Marketo a Infor budou spolupracovat na dodávkách marketingových řešení

15. březen 2017 12:59 0 komentářů

Infor, přední poskytovatel odvětvově zaměřených podnikových aplikací s elegantním vzhledem a cloudovou funkcionalitou, a Marketo, vedoucí poskytovatel marketingového softwaru a řešení, oznámili globální strategické partnerství zaměřené na dodávky digitálních marketingových řešení. Ta umožní podnikům a organizacím budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky a řídit obchodní příležitosti v prostředí tzv. „engagement ekonomiky“.

„Současný prudký rozvoj digitálních technologií a zařízení je výzvou pro společnosti, které musejí poskytovat ty nejlepší zákaznické zkušenosti,“ řekl Steve Lucas, výkonný ředitel společnosti Marketo. „Marketéři hledají řešení umožňující smysluplné využití současných zařízení a marketingových kanálů. Naše partnerství se společností Infor, která je globálním lídrem v oblasti podnikových systémů, poskytne špičkové engagement technologie umožňující prodejcům vytvářet personalizované a autentické nabídky na základě přání svých zákazníků. Naše partnerství také rozšíří distribuci engagement technologií na globální trh tak, aby vyhověla rostoucí poptávce.“

Toto strategické partnerství spojí dva lídry na trhu, kteří dodávají inovativní zákaznická engagement řešení, jejichž funkční úrovně tradiční podnikové systémy již nedokážou dosáhnout.

Spolupráce mezi oběma dodavateli umožní:

  • Vytvořit řešení s přidanou hodnotou díky integraci Engagement Platform od firmy Marketo se sadou Infor Customer Experience Suite, které poskytne pracovníkům marketingu ucelenější pohled na zákazníky a schopnost vytvářet personalizované a autentické nabídky umožňující intenzivnější zapojení zákazníků s využitím všech prodejních kanálů a zařízení.

  • Rozšířit dosah engagement řešení Infor a Marketo na kombinovanou zákaznickou základnu obou firem.

  • Lépe řídit obchodní příležitosti a relevantní marketingové aktivity s pomocí detailního a zároveň uceleného pohledu na zvyklosti svých zákazníků a garantovat jim co nejlepší zákaznickou zkušenost.

  • Využít osvědčené prodejní technologie využívané manažerskými pracovníky v marketingovém segmentu.

„Vtáhnout cílovou skupinu do marketingových aktivit znamená přijmout její pravidla hry. Doba, kdy se marketingové kampaně realizovaly ve stylu „pokus-omyl“, jsou pryč. Spolupráce se společností Marketo je v souladu s naší strategii digitální transformace, jež poskytne podnikům rychlý přechod na marketingové kampaně a přidanou hodnotou, ve správný čas a s využitím správných kanálu,“ řekl Charles Phillips, výkonný ředitel Infor.

Průzkum společnosti Dun & Bradstreet uvádí, že 41 % marketingových manažerů spatřuje největší překážku, jež brání dosažení maximální návratnosti investice do marketingových technologií, v nekonzistentních datech rozmístěných v mnoha systémech. Platforma Customer Experience od společnosti Infor s pokročilou funkcionalitou pro interakci se zákazníky v kombinaci s Engagement Platform od Marketo změní roli manažerů a nastaví novou úroveň vztahů se zákazníky a jejich zapojení do marketingových aktivit.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Microsoft a GitHub

Pavel Houser , 13. červen 2018 13:30
Pavel Houser

Transakce v hodnotě 7,5 miliardy dolarů je dost velká i na poměry Microsoftu, takže se prodejem GitH...

Více







RSS 

Zprávičky

Systém pro STK by měl za 120 mil. Kč nadále provozovat AutoCont

ČTK , 22. červen 2018 10:00

V novém smluvním období by firma měla zajistit také propojení s obdobnými systémy jednotlivých člens...

Více 0 komentářů

Divize firmy Deutsche Telekom T-Systems ruší 10 000 míst

ČTK , 22. červen 2018 09:00

Na 6000 míst z celkového počtu má být zrušeno v Německu v průběhu příštích tří let....

Více 0 komentářů

Šéfovi Intelu srazil vaz vztah na pracovišti

ČTK , 22. červen 2018 08:00

Ve funkci předsedy představenstva a člena správní rady Krzaniche přechodně nahradí dosavadní finančn...

Více 0 komentářů

Kalendář

19. 06.

22. 06.
Automatica 2018
22. 06. Prague Data Cities Congress 2018
23. 06.

24. 06.
Maker Faire Prague 2018

Starší zprávičky

Musk: Favoritem pro evropskou továrnu na baterie Tesly je Německo

ČTK , 21. červen 2018 10:00

Revoluce elektrických aut zvýší do roku 2025 hodnotu evropského trhu s bateriemi na zhruba 250 milia...

Více 0 komentářů

Česko testuje komunikaci mezi auty, vlaky a MHD

ČTK , 21. červen 2018 09:00

Vozidla si budou vyměňovat informace například o tom, jak je vlak daleko od závor, nebo že tramvaj v...

Více 0 komentářů

Xiaomi chce při vstupu na burzu získat až 6,1 miliardy dolarů

ČTK , 21. červen 2018 08:00

Půjde o jednu z největších primárních nabídek akcií v technologickém sektoru za posledních několik l...

Více 0 komentářů

Kryptoměnovou burzu Bithumb napadli hackeři

ČTK , 20. červen 2018 10:16

Za poslední týden jde již o druhý útok na kryptoměnové burzy v Jižní Koreji. Bitcoin opět klesl....

Více 0 komentářů