• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

GFI Software: reagovat na zákaznický e-mail trvá e-shopům v průměru přes 21 hodin

Pavel Houser
9. 10. 2025
| Tiskové zprávy

Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro komunikaci, bezpečnost a správu v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího zjištění čekají zákazníci na odpověď na svůj e-mailový dotaz směřovaný na e-shop v průměru 21,5 hodiny. Kromě pomalé reakce na zákaznické dotazy navíc řeší většina dnešních e-shopů nedostatečnou kvalitu odpovědí a nesprávně nastavené priority, čímž přicházejí o nemalé peníze.

Konkurence v segmentu e-shopů je dnes obrovská. Zákazníci očekávají snadnou orientaci na webu, kvalitu za rozumnou cenu, nekomplikovaný a rychlý nákup a vysoké nároky mají i na komunikaci s e-shopem. Podle některých údajů až 90 % zákazníků očekává okamžitou odpověď na dotaz přes chatovací aplikaci, na telefonu jsou ochotni čekat maximálně 28 sekund, a na e-mailový dotaz očekává až 88 % zákazníků odpověď do jedné hodiny. Pokud se tak nestane, odcházejí ke konkurenci.

Společnost GFI Software proto otestovala více než 130 e-shopů z celého světa (včetně ČR a Slovenska) – od malých a specializovaných až po velké a všeobecné e-shopy prostřednictvím e-mailových dotazů na produkty, jež se pohybovaly od nejlevnějších až po tisícidolarové. Jedním ze zajímavých zjištění je fakt, že rychlost ani kvalita e-mailových odpovědí příliš nesouvisí s velikostí e-shopu ani s cenou dotazovaných produktů.

GFI na identifikovala základě průzkumu tyto hlavní komunikační výzvy:
• Dlouhé odpovědní časy – Průměrná čekací doba na odpověď dosáhla 21,5 hodiny, přičemž u kontaktovaných e-shopů se pohybovala od 6 minut do 22 dní.
• Emaily putující po celé firmě – Na dotaz odpovídali různí lidé, často například i CEO společností (u menších e-shopů). Někdy e-mail koloval po celé firmě, než doputoval ke správnému člověku, což velmi prodlužovalo reakční dobu.
• Nekonzistentní kvalita odpovědí – Řada odpovědí byla velmi povrchních a vůbec neřešila původní dotaz, některé odpovědi dokonce porušovaly zásady kybernetické bezpečnosti a ochrany dat.
• Žádná prioritizace podle hodnoty dotazovaného produktu – Často na dotaz k produktu zanedbatelné ceny odpovídal živý operátor, jehož cena práce přesahovala hodnotu produktu.
• Nejednotný look & feel odpovědí od více lidí ze stejné firmy – Odpovědi byly často psány volnou formou, včetně nesprávné gramatiky, nepřesností, chybějícího brandingu apod.

„Aby v současné době byly e-shopy schopné růstu a zákazníci jim neutíkali ke konkurenci, musejí odpovídat na dotazy svých zákazníků,“ řekl Jozef Kačala, Vicepresident of Global Sales Engineering ve společnosti GFI Software. „Ale to nestačí: tyto odpovědi musejí přijít rychle bez ohledu na pracovní dobu, přesně odpovídat na konkrétní dotaz, a mít konzistentní a profesionální kvalitu. A protože pracovní síla je čím dál dražší a dostupnost pracovníků složitější, ukazuje se pro tyto účely ideální technologie postavené na umělé inteligenci (AI).“

Eloquens AI je nástroj pro automatizaci podnikové e-mailové komunikace, který eliminuje neefektivní činnosti v podnikové e-mailové komunikaci. S využitím pokročilé technologie umělé inteligence AI a s možnostmi lidské asistence mění Eloquens způsob, jakým organizace všech velikostí a zaměření mohou zvládat intenzivní e-mailovou komunikaci. Řešení nabízí okamžité, konzistentní a správné odpovědi postavené na znalostní bázi – 24 hodin denně a ve více než 160 jazycích. Umožňuje automaticky vyřizovat rutinní dotazy a operátorům e-shopů se dovoluje soustředit na komplikovanější případy a produkty s vyšší hodnotou.

