Česká umělá inteligence s IBM Watson pro služby B2B

Richard Jan Voigts , 11. květen 2018 08:00 1 komentářů
Česká umělá inteligence s IBM Watson pro služby B2B

Poskytujete nějaké služby? Víte, jak jsou s nimi vaši zákazníci spokojeni? Víte, jak na nich vaši zaměstnanci pracují? Víte, kolik už vyčerpali ze zakázky, aby pro vás byl zákazník rentabilní? Jste si vědomi, že by mohl od vás odejít, ještě než projeví svoji nespokojenost?

Gettick je cloudová služba s umělou inteligencí, která dá na tyto logické a celkem běžné otázky automatickou odpověď, říká Alan Vyšín, CEO a Pavol Husar, CTO, spoluzakladatelé.

Vaše služba je dosti unikátní, což se málokdy vidí. K čemu se dá využít a pro koho je vhodná?
Alan Vyšín: Vytvořili jsme platformu, která umožňuje poskytovatelům služeb typu B2B, typicky marketingovým agenturám, účetním firmám, právnickým kancelářím apod. získávat přes e-mail zadání od jejich klientů, společností, s nimiž mají navázánu spolupráci. Funguje tak, že e-mail se jejich zaměstnancům touto službou automaticky zpracuje a vytvoří ono zadání, co vlastně klient požaduje. Mohou pak na tomto úkolu pracovat dohromady jako tým, který poskytuje klientovi servis. Výsledkem je, že díky naší technologii ve spojení s IBM dokážeme veškerou tuto práci, kterou dělají pro svého klienta, zpracovávat a analyzovat. My pak už vedení jejich firmy ukazujeme, co se s jejich klientem děje. Typicky můžeme ukázat, kolik času mu jejich zaměstnanci věnovali, odvozeně kolik to stálo peněz. Díky umělé inteligenci IBM Watson jim navíc můžeme ukázat sentiment, tj. jakou má jejich klient náladu, jak je spokojen s prací jejich týmu. Dáváme tím poskytovatelům služeb B2B kompletní platformu pro získání informací o jejich práci pro klienta. Naše platforma jim zároveň dává nástroj, jenž jim umožňuje co nejlépe pracovat pro klienta jako tým od samotného zadání, a to včetně dashboardu. Ten managementu ukazuje, v jakém stavu je celková práce na zadání, jak je efektivní, kolik je práce stojí, včetně nálady klienta, případně zda se tato jejich práce ve výsledku vůbec vyplatí.


Pavol Husar, Alan Vyšín | Gettick

V jakém stavu se vaše služba nachází?
Právě jsme dokončili stavbu platformy, která obsahuje všechny nástroje, aby naši zákazníci mohli efektivně na svých klientech pracovat. Jde o nástroje typu týmový chat, poznámky, soubory, videohovory, vše, co jejich týmy potřebují. V systému je veškerá komunikace týmu poskytovatele služeb s klientem. Na základě dat, které ze systému získáváme, budeme implementovat technologii IBM Watson, aby je dokázala analyzovat. Zejména je velmi důležité ukázat managementu aktuální stav klienta a jeho náladu. Třeba že je naštvaný tak, že by jejich službu až opustil ještě předtím, než by se k tomu hodlal rozhodnout. Management díky tomu může přijmout opravná opatření.

Které části IBM Watson hodláte pro vaši službu využívat?
Pavol Husar: V nejbližší době využijeme přirozenou jazykovou analýzu a analýzu sentimentu. Jde zejména o záležitosti analýzy textu.

Proč jste zvolili IBM Cloud a Watson?
Pavol Husar: IBM Watson je v podstatě de facto nejpokročilejší na trhu běžně dostupná umělá inteligence. Z hlediska cloudu je pro nás velmi důležité, že můžeme našim zákazníkům poskytnout dedikovaný hardware v cloudu, kde budou jejich data izolovaná od všech ostatních zákazníků. Proto také pro nás bylo velmi jednoduché založit v prostředí IBM Cloud vlastní dedikovanou serverovou farmu a zákazníkům poskytovat naše služby na jim vyhrazeném hardwaru.


Komentáře

Joozy #0
Joozy 19. květen 2018 08:34

Your article is detailed, thanks to it I solved the problem I am entangled. I will regularly follow your writers and visit this site daily https://gmail-login-2018.weebly.com/

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Malware HeroRat ovládne přes aplikaci Telegram mobil nebo tablet

Pavel Houser , 23. červenec 2018 13:41

Objevena byla nová skupina malwaru Android RAT (Remote Administration Tool), které napadají aplikaci...

Více 0 komentářů

Francouzský Atos koupí americký Syntel za 3,6 miliardy dolarů

ČTK , 23. červenec 2018 12:19

Atos akvizicí získá napojení na některé významné americké firmy, jako je American Express....

Více 0 komentářů

Která IT firma dosáhne jako první hodnoty bilionu dolarů?

ČTK , 23. červenec 2018 08:00

Především hodnota Microsfotu za posledního čtyři a půl roku, kdy firmu vede Satya Nadella, výrazně v...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Coca-Cola připojí 300 000 chladicích boxů v Evropě k internetu

ČTK , 22. červenec 2018 12:56

Smart chladicí boxy umožňují i interakci prostřednictvím mobilních aplikací....

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů