Kyocera Document Solutions přichází s novou firemní identitou

09. April 2019 09:23 0 komentářů

Snaha pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky.

Kyocera Document Solutions dnes představila podobu své nové firemní identity.

Nová firemní identita zdůrazňuje rostoucí snahu společnosti Kyocera Document Solutions pomoci zákazníkům využít všechny příležitosti digitální ekonomiky, podpořit je při řízení a správě rostoucího množství dat a dokumentů, nabídnout jim dokonalý přehled, umožnit flexibilitu a optimalizovat jejich obchodní procesy.

Hlavní ideou nové firemní identity společnosti je pomoci organizacím získat potřebné znalosti, aby mohly začít pracovat na změnách.

Nový koncept značky vyjadřuje prioritu společnosti Kyocera Document Solutions sjednotit své globální zdroje odborných talentů a technologické dokonalosti integrací hardwaru, softwaru a služeb, a tím pomoci zákazníkům maximalizovat jejich obchodní potenciál. Zároveň poukazuje na to, že Kyocera se nachází v jedinečné pozici, ve které může společnostem pomoci s pochopením a zpracováním velkého objemu informací, které je obklopují, aby tak získaly konkurenční výhodu. Základem řízení společnosti Kyocera jsou již od jejího založení vazby mezi lidmi. Kompletní sada komunikačních nástrojů, včetně vizuálů v podobě ručně kreslených gest, unikátních grafických ikon a odvážné palety nových barev, byla vytvořena s cílem zachytit spojení lidí a technologických zdrojů, které společně přináší dokonalost v oblasti kompletního řešení pro správu dokumentů.

Z pohledu společnosti to budou vždy lidé, kteří pomohou zákazníkům realizovat vizi uvedení znalostí do každodenní práce. S tímto vědomím se Kyocera Document Solutions představuje jako značka zaměřená na člověka převzetím vizuálního designu “s lidským dotekem”.

Dohromady všechny tyto prvky vyjadřují, kým společnost Kyocera Document Solutions je, a co je jejím záměrem pro nastávající roky: být inovativní společností, která se prezentuje jednotně po celém světě a aktivně spolupracuje se svými partnery a zákazníky na jejich budoucím úspěchu.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Počítačové hry v hlavě – a to dokonce multiplayer

Pavel Houser , 03. August 2019 06:30

Tetris v podání vědců z University of Washington připomíná málem telepatii – jeden z hráčů vidí pada...

Více



Kalendář

25. 08.

29. 08.
VMworld US 2019
05. 09.

06. 09.
Technical Computing Camp 2019
06. 09.

11. 09.
IFA 2019
RSS 

Zprávičky

Nad rámec rozpočtů půjde na digitalizaci příští rok 492 mil. Kč

ČTK , 22. August 2019 10:00

Do roku 2021 má plně fungoval portál občana, tak, aby lidé s novými občanskými průkazy mohli řešit v...

Více 0 komentářů

Amazon pokračuje v náboru pro centrum v Dobrovízi, zvyšuje mzdy

ČTK , 22. August 2019 09:00

Amazon nyní nabírá pracovníky pro distribuční centrum, a to i na kvalifikované pozice....

Více 0 komentářů

Alibaba odkládá vstup na burzu v Hongkongu

ČTK , 22. August 2019 08:00

Odklad vstupu Alibaby na burzu v Hongkongu je pro tamní akciový trh velkým problémem....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nový Acronis True Image 2020: automatizace zálohování dle pravidla “3-2-1”

Pavel Houser , 21. August 2019 12:45

Acronis True Image 2020 kombinuje tradiční ochranu dat a kybernetickou bezpečnost do jednoho řešení....

Více 0 komentářů

Provozovateli mýtných systémů Kapsch klesl zisk, ale stouply tržby

ČTK , 21. August 2019 09:00

Kapsch prozatím provozuje systém elektronického mýtného také v ČR....

Více 0 komentářů

Čtvrtletní zisk firmy Xiaomi prudce klesl, růst tržeb zpomalil

ČTK , 21. August 2019 08:00

Čistý zisk čínského výrobce chytrých telefonů Xiaomi se ve 2. čtvrtletí propadl o 87 % na 1,96 milia...

Více 0 komentářů

Průzkum: Chytrým mobilem platí již téměř třetina Čechů

ČTK , 20. August 2019 14:40

Podíl Čechů platících svým chytrým mobilem je 31 %, zatímco v roce 2016 to bylo pouze 13 %. ...

Více 0 komentářů