IFS představuje IOT v oblasti řízení služeb v terénu

09. květen 2017 14:48 0 komentářů

Nová verze IFS Řízení služeb v terénu nabízí integraci s řešením IFS IoT Business Connector a neotřelý způsob používání, díky kterému získáte to nejkompletnější a nejpropojenější řízení služeb v terénu.

Nejnovější verze IFS Řízení služeb v terénu (verze 5.7) je již nyní dostupná a obsahuje řadu vylepšení:

• Integrované funkce IoT—nová verze nabízí integraci s řešením IFS IoT Business Connector, což společnostem umožňuje využívat Internet věcí (IoT) k analyzování dat z připojených strojů a zařízení a automatické přeměně informací na okamžitá a prediktivní opatření, která přinesou zlepšení úrovně služeb a úsporu nákladů.

• Lepší zkušenosti uživatelů—vizuální vzhled řešení byl kompletně přepracován, aby uživatelům nabízel moderní a intuitivní pracovní prostředí. I nadále je využíváno rozhraní IFS Lobby k vizualizaci provozních dat v reálném čase. Nové uživatelské rozhraní se snáze používá, nabízí širší možnosti konfigurace, lepší pracovní postupy a standardně poskytuje integraci s aplikací Microsoft Skype pro firmy.

• Vylepšené funkce—soustavně investujeme do podpory mobilních pracovníků, vyvíjíme vylepšení pro expedici, řízení skladu, nákup, servisní kusovníky (BOM) a udržování výrobkových struktur z terénu. Přidali jsme také několik specializovaných pracovních postupů včetně podpory skupinových/týmových úkolů a cenových nabídek v mobilním prostředí pro položky, zboží a služby.

• Inteligentní servis u zákazníka—důkladně jsme se zaměřili na to, aby naše řešení poskytovalo stále vyšší inteligenci. Od automatizace pracovního stavu prostřednictvím geocodingu a inteligentní automatizované identifikace úkolů a řešení až po automatické zpravodajské kanály o činnostech obsahující aktuální a relevantní informace během celého procesu poskytování služby.

• Nestárnoucí řízení služeb v terénu—novinkou v řešení IFS Řízení služeb v terénu 5.7 je model podpory založený na čtvrtletních aktualizacích softwaru. Díky němu již nebudete muset implementovat servisní balíčky. Pravidelně budete dostávat aktualizace, což je zárukou, že vaši zákazníci budou moci využít výhod těch nejnovějších vylepšení produktů rychleji a levněji. Současně jsme provedli řadu zdokonalení za účelem snížení celkových nákladů na vlastnictví pro vaše zákazníky.

“Technologické změny se nevyhnou prakticky žádnému obchodnímu procesu včetně řízení služeb v terénu. Společnost IFS se těmto změnám přizpůsobuje skvěle,” komentuje Ralph Rio, viceprezident divize podnikového softwaru skupiny ARC Advisory Group. A dodává: “IFS Řízení služeb v terénu představuje komplexní sadu funkcí pro optimalizaci zdrojů během celého životního cyklu služby. Verze IFS Řízení služeb v terénu 5.7 využívající IoT umožňuje organizacím nabízejícím služby v terénu jednat proaktivně a prediktivně, neboť mohou identifikovat potenciální problémy se zařízením a vyřešit je ještě předtím, než se rozrostou do obávaných neplánovaných poruch, jež by mohly ovlivnit bezpečnost a výkonnost podniku.”

Mark Brewer, oborový ředitel společnosti IFS pro služby, popisuje: “Jsme nadšení z představení nové verze, která nás opět přibližuje k naplnění našeho příslibu poskytování nejkompletnějších a nejpropojenějších řešení na trhu pro řízení životního cyklu služeb. Služby jsou oblast, ve které společnosti mohou z IoT získat skutečnou hodnotu integrací nástroje IFS IoT Business Connector do aplikace. Otevíráme našim zákazníkům zcela novou sféru možností prediktivního a optimalizovaného řízení služeb. Řízení služeb v terénu je oblastí, kam míří naše strategické investice. Těšíme se na vyvíjení dalších inovací a na to, že budeme moci našim zákazníkům pomoct využít nejmodernější technologie.”


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů

Google dostal kvůli Androidu od EK rekordní pokutu 4,34 mld. eur (aktualizace)

ČTK , 18. červenec 2018 13:26

Google využil Android k upevnění dominantní pozice svého internetového vyhledávače, uvádí EK....

Více 0 komentářů