• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

E-mailový marketing, jeho vývoj a GDPR

Richard Jan Voigts
25. 2. 2018
| Články

VIVmail.cz je na našem trhu jednou z největších firem, která historicky dodává technologie jak třetích stran jako například IBM Watson Campaign Automation v prostředí IBM Cloud, tak vlastní software pro e-mailový marketing, a sama jej i poskytuje zákazníkům. Co za e-mailovým marketingem stojí a jak je trápí například GDPR, jsme se ptali Vladana Hejnice, spolumajitele společnosti VIVmail.cz.

Co je předmětem činnosti vaší firmy, když se zabýváte e-mailovým marketingem?

VIVmail.cz je společnost, která poskytuje především technologie pro e-mailový marketing a k nim související služby. Jde o softwarové technologie, které pomáhají segmentovat, personalizovat a ve výsledku i rozesílat obchodní sdělení pomocí e-mailů. Mezi služby s tím spojené patří především spuštění technologie, její správné nastavení, nebo až i správa celého e-mailového marketingu pro danou organizaci.

Jaké nástroje k tomu používáte?

Vladan Hejnic, VIVmail.cz

Vladan Hejnic, VIVmail.cz

Už od roku 2010 jsme zde jako první poskytovali klientům tehdejší řešení Silverpop, před dvěma lety jej koupila IBM a začlenila jej do své softwarové rodiny umělé inteligence jako IBM Watson Campaign Automation, který provozuje ve svém prostředí IBM Cloud (dříve IBM Bluemix). Jde o velmi robustní řešení pro banky, telekomunikační operátory, pojišťovny, prostě pro všechny, kteří chtějí propojit e-mailingovou technologii s ostatními systémy. Postupně jsme se softwarem Silverpop získali velké zkušenosti, díky kterým jsme pro e-commerce společnosti, které se potřebují rychle vyvíjet, dynamicky vytěžit více dat, vyvinuli vlastní řešení, které jsme nazvali Targito.

Kdo jsou vaši typičtí klienti?

V posledních letech jde o typické retailery, jako je Sconto, nebo i společnosti z prostředí B2B, jako například Activa. Řadí se sem však i tradiční hráči z oblasti bankovnictví, jako je ČSOB, telekomunikační operátoři O2 či Vodafone. Mezi většinu klientů z poslední doby patří rychle rostoucí retaileři na internetu, tedy typické firmy z oblasti e-commerce.

Co všechno svým zákazníkům poskytujete?

Především jim poskytujeme takovou technologii, jaká jim umí do maximálního detailu předat data o chování uživatelů v e-mailu i na jejich webu tak, aby dokázali co nejrychleji reagovat na jejich potřeby a mohli mnohem cíleněji rozesílat nabídky nejen do e-mailů jako hlavního komunikačního kanálu, ale například i do SMS, zasílat jim push-messages podle toho, jak komunikují se svými klienty.

Mění se nějak požadavky klientů na e-mailový marketing během posledních několika let, kdy e-commerce hodně pokročila?

Určitě, v roce 2010, kdy jsme přišli jako první s personalizací a automatizací e-mailového marketingu, to byl ohromný hit a společnostem to pomohlo z nějakých pěti až šesti procent obratu z e-mailingu generovat až 30 % svého obratu. Byl to zpočátku hlavní trend. Nyní už jde o samozřejmost a personalizaci a automatizaci e-mailingu používá každý. Dnešní potřeby však už jdou směrem detailnějšího rozboru chování zákazníka na webu, jak se chová, co nakupuje, zda opustil nákupní košík, a všechna tato data zkombinovat tak, aby se nad nimi postavily další automatizované procesy, a to především komunikaci zaměřené na odesílání cílené nabídky, dnes ale už během několika vteřin. Znamená to také, že pracujeme s mnohem objemnějšími daty a do většího detailu.

Jak se z hlediska cíleného e-mailového marketingu stavíte k GDPR, který má být spuštěn v květnu 2018?

Vyhovět legislativním požadavkům na GDPR je absolutní nutnost, kterou musíme zpracovat s našimi klienty. Dost často má klient v začátku nějakou právní kancelář, která mu oblast GDPR řeší. Už však také za námi přišli prakticky všichni naši klienti, že dostávají nějaké rady a principy v naprosto obecné rovině, ale že oni potřebují konkrétní řešení. To znamená, že my jim připravujeme mapy procesů, kde a jak sbírají kontakty a jaké, s jakými souhlasy, zda jsou tyto souhlasy správné apod. Hlavním cílem je, aby co nejvíc správných souhlasů podle GDPR získali do 25. května 2018, protože když je nebudou mít od následujícího dne, nebudou moci se svými zákazníky komunikovat.

