Načítám Akce

« All Akce

  • akce již proběhla.

Marketing 3.0

11/19/2014 @ 12:30 - 17:30

O tom, proč si reklama vysloužila přídomek „navoněná zdechlina“ a jaké trendy v oblasti technologií, demografického vývoje či nákupního chování v současnosti mění svět marketingu k nepoznání, jak se Češi liší v konzumaci médií od zbytku světa, jak se na internetu spojují se značkami a kde hledají informace o produktech.

O tom, že touha lidstva nahlížet do budoucnosti je věčná, že budoucnost nemusíme jen předpovídat, ale můžeme také zjistit, jakými konkrétními kroky ji lze ovlivnit. Jak propojit interní (big) data a využít je v marketingu, transformovat direct marketing a změnit přístup od klasického hledání klientů pro produkty směrem k hledání řešení pro klienty.
Problematikou legislativních omezení spojených s digitálním marketingem provede účastníky někdejší předseda UOOU a Komisař rady Evropy.

A panelová diskuze závěrem.

Kompletní program konference Marketing 3.0 je k dispozici zde

Účast na konferenci je pro potvrzené účastníky ZDARMA

On-line registraci lze provést zde

Místo konání: Paspův sál, Nádražní 43/84, Praha 5

Podrobnosti

Datum:
11/19/2014
Čas:
12:30 - 17:30