• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Salesforce: online prodeje během Cyber Week dosáhly 281 miliard dolarů

Pavel Houser
5. 12. 2022
| Tiskové zprávy

Společnost Salesforce, globální lídr v oblasti CRM, představila výsledky Cyber Week 2022. Ty analyzují nákupní údaje více než 1,5 miliardy nakupujících v systému Salesforce Customer 360 a aktivity v oblasti obchodu, marketingu a služeb (včetně 24 z 30 největších amerických internetových obchodů).
Údaje ukázaly odklon od Cyber Week v letech 2020 a 2021, kdy byly online nákupy stále více rozloženy do celého listopadu. Pro srovnání, údaje z roku 2022 ukazují, že nakupující i prodejci se drželi Cyber Weeku, protože prodejci se snažili omezit slevy, které zvyšovaly tlak na marže, a spotřebitelé tak hledali výhodnější nabídky – což přispělo k největšímu nárůstu digitálních tržeb v USA za posledních šest týdnů.

Poznatky o nakupování v rámci Cyber Week 2022 podle Salesforce
• Online prodeje a digitální návštěvnost lámou rekordy navzdory ekonomické nejistotě: Přestože řada prodejců hlásí slabší návštěvnost, online prodeje během Cyber Weeku dosáhly celosvětově 281 miliard dolarů (meziroční nárůst o 2 %) a v USA 68 miliard dolarů (meziroční nárůst o 9 %).
Zatímco výsledky v Evropě a ve Spojeném království ukázaly přetrvávající ekonomické problémy, prodeje v USA podpořily celosvětový růst online prodejů během celého Cyber Weeku.
• Počet doporučení ze sociálních sítí dosáhl historického maxima: Většina (76 %) návštěvníků e-shopů v rámci Cyber Week přišla z mobilních zařízení, přičemž sociální sítě přinesly téměř 10 % odkazů. To je meziroční nárůst o 22 % a nejvyšší procento odkazů, které kdy bylo během sváteční sezóny zaznamenáno na základě údajů Salesforce.
• Hra na „slevové kuře“ skončila: Po nevýrazných nabídkách na začátku sváteční sezóny se průměrná míra slev během kybernetického týdne prudce zvýšila a překonala předpandemickou úroveň 27 % celosvětově a 30 % v USA.

Po stabilním vzestupu v posledních sedmi čtvrtletích se celosvětová průměrná prodejní cena (ASP) během Cyber Weeku konečně vyrovnala a oproti roku 2021 vzrostla o 3 %. Míra opuštění nákupního košíku během Cyber Week také celosvětově klesla o 5 % ve srovnání s předchozími třemi týdny, protože spotřebitelé využili velkých slev.
Největšími slevovými kategoriemi na světě byly:
• Všeobecné oblečení (34 %)
• Líčidla a péče o pleť (32 %)
• Luxusní kabelky a oblečení (26 %)
• Přijetí systému BOPIS se zvyšuje: Díky tomu, že pohodlí je pro spotřebitele nejvyšší prioritou, pomohly nákup online a vyzvednutí v obchodě (BOPIS) a vyzvednutí v obchodě zákazníkům vyhnout se dlouhým frontám. Využívání BOPIS v rámci Cyber Week vzrostlo od čtvrtka do neděle celosvětově o 9 % ve srovnání s prvními třemi listopadovými týdny. Maloobchodníci v USA, kteří měli BOPIS, zvýšili během Cyber Weeku tržby online o 38 % více než ti, kteří tuto kreativní možnost plnění neměli.
• Spotřebitelé roztahují své dolary pomocí BNPL: Uprostřed inflačních tlaků a snižujících se rozpočtů využívali američtí zákazníci k financování nákupů alternativní platební možnosti, jako je Buy Now Pay Later (BNPL) – meziročně došlo k 5% nárůstu objednávek. Průměrná hodnota objednávky u amerických transakcí BNPL v rámci Cyber Weeku však klesla o 5 % – což naznačuje, že nakupující letos financovali zboží za nižší cenu než v roce 2021.
• Automatizace vrátila čas prodejcům a spotřebitelům: Maloobchodníci využili automatizaci v některé z největších online nákupních dnů v roce, čímž ušetřili čas agentů na složité vyřizování objednávek a podpořili loajalitu zákazníků. Počet zpráv zaslaných chatboty se celosvětově zvýšil o 57 % během Black Friday a o 53 % na Cyber Monday ve srovnání se stejnými dny v roce 2021.