Související příspěvky

Zprávičky

Google nabídl EK změny v oblasti reklamy, prodej části aktivit však neplánuje

15. 11. 2025
Tiskové zprávy

NÚKIB vydal přehled kybernetických incidentů za říjen 2025

14. 11. 2025
Tiskové zprávy

Spotřeba elektrické energie datových center je vysoká. S pomocí českých vědců je ale možné ji snížit a kontrolovat

14. 11. 2025
Kryptoměny a jejich ekonomika
Zprávičky

Bitcoin dál klesá, cena po větší nucené likvidaci sestoupila pod 97 000 dolarů

14. 11. 2025

Zprávičky

Google nabídl EK změny v oblasti reklamy, prodej části aktivit však neplánuje

ČTK
15. 11. 2025

Americký internetový gigant Google předložil Evropské komisi návrhy, které by měly vydavatelům a inzerentům

Kryptoměny a jejich ekonomika

Bitcoin dál klesá, cena po větší nucené likvidaci sestoupila pod 97 000 dolarů

ČTK
14. 11. 2025

Cena nejznámější kryptoměny bitcoin dál klesá a nad ránem sestoupila pod 97.000 USD (2,01

Bitcoinová aféra otřásá Českem

ČNB nakoupila bitcoiny a další digitální aktiva za téměř 21 milion korun

ČTK
14. 11. 2025

Česká národní banka (ČNB) nakoupila digitální aktiva založená na blockchainu za milion dolarů (20,9

Gartner: Výdaje na IT v Evropě se v příštím roce zvýší asi o 11 %

ČTK
14. 11. 2025

Výdaje na informační technologie (IT) v Evropě se v příštím roce zvýší asi o

Musk označil za nepravdivou zprávu CNBC, podle které xAI získala 15 miliard USD

ČTK
14. 11. 2025

Miliardář Elon Musk označil za nepravdivou zprávu zpravodajské televize CNBC, podle které jeho start-up

Anthropic investuje 50 miliard dolarů do výstavby datových center

ČTK
13. 11. 2025

Americká společnost Anthropic zabývající se umělou inteligencí (AI) investuje 50 miliard dolarů (více než

Tchajwanský Foxconn zvýšil zisk, naznačil možnou spolupráci s OpenAI

ČTK
13. 11. 2025

Tchajwanská společnost Foxconn ve třetím čtvrtletí zvýšila čistý zisk meziročně o 17 procent na

Jeden z prvních počítačů Apple se v USA vydražil za více než 223 000 dolarů

OpenAI podle německého soudu porušila autorská práva při výcviku ChatGPT

ČTK
13. 11. 2025

Německý soud vyhověl společnosti na ochranu autorských práv GEMA, která podala žalobu na americkou

Tiskové zprávy

NÚKIB vydal přehled kybernetických incidentů za říjen 2025

Spotřeba elektrické energie datových center je vysoká. S pomocí českých vědců je ale možné ji snížit a kontrolovat

Kdy je trvalá licence Microsoft výhodnější než předplatné a kdy ne?

Vítězný projekt Energetické olympiády 2025 přibližuje sdílení energie veřejnosti

Sandisk uvádí na trh nejmenší 1TB USB-C flash disk na světě

ZEBRA SYSTEMS: Omezené rozpočty a podceňování rizik jsou hlavní překážky k lepší kybernetické bezpečnosti

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Komentujeme

Christian Klein, generální ředitel SAP

Digitální suverenita nestojí na ideálech, ale na konkrétních výsledcích

Christian Klein
23. 10. 2025

Diskuse o digitální suverenitě nabývá na celém světě na intenzitě. V dnešní době geopolitické nejistoty a...

Slovník

HDTV

WOMM

Antivirový program

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.