Společnost Novell oznámila dostupnost nové verze řešení Novell GroupWise 2012, sady nástrojů pro týmovou spolupráci, která zkvalitňuje způsob, jakým uživatelé pracují a komunikují.
Nejnovější verze Novell GroupWise 2012 zahrnuje funkce pro podporu produktivity napříč podnikovým prostředím, včetně vylepšeného webového rozhraní, webové podpory pro iPad a integraci s Novell Vibe a Skype.
GroupWise 2012 umožňuje bezpečný a spolehlivý přenos zpráv i ve světě sociální spolupráce a přináší zvýšení osobní produktivity díky možnosti zobrazování stavu na Skype, SMS zpráv a služby click-to-call. Integrace Novell Vibe s Novell GroupWise přináší týmovou produktivitu, správu souborů a obsahu i automatizaci podnikových procesů.
Kromě zajištění uživatelsky nenáročné alternativy k synchronizaci, aktuálně dostupné prostřednictvím nástroje Novell Data Synchronizer, poskytuje řešení také webové šablony, které uživatelům iPadů umožňují přímý přístup k jejich poštovní službě v rámci Novell GroupWise 2012 pro čtení a vytváření zpráv, událostí, úloh a další aktivity.
„GroupWise 2012 demonstruje naše odhodlání investovat do špičkové technologické kvality a naše zaměření na zákazníky. Přinášíme jim způsob, jak snadno nabízet nástroje pro sociální spolupráci v rámci jejich stávající, zkušenostmi prověřené platformy elektronické komunikace GroupWise,“ uvedl Bob Flynn, prezident a generální ředitel společnosti Novell.
Řešení je dostupné od konce ledna, podobnější informace o řešení GroupWise naleznete na adrese: www.novell.com/groupwise.
Používání sociálních sítí a nástrojů pro rychlou komunikaci se stává v poslední době čím dál větším firemním trendem. Agentura Gartner ve své zprávě Market Trends: The Enterprise Email and Calendaring Market Is Being Revitalized by Cloud Services z listopadu loňského roku uvádí: „v uplynulých 15 měsících většina organizací spoléhala na elektronickou poštu jako na jeden ze způsobů své podnikové elektronické komunikace. Nicméně další formy komunikace – jako je rychlé zasílání zpráv, SMS, wikipedie, blogy, nástroje pro spolupráci a sociální sítě – začínají nabývat na převaze a měly by být zahrnuty do komplexní firemní strategie elektronické komunikace.“