Rubriky: ByznysČeské ITCloudEkomerceInternetPodnikový softwareRozhovoryTechnologieVývoj a HTML

Související příspěvky

Zprávičky

Microsoft po pokutě mění fungování svého cloudu

19. 5. 2022
Zprávičky

MPSV bude mít v červnu či červenci výsledky analýzy k řešení problémů s IT

19. 5. 2022
Zprávičky

ČTÚ připraví podmínky pro výběrové řízení na další sítě pro digitální rozhlas

19. 5. 2022
Zprávičky

Ruská pobočka Googlu vyhlásí bankrot

18. 5. 2022

Zprávičky

Microsoft po pokutě mění fungování svého cloudu

ČTK
19. 5. 2022

Americká softwarová společnosti Microsoft, které evropské úřady pro kontrolu hospodářské soutěže udělily pokutu 1,6

MPSV bude mít v červnu či červenci výsledky analýzy k řešení problémů s IT

ČTK
19. 5. 2022

Ministerstvo práce by mělo mít v červnu či červenci jasno, jak bude dál řešit

ČTÚ připraví podmínky pro výběrové řízení na další sítě pro digitální rozhlas

Pavel Houser
19. 5. 2022

ČTÚ letos nachystá podmínky pro výběrové řízení na provozovatele sítí pro vysílání DAB+, tedy

Ruská pobočka Googlu vyhlásí bankrot

ČTK
18. 5. 2022

Ruská součást americké internetové společnosti Google vyhlásí bankrot. Oznámil to dnes mluvčí firmy. Korigoval

Acronis: přes rostoucí útoky jen čtvrtina IT správců testuje obnovu dat alespoň jednou měsíčně

Pavel Houser
18. 5. 2022

I když více než 90 % administrátorů zálohuje u svých zákazníků minimálně jednou denně,

Vodafone zvýšil celoroční základní zisk o 5 % na 15,2 miliardy eur

Pavel Houser
18. 5. 2022

Britská telekomunikační skupina Vodafone Group zvýšila v uplynulém finančním roce základní zisk o pět

ŘSD čelí kyberútoku, nedostupný je web, zabývá se tím i kybernetický úřad (aktualizováno)

ČTK
17. 5. 2022

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ČR se dnes ráno stalo terčem kybernetického útoku, nyní

Ransomwarový útok stojí české oběti 8,25 milionu korun

Ruský kriminální gang Conti chce pomocí ransomwaru svrhnout vládu v Kostarice

ČTK
17. 5. 2022

Ruská kriminální skupina Conti, která se specializuje na vydírání po internetu, chce svrhnout vládu

Tiskové zprávy

Acer vybaví své stolní počítače a notebooky ConceptD nejnovějšími procesory Intel Core 12. generace a grafickými kartami NVIDIA RTX

Acer rozšiřuje stereoskopické 3D monitory o modely SpatialLabs View

Společnost Acer rozšiřuje své portfolio ekologicky šetrných produktů Vero

Ransomware: platí více organizací a výkupné je vyšší, platit však není vždy nutné

Prediktivní sítě Cisco: místo řešení problémů jim umí předcházet

VeeamON 2022 představuje vizi budoucnosti moderní ochrany dat

Zpráva dne

Prodej softwaru v květnu: doživotní licence Windows 10 za € 11, Office za € 23 a až 91% slevy!

Prodej softwaru v květnu: doživotní licence Windows 10 za € 11, Office za € 23 a až 91% slevy!

Redakce
15. 5. 2022

Zdaleka ne každý má stovky dolarů, které by chtěl utratit za softwarové upgrady svého...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Datová hydrologie?

Pavel Houser
11. 4. 2022

Po datových skladech přišla datová jezera, následují datové proudy a datové oceány. Tyto technologie alespoň představuje...

Nadcházející akce

  1. Cloud computing v praxi 2022

    19. května
  2. Hannover Messe 2022

    30. května - 2. června

Zobrazit všechny Akce

Slovník

AWStats

Assessment centre

F2F

Nejpopulárnější články

Hrátky s magnetickými víry

Excitony mohou proudit materiálem i při pokojové teplotě

Pavel Houser
2. 5. 2022

Ransomwarový útok stojí české oběti 8,25 milionu korun

Ransomware zasáhl 77 % českých organizací

Redakce
29. 4. 2022

Náhlavní soupravy Yealink – ideální volba pro kancelář i home office

Náhlavní soupravy Yealink – ideální volba pro kancelář i home office

itbiz
25. 4. 2022

Technologické predikce, aneb sedm statečných roku 2021

Objev jednosměrné supravodivosti bez magnetického pole slibuje revoluci

Pavel Houser
4. 5. 2022

Válka ukrojí z evropského trhu ICT skoro 2 %

Redakce
27. 4. 2022

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události byz Byznys Cloud Ekomerce Hardware inter Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • V CERNu změřili hmotnost kvarku c a kužel partonové spršky
  • Globální oteplování hluboké oceánské proudy zrychluje
  • Genový editor CRISPR přizpůsobili i pro hmyz, začali se šváby

RSS AbcLinuxu RSS

  • Uncurled: zkušenosti s dlouhodobou správou open-source projektu (curl)
  • Erlang/OTP 25.0
  • Deno 1.22

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.