Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Webinář: Jak ušetřit až 90% nákladů na cestování a komunikaci se zákazníky

04/12/2012 @ 9:00 - 10:00

Na webináři se dozvíte praktické informace podložené mnohaletou osobní zkušeností lektora se snižováním nákladů a zvyšováním produktivity práce.

Příklady toho, co se na webináři dozvíte:

Test: Jaké máte aktuální náklady na cestování a komunikaci se zákazníky?
Jak snížit tyto náklady na minimum (až o 90%) podporou práce na dálku?
Jak se vidět fyzicky se svým zákazníkem pouze 1x ročně a to bez negativního vlivu na komunikaci a spolupráci?
Příklady firem a podnikatelů, kde to již výborně funguje a co jim to přináší?
Co to je práce na dálku a jak ji využívat pro svou firmu i pro své zákazníky nebo dodavatele?
Co potřebujete k podpoře práce na dálku?

Pro koho je webinář určen:

* daňovým poradcům
* účetním
* právníkům
* majitelům a ředitelům firem
* vedoucím pracovníkům organizací a úřadů
* manažerům IT oddělení
* lidem zodpovědným za vyhledávání úspor a efektivity ve firmě

Minimální rychlost připojení k Internetu pro účast je 256 kb/s a to pro odesílání i přijímání dat.

Webinář je zdarma.

Více informací naleznete na: www.webinare.cz

Místo konání: online

Podrobnosti

Datum:
04/12/2012
Čas:
9:00 - 10:00