. 2025

Bílý dům podle informací serveru The Information rozhodl nepovolit společnosti Nvidia prodávat své nejnovější

Volkswagen oznámil, že mu výrobce čipů Nexperia obnovil dodávky

ČTK
10. 11. 2025

Společnost Volkswagen oznámila, že jí Čínou vlastněný výrobce čipů Nexperia obnovil přerušené dodávky. Podle

Tiskové zprávy

ZEBRA SYSTEMS: Omezené rozpočty a podceňování rizik jsou hlavní překážky k lepší kybernetické bezpečnosti

Red Hat podporuje digitální suverenitu Evropské unie

ČSÚ: Umělou inteligenci používá třetina populace

Společnosti Pure Storage a Cisco dodávají AI továrny pro podniky ve spolupráci s NVIDIA

Praha 6 získala od Letiště Praha 1200 licencí pro školení žáků ZŠ v otázkách kyberbezpečnosti

ABSL ocenila nejvýznamnější inovace v oboru IT a podnikových služeb roku 2025

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Kalendář

Lis 11
Celý den

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Zobrazit kalendář

Komentujeme

Christian Klein, generální ředitel SAP

Digitální suverenita nestojí na ideálech, ale na konkrétních výsledcích

Christian Klein
23. 10. 2025

Diskuse o digitální suverenitě nabývá na celém světě na intenzitě. V dnešní době geopolitické nejistoty a...

Slovník

Key account manager

Sociomapování

Interstitial

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.