Lokální zastoupení polské mBank, která se v Česku snaží razit model nízkonákladového bankovnictví, oznámilo spuštění inovované podoby stránek Internetového bankovnictví.
Klienti mBank se mohou rozhodnout, jak bude vypadat jejich Internetové bankovnictví. Od 5. září mají možnost si zvolit ze 2 variant vzhledu.
„Klienti, kterým vyhovovala současná grafika, mají stále k dispozici motiv Klasik. Klienti, kteří upřednostňují změnu, si mohou přímo v Internetovém bankovnictví zvolit motiv Červeno-bílý,“ uvedl mediální zástupce společnosti Matej Kubinec.
Další možnosti úpravy vzhledu Internetového bankovnictví budou postupně přibývat.
V připravované soutěži o nový vzhled budou klienti moci sami rozhodnout, jak bude jejich Internetové bankovnictví vypadat.
Podle posledních informací ze srpna letošního roku využíva služeb mBank v Česku v současné době více než 330 tisíc klientů, kteří si otevřeli již 657 tisíc bankovních účtů. Z posledního dění u mBank stojí za změnu nový ceník a nastavení podmínek pro klienty, kteří banku využívají.
mBank též získala ocenění časopisu Global Finance. Ten ocenil mBank jako nejlepší internetovou banku v České republice za rok 2010. Odborná porota soutěže World’s Best Internet Banks 2010 mimo jiné hodnotila i úspěšnost v získávání klientů přes web, růst počtu on-line zákazníků, šířku nabídky produktů, design a funkčnost.