Cisco rozšiřuje program Marketing Velocity

05. August 2019 14:39 0 komentářů

Firma chce tak pomoci svým partnerům efektivněji oslovit zákazníky.

Digitální marketing hraje čím dál důležitější roli při rozhodování o nákupu. V dnešní době je 60 % B2B zákazníků v aktivním nákupním procesu ještě dříve, než vůbec začne komunikovat s obchodním zástupcem a 61 % B2B transakcí začíná na internetu. Společnost Cisco má v současnosti více než 62 000 partnerů po celém světě a přibližně 85 % příjmů přichází právě přes tyto distribuční kanály. Proto mají partneři významné postavení a digitální marketing se stal klíčovou součástí úspěchu. Na základě zpětné vazby od partnerů se proto společnost Cisco rozhodla pomoci jim i v oblasti digitálního marketingu.

Společnost Cisco rozšiřuje svůj program Marketing Velocity, aby mohli partneři efektivněji vést své marketingové kampaně. Nové rozšíření Marketing Velocity propojuje a integruje znalosti a nástroje společnosti Cisco do jedné nabídky. Jedná se tak o první komplexní program svého druhu, který si klade za cíl podpořit digitální transformaci partnerů. Rozšíření umožní partnerům zlepšovat jejich marketingové postupy či efektivněji využívat marketingové prostředky, aby jejich kampaně dosahovaly ještě lepších výsledků.

Efektivnější oslovování zákazníků v digitálním prostředí Společnost Cisco aktualizovala svůj program na základě konzultace se svými partnery, aby mohli oslovit své zákazníky opravdu nejefektivnějšími způsoby. Program Marketing Velocity se proto skládá ze čtyř složek:

  • Cisco Marketing Velocity Learning: Partneři získají díky tomuto portálu přístup ke vzdělávacím materiálům, aby měli neustále přehled o tom, jak se vyvíjí dynamický technologický trh, jaké jsou aktuální trendy v oslovování zákazníků a jaké jsou jejich požadavky.

  • Cisco Funding for Marketing Velocity: Společný marketingový fond Cisco Joint Marketing Funds (JMF) poskytuje autorizovaným partnerům prostředky na marketingovou podporu jejich firem, produktů a služeb Cisco, které prodávají.

  • Cisco Marketing Velocity Central: Marketing Velocity Central, dříve známý jako Partner Marketing Central, je marketingový portál s kompletní nabídkou služeb pro zvýšení efektivity marketingových aktivit partnerů. Jedná se o zdroj volně dostupných, přizpůsobitelných kampaní, zahrnujících automatizované e-mailové cesty, obsah pro sociální média či webovou syndikaci i databázi dalších zdrojů s marketingovym obsahem. Portál nabízí pokročilé možnosti analýzy kampaní včetně jejich trackingu a měření míry aktivity zákazníků pomocí metriky customer contact engagement scoring. Partneři mohou také procházet databázi vybraných agentur a objednat si jejich služby, ať už se jedná o placené vyhledávání (paid search), aktivaci sociálních médií či tradiční telemarketing.

  • Cisco Marketing Velocity Activate: Jedná se o novou limitovanou co-marketingovou službu s vybraným počtem partnerů. Marketing Velocity Activate je první program v oboru, který kombinuje byznysová data a společné plánování založené na výsledcích analýz spolu s možnostmi omnichannel cest společnosti Cisco a jejích partnerů.

Dostupnost

Veškerý rozšířený obsah Marketing Velocity je partnerům k dispozici od 30. července 2019.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Počítačové hry v hlavě – a to dokonce multiplayer

Pavel Houser , 03. August 2019 06:30

Tetris v podání vědců z University of Washington připomíná málem telepatii – jeden z hráčů vidí pada...

Více



Kalendář

25. 08.

29. 08.
VMworld US 2019
05. 09.

06. 09.
Technical Computing Camp 2019
06. 09.

11. 09.
IFA 2019
RSS 

Zprávičky

Bezpečnostní rady státu jedná o kybernetickém útoku na ministerstvo zahraničí

ČTK , 19. August 2019 11:36

Ministerstvo zahraničí čelilo kybernetickému útoku v červnu....

Více 0 komentářů

V Irsku končí první šetření velké firmy okolo pravidel GDPR

ČTK , 19. August 2019 08:00

Celý proces zřejmě bude trvat měsíce, protože firma musí dostat čas na to, aby se mohla k vyšetřován...

Více 0 komentářů

Většina uživatelů sociálních sítí v USA by za ně byla ochotna platit

ČTK , 18. August 2019 08:00

Autoři dále spočítali, kolik by platformy vydělaly, pokud by vycházely pouze s příjmy od předplatite...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Larry Ellison má 75 let

ČTK , 17. August 2019 08:00

Larry Ellison stál u zrodu softwarového gigantu Oracle. Bývá popisován jako extravagantní multimilia...

Více 0 komentářů

ICT odborníků je v ČR stále nedostatek, medián mzdy je přes 52 tisíc Kč

Pavel Houser , 16. August 2019 10:00

Nejvíce si vydělají ICT odborníci v peněžnictví a pojišťovnictví, ať už se jedná o specialisty nebo ...

Více 0 komentářů

T-Mobile letos vyplatil dividendu 5,6 miliardy Kč

ČTK , 16. August 2019 09:01

Konkurenční O2 za loňský rok vyplatila akcionářům celkem 6,5 miliardy Kč....

Více 0 komentářů

Avast v pololetí zvýšil tržby o 9 % na 422 milionů USD

ČTK , 16. August 2019 09:00

Důležitou událostí první poloviny roku bylo vydání řešení pro Internet věcí....

Více 0 komentářů