
- akce již proběhla.
Webinář: Firemní online kancelář Google Apps
10/13/2009 @ 11:00 - 12:30
Z webináře si odnesete odpovědi na otázky:
- Co to je firemní online kancelář Google Apps?
- Kde a jak využít Google Apps právě ve vaší firmě nezávisle na vaší velikosti (malá, střední i nadnárodní firma nebo instituce)?
- Jak výrazně snížit náklady na provoz vaší firemní IT sítě?
- Jaké přínosy vám může poskytnout Google Apps?
- Jak získat bezplatně emailovou schránku 7 GB prostoru na 1 uživatele a to na vlastní doméně?
- Jak efektivně a jednoduše plánovat firemní schůzky a akce?
- Jak využít Google Apps pro sdílení firemních dokumentů a firemní intranet?
- Jak mít vždy data přístupná kdykoliv a odkudkoliv?
- Jak zcela odstranit náklady na zabezpečení a ochranu vašich firemních emailů (antivir a antispam filtry)?
- Porovnáte si zabezpečení dat uložených online v prostředí Google Apps oproti vaší firemní síti.
- Reference firem, které již Google Apps používají?
- Jak úspěšně zavést Google Apps do vaší firmy?
- Jaké jsou náklady na pořízení Google Apps?
- Přímá ukázka využití jednotlivých nástrojů Google Apps v praxi:
- email a databáze kontaktů
- sdílený kalendář
- chat a bezplatné telefonování přes internet
- vytváření online dotazníků
- sdílené online dokumenty
- webové stránky a intranet
- Nádstavky pro online kancelář a jejich možnosti propojení s Google Apps:
- CRM systémy
- databáze informací
- online účetnictví a další
- Minimálně 15 minut bude věnováno zodpovězení vašich dotazů
Základní informace
Cena webináře: bezplatný.
Termíny webináře:
1.10. 17:00 – 18:30
13.10. 10:00 – 11:30
Délka trvání: 90 minut, z toho 15 minut vyhrazeno na dotazy
Komu je webinář určen:
- podnikatelé a majitelé firem
- ředitelé a jiní vedoucí pracovníci
- manažeři
- IT specialisté
- obchodníci
- konzultanti
- lektoři
- ostatní odborní pracovníci
Pořadatel: Portál Workline.cz
Další podrobné informace včetně přihlášení naleznete zde