Perspektiva společnosti Salesforce
„S blížícím se koncem prázdninové sezóny si musí maloobchodníci zachovat marže tím, že budou klást důraz na automatizaci, aby vyvážili provozní efektivitu a loajalitu zákazníků. Předpokládáme, že maloobchodníci, kteří se opřou o plnění prodejen, personalizují služby a zefektivní vracení zboží, budou vítězi a dosáhnou většího úspěchu již nyní,“ řekl Rob Garf, viceprezident a generální ředitel pro maloobchod společnosti Salesforce.

Salesforce podporuje sváteční nakupování
V letošním roce Salesforce pomohl maloobchodníkům po celém světě najít úspěch a rozšířit jejich úsilí o oslovení zákazníků ve všech nákupních kanálech. Díky rekordnímu začátku vánoční sezóny uskutečnili zákazníci Salesforce v listopadu více než 115 milionů objednávek. Vzhledem k tomu, že spotřebitelé stále nakupují online, je poskytování rychlých, snadných a personalizovaných digitálních zkušeností důležitější než kdykoli předtím. To bylo možné díky aplikacím jako je:
Einstein: Umělá inteligence hraje i nadále velkou roli v tom, jak spotřebitelé nakupují. V roce 2022 si nakupující v rámci Cyber Weeku prohlédli 1,9 miliardy doporučení produktů řízených umělou inteligencí, která byla poháněna systémem Einstein.
Commerce Cloud: V roce 2015 se na trhu objevil nový systém pro správu a řízení obchodu, který je v současnosti v provozu v rámci tzv: Globální digitální prodeje poháněné službou Commerce Cloud vzrostly na Den díkůvzdání meziročně o 7 %, Black Friday o 14 % a během Cyber Monday o 10 %.
Služba Marketing Cloud: V roce 2018 se na trhu objevily dva nové produkty, které se prodávaly v rámci tzv: Globální marketingová komunikace během Cyber Weeku prudce vzrostla: prostřednictvím služby Marketing Cloud bylo odesláno téměř 49 miliard zpráv, což představuje meziroční nárůst o 20 %. Mobilní push oznámení vzrostla o 29 % a objem e-mailů se meziročně zvýšil o 20 %.
Service Cloud: Podle údajů služby Service Cloud vzrostl počet vytvořených servisních případů během Cyber Week meziročně o 23 % a bylo zahájeno více než 10 milionů relací chatbotů.

Související příspěvky

Výdaje na zabezpečení v Evropě i letos porostou
Tiskové zprávy

SAP a Red Hat prohlubují partnerství: cílem je lepší podpora softwarových úloh SAP na Red Hat Enterprise Linuxu

2. 2. 2023
Tiskové zprávy

Epson představuje laserové projektory nové generace vycházející vstříc požadavkům propojených tříd a hybridních pracovních prostředí

2. 2. 2023
Zprávičky

Čtvrtletní zisk Mety klesl, zveřejnila ale výhled nad očekávání a akcie rostou

2. 2. 2023
Zprávičky

Americký Wolfspeed postaví v Německu závod na čipy do elektroaut za 3 mld. dolarů

2. 2. 2023

Zprávičky

Čtvrtletní zisk Mety klesl, zveřejnila ale výhled nad očekávání a akcie rostou

ČTK
2. 2. 2023

Čistý zisk americké internetové společnosti Meta Platforms se ve čtvrtém čtvrtletí meziročně snížil na

Americký Wolfspeed postaví v Německu závod na čipy do elektroaut za 3 mld. dolarů

ČTK
2. 2. 2023

Americký výrobce čipů Wolfspeed postaví v Německu továrnu na výrobu čipů do elektromobilů za

Bude 5G v budoucnosti motorem ekonomiky?

