• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

HP vylepšuje online služby operátora T-Mobile

Radek Kubeš
24. 10. 2013
| Tiskové zprávy

Služba HP Big Data Discovery Experience zvyšuje efektivitu online operací na portálech předního českého telekomunikačního operátora.
Divize HP Enterprise Services dnes oznámila, že společnost T-Mobile Czech Republic (T-Mobile), přední operátor na českém mobilním trhu, implementovala služby HP Big Data Discovery Experience a zvýšila tak efektivitu svých online aktivit na zákaznických webových portálech. Nová služba pomohla T-Mobile v krátkém čase zvýšit výtěžnost nestrukturovaných dat pro zkvalitňování zákaznických služeb, vytváření nových obchodních příležitostí, zlepšování efektivity a minimalizaci rizik.

T-Mobile je integrovaným operátorem se zhruba 2 600 zaměstnanci, který poskytuje telekomunikační služby v pevných i mobilních sítích, dodává ICT řešení a nabízí satelitní televizi. T-Mobile si také již v roce 2007 zvolil za vyhledávací platformu řešení HP Autonomy.

„Potřebovali jsme zvýšit efektivitu našich webových stránek, které nabízejí snadný přístup k informacím a novým produktům prostřednictvím online samoobsluhy,“ uvedla Marta Špuláková, T-Mobile Proposition & Product Manager pro oblast eBusiness. „Od okamžiku, kdy jsme provedli přestavbu našich webových stránek a začali využívat službu HP Big Data Discovery Experience, jsme zaznamenali významné zlepšení efektivity a také úspory nákladů. Odhaduji, že zhruba čtvrtinu z 76% nárůstu návštěv a 44% zvýšení transakcí samoobsluhy Můj T-Mobile i čtvrtinový vzrůst celkového počtu webových transakcí lze připsat snazšímu přístupu k informacím a zkvalitnění poskytované podpory. Každá společnost, která pracuje s daty a má více než deset zákazníků, může podle mého názoru služby HP dobře využít pro maximalizaci výsledků svých online aktivit.“

V rámci trvalého závazku o zefektivňování a modernizaci služeb zákazníkům provedl T-Mobile kompletní přestavbu svých webových portálů, která šla daleko za rámec pouhého redesignu. Věnoval zvýšenou pozornost také funkčním prvkům, jako například vyhledávání, optimalizaci obsahu nebo strukturované sekci věnované zákaznické podpoře.

Web T-Mobile slouží zákazníkům jako znalostní báze, poskytuje snadný přístup k informacím, umožňuje nákup nových produktů a jeho součástí je samozřejmě i online samoobsluha. V takovém množství obsahu se musí zákazník umět dobře orientovat, a právě zde leží velký potenciál HP Autonomy řešení, které umožňuje online zpracovávat nestrukturovaná data, optimalizovat vyhledávání a poskytovat podrobné reporty – a to jak provozní, tak o chování a potřebách zákazníků.

Zákazníci T-Mobile se po implementaci řešení HP nyní mohou lépe orientovat v obsahu či vyhledávat v databázi často kladených otázek, což snižuje náklady na podporu, přičemž zjednodušená správa a nižší nároky na administraci zároveň operátorovi uvolňují interní zdroje.

HP navíc zvýšilo efektivitu uvádění nových online služeb společnosti T-Mobile tím, že jí umožňuje testovat nové koncepty a obchodní požadavky na reálných datech ještě před finální definicí dané služby. T-Mobile tak získává realistická očekávání při návrhu a nastavování parametrů úloh či služeb a může přesně selektovat slepé cesty nebo se vyhnout budoucím zklamáním z malé efektivity služeb.

„Současný model spolupráce s HP splnil naše očekávání – služby jsou bezproblémové a v požadované kvalitě, z pohledu nákladů je nový model spolupráce výhodnější než původní, kdy byla platforma provozována odděleně od aplikace. Velmi spokojeni jsme rovněž s business službami, díky nimž neustále zvyšujeme kvalitu poskytovanou našim zákazníkům,“ dodala Marta Špuláková.

Služba HP Big Data Discovery Experience umožňuje společnosti T-Mobile vytěžit hodnotu z velkých objemů nestrukturovaných dat a využít je pro růst obchodních aktivit, zlepšování provozní efektivity a získávání zákazníků. Díky získání podrobností o trendech online nakupování může T-Mobile v reálném čase optimalizovat marketingové aktivity napříč různými distribučními kanály, zkvalitňovat zákaznický servis či zlepšit odhad poptávky, a podpořit tak loajalitu svých zákazníků i navýšit zisky. PaaS přístup (Platform-as-a-Service, platforma jako služba) aplikovaný prostřednictvím cloudu umožňuje T-Mobile využívat další výhody již pořízeného softwaru HP Autonomy.

