Adobe představuje nový program pro prodejce

19. září 2011 16:05 0 komentářů

Společnost Adobe Systems dnes oznámila nový Adobe Partner Connection Reseller program, který nabízí atraktivnější pobídky a odměny pro nejaktivnější prodejce. Nový program nabude v rámci EMEA účinnosti od 3. října 2011.


Nový program odměňuje prodejce, kteří zdokonalují své znalosti o produktech a službách společnosti Adobe a motivuje je, aby je prezentovali svým zákazníkům, ať už se jedná o malé, střední nebo velké podniky. „Partneři, kteří mají o naše produkty největší zájem, jsou ti, kteří jsou pro své zákazníky důvěryhodnými poradci," řekl Werner Mack, Senior Channel & Partner Manager EEMEA ze společnosti Adobe. „Díky našemu novému partnerskému programu máme optimální strukturu pro lepší a užší spolupráci s našimi partnery.“

Jako registrovaný prodejce se může jednoduše připojit každý prodejce pomocí snadné online registrace. S cílem získat významné výhody, které nabízí vyšší úroveň programu (Certifikovaný prodejce), se mohou partneři zúčastnit zdarma on-line školení a zkoušek pro získání příslušného osvědčení. Program obsahuje také dvě další úrovně pro prodejce, kteří chtějí při plánování a rozvoji jejich podnikání se společností Adobe více spolupracovat – Gold a Platinum.

Registrace obchodních případů je pak jedním z vrcholů programu, protože umožňuje společnosti Adobe poskytovat partnerům kompenzace za jejich předprodejní aktivity. Partner, který zaregistruje smlouvu, je partner, který získává rabat – nemusí to nutně být prodejce, který nakonec produkt prodá. Tento podnět promění většinu obchodních příležitostí do podstatně výhodnějších obchodních zakázek, které budou odměňovat nejvýkonnější prodejce. Registrace obchodních případů je vyhrazena pro prodejce na certifikované a vyšší úrovni programu.

„Program Adobe Partner Connection Reseller je založen na čtyřech principech: podpora aktivního prodeje, zapojení na úrovni distributorů, řízení kanálu novými způsoby a zvýšení úrovně komunikace o technologiích Adobe s koncovým uživatelem. V minulosti jsme nabízeli individuální odměny nebo pobídky, ale dnes Adobe prezentuje prodejcům možnost podílet se na integrovaném a komplexním programu, který bude odměňovat prodejce podle jejich úrovně angažovanosti na prodeji našich produktů,“ říká Peter Schmidt, Senior Director EEMEA ze společnosti Adobe Systems.

„Nástroje, jako je registrace obchodních případů, zvyšují atraktivitu prodávaných produktů Adobe a umožňují prodejcům významně zvýšit tržby a ziskovost současně s podporou ze strany Adobe.“
Všichni autorizovaní distributoři Adobe budou moci nabídnout program hromadných licencí (Adobe Cumulative Licensing Program, CLP) Adobe všem prodejcům na certifikované a vyšší úrovni a tím posilovat své vztahy s těmito klíčovými a specializovanými partnery. Distributoři budou zapojeni do aktivit společnosti Adobe v oblasti budování a rozšiřování ekosystému prodejců, jakož i do realizace nových marketingových a trh rozvíjejících aktivit, ze kterých budou mít prospěch prodejci na všech úrovních.

Více informací o novém programu pro obchodní partnery je k dispozici na adrese http://www.adobe.com/cz/partnerprogram.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 0 komentářů

Dell představuje úložiště PowerMax

Pavel Houser , 15. červen 2018 16:14

Dell oznámil uvedení několika nových úložných a serverových produktů s podporou uceleného portfolia ...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

AT&T dokončila převzetí mediální firmy Time Warner

ČTK , 15. červen 2018 13:22

Očekává se, že spojení AT&T a Time Warner vyvolá vlnu fúzí. Comcast chce převzít Twenty-First Centur...

Více 0 komentářů

Po dohodě s USA čínská ZTE ztratila 3 miliardy dolarů tržní hodnoty

ČTK , 15. červen 2018 08:00

Americký zákaz před dohodou paralyzoval klíčové aktivity ZTE a firmě hrozil bankrot....

Více 0 komentářů

Vláda schválila nižší platby za kmitočty, firmy ušetří 145 mil. Kč

ČTK , 14. červen 2018 13:16

Výběr poplatků by se ale měl do 2-3 let vrátit nad úroveň roku 2016, protože operátoři budou využíva...

Více 0 komentářů

Internet Intelligence Map: Co udělá s Internetem přírodní katastrofa?

Pavel Houser , 14. červen 2018 13:09

Oracle poskytuje zdarma mapu narušení internetového provozu, sleduje traceroute, BGP i dotazy DNS....

Více 0 komentářů