Česká umělá inteligence s IBM Watson pro služby B2B

Richard Jan Voigts , 11. May 2018 08:00 1 komentářů
Česká umělá inteligence s IBM Watson pro služby B2B

Poskytujete nějaké služby? Víte, jak jsou s nimi vaši zákazníci spokojeni? Víte, jak na nich vaši zaměstnanci pracují? Víte, kolik už vyčerpali ze zakázky, aby pro vás byl zákazník rentabilní? Jste si vědomi, že by mohl od vás odejít, ještě než projeví svoji nespokojenost?

Gettick je cloudová služba s umělou inteligencí, která dá na tyto logické a celkem běžné otázky automatickou odpověď, říká Alan Vyšín, CEO a Pavol Husar, CTO, spoluzakladatelé.

Vaše služba je dosti unikátní, což se málokdy vidí. K čemu se dá využít a pro koho je vhodná?
Alan Vyšín: Vytvořili jsme platformu, která umožňuje poskytovatelům služeb typu B2B, typicky marketingovým agenturám, účetním firmám, právnickým kancelářím apod. získávat přes e-mail zadání od jejich klientů, společností, s nimiž mají navázánu spolupráci. Funguje tak, že e-mail se jejich zaměstnancům touto službou automaticky zpracuje a vytvoří ono zadání, co vlastně klient požaduje. Mohou pak na tomto úkolu pracovat dohromady jako tým, který poskytuje klientovi servis. Výsledkem je, že díky naší technologii ve spojení s IBM dokážeme veškerou tuto práci, kterou dělají pro svého klienta, zpracovávat a analyzovat. My pak už vedení jejich firmy ukazujeme, co se s jejich klientem děje. Typicky můžeme ukázat, kolik času mu jejich zaměstnanci věnovali, odvozeně kolik to stálo peněz. Díky umělé inteligenci IBM Watson jim navíc můžeme ukázat sentiment, tj. jakou má jejich klient náladu, jak je spokojen s prací jejich týmu. Dáváme tím poskytovatelům služeb B2B kompletní platformu pro získání informací o jejich práci pro klienta. Naše platforma jim zároveň dává nástroj, jenž jim umožňuje co nejlépe pracovat pro klienta jako tým od samotného zadání, a to včetně dashboardu. Ten managementu ukazuje, v jakém stavu je celková práce na zadání, jak je efektivní, kolik je práce stojí, včetně nálady klienta, případně zda se tato jejich práce ve výsledku vůbec vyplatí.


Pavol Husar, Alan Vyšín | Gettick

V jakém stavu se vaše služba nachází?
Právě jsme dokončili stavbu platformy, která obsahuje všechny nástroje, aby naši zákazníci mohli efektivně na svých klientech pracovat. Jde o nástroje typu týmový chat, poznámky, soubory, videohovory, vše, co jejich týmy potřebují. V systému je veškerá komunikace týmu poskytovatele služeb s klientem. Na základě dat, které ze systému získáváme, budeme implementovat technologii IBM Watson, aby je dokázala analyzovat. Zejména je velmi důležité ukázat managementu aktuální stav klienta a jeho náladu. Třeba že je naštvaný tak, že by jejich službu až opustil ještě předtím, než by se k tomu hodlal rozhodnout. Management díky tomu může přijmout opravná opatření.

Které části IBM Watson hodláte pro vaši službu využívat?
Pavol Husar: V nejbližší době využijeme přirozenou jazykovou analýzu a analýzu sentimentu. Jde zejména o záležitosti analýzy textu.

Proč jste zvolili IBM Cloud a Watson?
Pavol Husar: IBM Watson je v podstatě de facto nejpokročilejší na trhu běžně dostupná umělá inteligence. Z hlediska cloudu je pro nás velmi důležité, že můžeme našim zákazníkům poskytnout dedikovaný hardware v cloudu, kde budou jejich data izolovaná od všech ostatních zákazníků. Proto také pro nás bylo velmi jednoduché založit v prostředí IBM Cloud vlastní dedikovanou serverovou farmu a zákazníkům poskytovat naše služby na jim vyhrazeném hardwaru.


Komentáře

Joozy #0
Joozy 19. May 2018 08:34

Your article is detailed, thanks to it I solved the problem I am entangled. I will regularly follow your writers and visit this site daily https://gmail-login-2018.weebly.com/

RSS 

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Pavel Houser , 20. April 2019 10:30
Pavel Houser

Umělé inteligenci, respektive strojovému učení, se poslední dobou často vytýká, že nikdo přesně neví...

Více

Kalendář

14. 05.

17. 05.
FESPA 2019
16. 05. Document Management Conference 2019
19. 05.

23. 05.
IEEE SP 2019







RSS 

Zprávičky

Snapchatu vzrostl počet uživatelů, firma snížila ztrátu

ČTK , 24. April 2019 09:28

Firma snížila svou ztrátu o 20 % na 310 milionů dolarů....

Více 0 komentářů

Twitter zvýšil zisk i tržby, překvapivě vzrostl i počet uživatelů

ČTK , 24. April 2019 09:00

Tržby firmy se v prvním kvartálu zvýšily o 18 % na 787 milionů dolarů....

Více 0 komentářů

Dražba frekvencí pro síť 5G zatím v SRN vynesla 5,4 miliardy eur

ČTK , 24. April 2019 08:00

Spolková republika v nynější aukci draží licence k celkem 41 frekvenčním blokům v pásmech okolo 2000...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Kritická komunikace na nízkofrekvenční LTE

Pavel Houser , 23. April 2019 13:23

Nordic Telecom a Nokia spouštějí v Česku první LTE síť na světě pro kritickou komunikaci v pásmu 410...

Více 0 komentářů

Nejvyšší kontrolní úřad: Generální finanční ředitelství porušilo rozpočtovou kázeň za 428 milionů Kč

Pavel Houser , 23. April 2019 09:55

IS ADIS provozuje finanční správa už od roku 1993, a jedná se tak podle NKÚ o jeden z nejzastaralejš...

Více 0 komentářů

Samsung odložil zahájení prodeje ohebného telefonu Galaxy Fold

ČTK , 23. April 2019 09:00

Zprávy o závadách displeje nového telefonu vyvolaly vzpomínky na Samsung Galaxy Note 7....

Více 0 komentářů

Huawei navzdory tlaku USA výrazně zvýšila tržby

ČTK , 23. April 2019 08:00

Čínský výrobce telekomunikačních zařízení Huawei v prvním čtvrtletí zvýšil tržby meziročně o 39 proc...

Více 0 komentářů