V souvislosti s měnícími se podmínkami na trhu T-Mobile nepřetržitě pokračuje v rozvíjení tohoto flexibilního nového modelu poskytování obchodních služeb pronikáním do nových oblastí, jako je například využívání sociálních médií pro řízení rizik či management dobrého jména značky.

„Přestože si IT manažeři uvědomují důležitost zvládnutí problematiky ’velkých dat’ pro poskytování obchodně využitelných informací, mnozí považují možnosti její realizace v rámci svých organizací za velmi složité,“ řekl Bedřich Luft, ředitel HP Enterprise Services v České republice. „HP může velkým organizacím, jako je T-Mobile, asistovat při podnikání konkrétních kroků vedoucích ke zlepšení jejich podnikatelských aktivit tím, že jim pomůže najít ty správné informace a souvislosti, díky nimž se budou moci rozhodovat lépe a rychleji.“

Související příspěvky

Zprávičky

Google včlení nejnovější AI model do vyhledávače, aby držel krok s OpenAI

19. 11. 2025
Zprávičky

Majitel řetězců Lidl a Kaufland investuje 11 miliard eur do datového centra

19. 11. 2025
Umělá inteligence v IT infrastruktuře
Zprávičky

Microsoft a Nvidia investují až 15 miliard dolarů do firmy Anthropic

19. 11. 2025
Tiskové zprávy

Red Hat rozšiřuje podporu AI akcelerátorů pro rychlejší nasazování umělé inteligence

18. 11. 2025

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Souhlasím se Zásadami ochrany osobních údajů .

Zprávičky

Google včlení nejnovější AI model do vyhledávače, aby držel krok s OpenAI

ČTK
19. 11. 2025

Americký internetový gigant Google zesiluje konkurenční boj na poli umělé inteligence (AI) s tvůrcem

Majitel řetězců Lidl a Kaufland investuje 11 miliard eur do datového centra

ČTK
19. 11. 2025

Německá společnost Schwarz Gruppe, která je mateřským podnikem maloobchodních řetězců Lidl a Kaufland, investuje

Umělá inteligence v IT infrastruktuře

Microsoft a Nvidia investují až 15 miliard dolarů do firmy Anthropic

ČTK
19. 11. 2025

Americká softwarová společnost Microsoft a výrobce čipů Nvidia investují až 15 miliard dolarů (zhruba

Kvůli problémům služby Cloudflare postihly výpadky síť X nebo chatbota ChatGPT (aktualizováno)

ČTK
18. 11. 2025

Internetovou infrastrukturní službu Cloudflare dnes odpoledne postihl výpadek. V jeho důsledku hlásili problémy uživatelé

Šéf Alphabetu: Žádna firma není imunní proti splasknutí bubliny AI

ČTK
18. 11. 2025

Pokud by splaskla současná bublina umělé inteligence (AI), zasáhlo by to všechny firmy, včetně

Správce zkrachovalého e-shopu Mamut požaduje ve 27 žalobách přes 2 miliardy Kč

ČTK
18. 11. 2025

Insolvenční správce zkrachovalého e-shopu Mamut uplatňuje ve 27 odpůrčích žalobách celkem 2,034 miliardy korun,

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Vrácenou kauzu IT zakázek otevře olomoucký soud znovu v lednu, vynese rozsudek

ČTK
18. 11. 2025

Olomoucký krajský soud na konci ledna znovu otevře kauzu veřejných zakázek na informační systémy,

Německá ministryně mládeže zvažuje zakázat některé sociální sítě dětem do 16 let

ČTK
17. 11. 2025

Německá ministryně školství, rodiny, seniorů, žen a mládeže Karin Prienová uvažuje o zákazu některých

Tiskové zprávy

Red Hat rozšiřuje podporu AI akcelerátorů pro rychlejší nasazování umělé inteligence

Cato Networks jmenuje Lukáše Mrázka do čela svého pražského výzkumného a vývojového centra

NÚKIB vydal přehled kybernetických incidentů za říjen 2025

Spotřeba elektrické energie datových center je vysoká. S pomocí českých vědců je ale možné ji snížit a kontrolovat

Kdy je trvalá licence Microsoft výhodnější než předplatné a kdy ne?

Vítězný projekt Energetické olympiády 2025 přibližuje sdílení energie veřejnosti

Zpráva dne

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Neděste se upgradu: Windows 11 Pro na Halloween jen za €20.00 na Goodoffer24

Redakce
15. 10. 2025

Halloween je tady a s ním i strašidelné ceny za software! Tak neváhejte a...

Komentujeme

Christian Klein, generální ředitel SAP

Digitální suverenita nestojí na ideálech, ale na konkrétních výsledcích

Christian Klein
23. 10. 2025

Diskuse o digitální suverenitě nabývá na celém světě na intenzitě. V dnešní době geopolitické nejistoty a...

Slovník

Wobbler

Geotargeting

Unikátní návštěvník

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia.  Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Science Security Technologie Telekomunikace veře Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.