IFS upevňuje své prvenství v oblasti řízení služeb dvěma akvizicemi

14. září 2017 14:47 0 komentářů

Rozšířená nabídka řízení služeb od společnosti IFS nyní obsahuje integrovanou správu omnikanálového kontaktního centra. Partnerům se tak dostane kompletního a propojeného řešení pro zapojení zákazníků.

Společnost IFS, která je celosvětovým specialistou na podnikové aplikace, oznámila dokončení akvizice společností mplsystems Limited a Field Service Management Limited. Společnost mplsystems Limited je poskytovatelem omnikanálového kontaktního centra a softwaru pro zapojení zákazníků, který v kombinaci s řízením služeb od společnosti IFS představuje kompletní řešení pro zapojení zákazníků. Společnost Field Service Management Limited působí ve Spojeném království a Irsku a je specialistou na implementaci řešení pro řízení služeb v terénu. Posílí prodej, konzultace a podporu v oblasti řízení služeb společnosti IFS v tomto regionu.

Společnost mplsystems Limited, která má rovněž sídlo ve Spojeném království, vyvíjí a implementuje omnikanálové kontaktní centrum a řešení pro řízení služeb v terénu využívaná nejrespektovanějšími místními značkami jako například Babcock International, HomeServe, Ecomaster, ENGIE a Iceland. Společnost mplsystems Limited byla ve výzkumu Magic Quadrant společnosti Gartner označena za „vizionáře“ pro západní Evropu zásluhou své koncepce kontaktního centra jako služby (zpráva byla zveřejněna 24. října 2016) a jako významný hráč vyplňující mezery na trhu díky svému CRM centru pro zapojení zákazníků (zpráva byla zveřejněna 8. května 2017). Zásluhu na těchto úspěších mají zejména investice do inovací, které vedly k vytvoření flexibilní, integrované a intuitivní platformy pro správu kontaktního centra.

Společnost Field Service Management Limited je partnerem společnosti IFS při implementaci řešení ve Spojeném království a Irsku. Její tým odborných konzultantů přes řízení služeb se připojí k provozu společnosti IFS ve Spojeném království a podpoří její růst v tomto regionu. Do této doby společnost Field Service Management Limited zajišťovala podporu společnosti IFS při největších implementacích v oblasti řízení služeb ve Spojeném království.

Fredrik vom Hofe, viceprezident skupiny pro rozvoj podnikání ve společnosti IFS, akvizice komentoval takto: „Společnost IFS je uznávaným globálním hráčem v sektoru řízení služeb. Tyto dvě akvizice její pozici ještě více upevní. Akvizice společnosti mplsystems nám skýtá příležitost nabídnout firmám způsob, jak z kteréhokoli místa na světě poskytnout zákazníkům ty nejlepší služby – od chvíle odeslání požadavku až po vyřešení celého problému. Nyní máme nejucelenější a nejpropojenější nabídku řízení služeb na trhu.“

Paul White, výkonný ředitel společnosti mplsystems Limited, dodává: „Tým společnosti mplsystems se těší z toho, že bude moci spojit své síly s kolegy ze společnosti IFS. Nyní máme skvělou příležitost, jak dostat naše oceňované omnikanálové kontaktní centrum a řešení pro zapojení zákazníků na celosvětovou scénu.“ Alex Stratis, specialista na výzkum ve společnosti IDC, říká: „Společnost IFS akvizicí společnosti mplsystems rozšiřuje a současně posiluje svou nabídku řízení služeb. Spojením stávajících schopností společnosti IFS v oblasti řízení služeb v terénu se zdatností společnosti mplsystems spojovat příjemce služeb přes kontaktní centrum, web, text a mobilní rozhraní vzniká řešení, které umožňuje řídit získávání zákazníků integrovaněji než kdykoli předtím. Obě společnosti mají podobné hodnoty založené na inovacích a orientaci na zákazníka, což je pro efektivní integraci obou subjektů velmi důležité.“

Finanční okolnosti akvizice nejsou zveřejňovány.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů

Google dostal kvůli Androidu od EK rekordní pokutu 4,34 mld. eur (aktualizace)

ČTK , 18. červenec 2018 13:26

Google využil Android k upevnění dominantní pozice svého internetového vyhledávače, uvádí EK....

Více 0 komentářů