Nový šéf ČTÚ Ebert: V současnosti není možnost vstupu čtvrtého operátora

ČTK
2. 2. 2023

V Česku není v současnosti možnost pro vstup čtvrtého mobilního operátora na trh. Ve

Serverový trh se zotavuje jen zvolna

Výrobce čipů SK Hynix vykázal ve čtvrtletí rekordní provozní ztrátu

ČTK
1. 2. 2023

Jihokorejský výrobce čipů SK Hynix vykázal ve čtvrtém čtvrtletí rekordní provozní ztrátu 1,7 bilionu

Philips do dvou let zruší dalších 6 000 pracovních míst

ČTK
1. 2. 2023

Nizozemský výrobce spotřební elektroniky a zdravotnického vybavení Philips hodlá v příštích dvou letech zrušit

Gartner: Odbyt mobilních telefonů a osobních počítačů letos opět klesne

ČTK
1. 2. 2023

Odbyt osobních počítačů a mobilních telefonů letos druhým rokem klesne. V tiskové zprávě to

Red Hat a Oracle rozšiřují spolupráci a přinášejí Red Hat Enterprise Linux do cloudové infrastruktury Oracle

Pavel Houser
31. 1. 2023

Red Hat a Oracle oznámily víceúrovňovou alianci, která zákazníkům nabídne větší výběr operačních systémů

Twitter podniká kroky směřující k zavedení platebních služeb

ČTK
31. 1. 2023

Americká internetová společnost Twitter začala připravovat software potřebný k zavedení platebních služeb na její

Tiskové zprávy

SAP a Red Hat prohlubují partnerství: cílem je lepší podpora softwarových úloh SAP na Red Hat Enterprise Linuxu

Epson představuje laserové projektory nové generace vycházející vstříc požadavkům propojených tříd a hybridních pracovních prostředí

Sophos: Podvodné obchodní aplikace pronikly i do Apple App Store

Téměř 80 % organizací poskytujících služby v terénu využívá umělou inteligenci

Acer uvádí na trh trojici odolných notebooků TravelMate pro vzdělávání, které pomáhají snižovat namáhání očí

Nová technologie zjišťující autora textu se dá použít i k personalizaci

Zpráva dne

Vánoční prodej doživotních licencí Windows 10 za € 12 a Office za € 23 na Goodoffer24!

Vánoční prodej doživotních licencí Windows 10 za € 12 a Office za € 23 na Goodoffer24!

Redakce
15. 12. 2022

Ať už hledáte cestu, jak levně postavit nový počítač, nebo si chcete upgradovat stárnoucí...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Prokletý smartphone: nejen chyby, ale i špatné rozhodování

Pavel Houser
27. 12. 2022

Asi nikoho nepřekvapí, že za neustálou dostupnost smartphonu se platí tím, že práce na tom zařízení...

Nadcházející akce

  1. Virtuální konference Kyberbezpečnost pro zdravotnictví

    23. února
  2. Hannover Messe 2023

    17. dubna - 21. dubna

Zobrazit všechny Akce

Slovník

SAR (Specific Absorbtion Rate)

MiFID2 (Markets in Financial Instruments Directive)

Ku Band

Nejpopulárnější články

Vybudujte linii obrany pro zastavení vlny ransomwarových útoků

Redakce
23. 12. 2022

Kde se v podnicích uplatní metaverzum?

Redakce
2. 1. 2023

Podařilo připravit husté křemíkové nanodrátky pro aplikace s vysokými frekvencemi

Při vzniku chyby by kvantové počítače mohly data automaticky mazat

Pavel Houser
3. 1. 2023

Hrátky s magnetickými víry

Elektronový vír slibuje zařízení s nižším odporem

Pavel Houser
21. 12. 2022

Bezpečnost cloudu posílí serverless architektura

Redakce
30. 12. 2022

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security techn Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zpráva dne České IT česk

Píšeme jinde

RSS ScienceMag RSS

  • Supravodivost grafenu lze zapínat elektrickým pulzem
  • Zdokonalili konverzi fotonů na vyšší energii
  • Málo frekventovaná slova umožní určit autora textu

RSS AbcLinuxu RSS

  • V úterý 7. února odpoledne bude opravena vážná bezpečnostní chyba v OpenSSL
  • Společnost Backblaze zveřejnila statistiky spolehlivosti pevných disků za rok 2022
  • MagPi 126, HackSpace 63, Wireframe 70, Custom PC 234 a Hello World 20

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.