Česká pojišťovna nabízí inovovanou klientskou zónu

20. leden 2012 14:10

Klienti České pojišťovny mohou od dnešního dne využívat všech výhod rozšířené a zásadně inovované klientské zóny. Díky její jednoduché a intuitivní struktuře a propracovanému obsahu získají snadný přístup k důležitým informacím a obsluze svých pojistných smluv či k nahlášení a sledování řešení škodní události. To vše samozřejmě zcela zdarma 24 hodin denně a 7 dní v týdnu nejen na webu, ale od konce ledna také prostřednictvím nové verze mobilní aplikace Pojišťovna 4.0.

Elektronická forma komunikace s Českou pojišťovnou představuje
pro klienty stále vyhledávanější způsob řešení jejich potřeb a požadavků. Během loňského roku klienti ČP přes internetové stránky www.ceskapojistovna.cz přiložili více než 31 tisíc dokumentů a v oblasti neživotního pojištění zaregistrovali téměř 20 tisíc pojistných událostí.
Na web ČP přitom měsíčně zavítá více než 250 tisíc návštěvníků.

„Neustále se snažíme klientům přinášet jednoduchá a komfortní řešení, která jim pomohou ušetřit v dnešní době tolik drahocenný čas. Inovovaná klientská zóna představuje v tomto snažení výrazný krok kupředu. V celé řadě případů totiž nyní mohou klienti svá pojištění obsluhovat přímo z domova nebo díky mobilní aplikaci pro chytré telefony de facto odkudkoliv,“ uvádí novinku Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům.

„Dosavadní praxe ukazuje, že klienti se na infolinku ČP velmi často obracejí s dotazy vztahujícími se například k platbám pojištění. Téměř polovina dotazů na oblast neživotního pojištění přitom směřuje k informaci, zda je pojištění řádně zaplaceno, případně jaká je výše následující platby. Na všechny tyto otázky dnes klienti ihned získají odpovědi také v klientské zóně,“ říká Jiří Doubravský a dodává: „Na pracovníky pobočkové sítě ČP se jen loni obrátilo téměř padesát tisíc klientů s žádostí o změnu osobních údajů. Jsem rád,
že i s požadavky tohoto typu jim nově pomůže naše klientská zóna.“

Fakt, že je Klientská zóna ČP přístupná nejen přes webové rozhraní, ale také z aplikace pro chytré telefony, představuje na českém trhu zcela unikátní přístup k řešení správy pojištění přímo klienty. Ti mohou navíc využít dvojího typu přihlášení – jednorázového či plnohodnotného.

V rámci jednorázového vstupu jsou uživatelům dostupné tyto funkcionality:
• aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu,
• přehled smluv a událostí,
• platba pojistného,
• kontakt na správce pojistné smlouvy,
• hlášení pojistné události vč. přikládání dokumentů,
• sjednání schůzky na pobočce vč. vygenerování lístku s pořadovým číslem,
• sjednání vybraných pojistných produktů.

Pro plnohodnotné přihlášení obdrží klient speciální registrační údaje včetně QR kódu, který umožní zrychlit proces aktivace klientské zóny přes aplikaci Pojišťovna. Tento přístup pak nad rámec jednorázového přihlášení nabízí ještě:
• možnost změny adresy,
• informace o pojistném a stavu zaplacení pojistné smlouvy,
• mailboxovou schránku uživatele s důležitými informacemi o pojištění.

Podobný rozsah možností klientům nabízí rovněž mobilní aplikace Pojišťovna, nyní ve verzi 4.0. Ta bude
od konce ledna dostupná pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Desítkám tisíc současných uživatelů aplikace bude v jejich zařízení automaticky nabídnuta její aktualizace.


RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Foxconn otevře severoamerické ústředí ve Wisconsinu

ČTK , 18. červen 2018 00:00

Foxconn již loni oznámil, že ve Wisconsinu investuje 10 miliard dolarů do výstavby továrny na LCD....

Více 0 komentářů

Češi obměňují počítač za šest let, dvakrát déle než vyspělý svět

ČTK , 16. červen 2018 08:00

Výpočetní techniku si na leasing v tuzemsku pořizuje 23 % firem, ve vyspělých zemích jsou to až 3/4 ...

Více 0 komentářů

Dell představuje úložiště PowerMax

Pavel Houser , 15. červen 2018 16:14

Dell oznámil uvedení několika nových úložných a serverových produktů s podporou uceleného portfolia ...

Více 0 komentářů

Kalendář

17. 06.

21. 06.
Cyber Week 2018
19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

AT&T dokončila převzetí mediální firmy Time Warner

ČTK , 15. červen 2018 13:22

Očekává se, že spojení AT&T a Time Warner vyvolá vlnu fúzí. Comcast chce převzít Twenty-First Centur...

Více 0 komentářů

Po dohodě s USA čínská ZTE ztratila 3 miliardy dolarů tržní hodnoty

ČTK , 15. červen 2018 08:00

Americký zákaz před dohodou paralyzoval klíčové aktivity ZTE a firmě hrozil bankrot....

Více 0 komentářů

Vláda schválila nižší platby za kmitočty, firmy ušetří 145 mil. Kč

ČTK , 14. červen 2018 13:16

Výběr poplatků by se ale měl do 2-3 let vrátit nad úroveň roku 2016, protože operátoři budou využíva...

Více 0 komentářů

Internet Intelligence Map: Co udělá s Internetem přírodní katastrofa?

Pavel Houser , 14. červen 2018 13:09

Oracle poskytuje zdarma mapu narušení internetového provozu, sleduje traceroute, BGP i dotazy DNS....

Více 0 komentářů