Microsoft otestoval intextovou reklamu: "Překročila naše očekávání!"

09. říjen 2008 10:19 0 komentářů

BillBoard_logo

Inzerovat v novém formátu internetové reklamy, spuštěné na konci června tohoto roku společností Internet BillBoard, vyzkoušel i český Microsoft. Výsledky a efektivita nového reklamního kanálu byly příjemným překvapením.

Na konci června spustil významný český dodavatel internetových reklamních služeb, Internet BillBoard a.s., nové formáty Intextové reklamy. Ta se zobrazuje přímo v textu webové stránky po přejetí kurzoru myši nad zvýrazněným klíčovým slovem a krátkým setrváním na něm. IBB je v České republice zatím jediným poskytovatelem tohoto vysoce efektivního formátu reklamy na internetu.

Inzerci v Intextu otestovala také česká pobočka softwarového gigantu Microsoft. “V předchozím měsíci jsme vyzkoušeli nový reklamní formát - Intextovou reklamu, který nás příjemně překvapil vysokou mírou prokliku, tzv. CTR," hodnotí Jiří Grund, Marketing Manager, ze společnosti Microsoft ČR. "S ohledem na výsledky kampaně můžeme říci, že 32% CTR nám pomohlo dosáhnout cíle 30-ti tisíc prokliků, které jsme si dali. Výsledek činil ještě o 10 tisíc prokliků více, překročil naše očekávání a přispěl tak k úspěchu celé kampaně Coolhotmail.cz, která si získala už desetitisíce nových uživatelů. Intextová Reklama je vhodným doplňkem pro imagové kampaně a u kampaně zaměřené na propagaci více než 40 různých cool e-mailových adres, které nabízíme uživatelům naší freemailové služby www.coolhotmail.cz s 5 GB emailovou schránkou, a potvrdilo se nám, že pro podporu úspěchu je nutné využívat netradiční styl komunikace.”

V nabídce IBB jsou k dispozici čtyři formáty Intextové reklamy: Bublina Text pro produktově orientované kampaně, právě tak jako Bublina Logo, kde je navíc posílen image dopad díky zobrazené značce. Bublina Flash slouží především pro image, ale i produktově zaměřené kampaně a Bublina Video, vhodná pro image i produkt kampaně.

O společnosti Internet BillBoard


Společnost Internet BillBoard je předním poskytovatelem služeb, řešení a technologií v oblasti internetové reklamy. Činnost společnosti Internet BillBoard se dělí na dvě divize: BillBoard a BB Elements. Divize BillBoard je provozovatelem největšího výměnného reklamního systému na českém a slovenském internetu. Zákazníkům nabízí maximalizaci příjmů z reklamy na jejich vlastních stránkách a nákup reklamního prostoru napříč internetovými servery. Divize BB Elements je významným dodavatelem služeb a nástrojů pro správu reklamních ploch a kampaní určené pro provozovatele serverů, mediální agentury a mediální zastupitelství.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů

Největší australská telekomunikační firma masivně propouští

ČTK , 20. červen 2018 09:52

Telstra dominuje australskému trhu mobilních telefonů a širokopásmových sítí, zisky z pevných sítí a...

Více 0 komentářů

Dotace EU na bezplatné wifi se kvůli chybě systému odkládají

ČTK , 20. červen 2018 08:00

Obce mohly získat poukázku v hodnotě 15 000 eur. Nová výzva bude zveřejněna na podzim....

Více 0 komentářů

E-shopy českých řetězců: Lidl, Globus, DM drogerie

ČTK , 19. červen 2018 16:32

Loni stouply tržby českých e-shopů o 18 % na 115 miliard Kč. On-line nakupuje potraviny již 26 % Čec...

Více 0 komentářů