Společnost SAP představila CRM řešení SAP® 360 Customer, postavené na in-memory platformě SAP HANA®. Díky rychlosti in-memory technologií a cloudovému řešení je nyní možné analyzovat rozsáhlé soubory dat o zákaznících v reálném čase na všech úrovních podrobnosti.
SAP® 360 Customer tak může při analýzách vycházet vždy z aktuálních dat a prezentuje tak nejpřesnější dostupné informace pro rozhodovací procesy a zákaznický servis. Díky propojení s daty ze sociálních sítí navíc umožňuje zasadit analýzy do širšího kontextu a pružně reagovat na aktuální situaci. Cloudové řešení přináší možnost pracovat se zákaznickými daty a analýzami kdykoliv a kdekoliv.
SAP® 360 Customer mění způsob pohledu na zákaznická data – společnosti získají komplexní pohled na chování zákazníků v reálném čase, mohou pracovat s prakticky neomezeným rozsahem údajů a získávat relevantní analýzy okamžitě. Díky propojení údajů z back office, front office a veřejně dostupných dat ze sociálních sítí je možné daleko přesněji předpovídat budoucí chování zákazníků a současně reagovat na aktuální stav. Tyto informace mohou dramaticky zvýšit rychlost a efektivitu stávajících zákaznických procesů.
Aktuální, v reálném čase zpracovávaná, data umožňují zcela nové způsoby komunikace se zákazníkem. Bude možné připravit personalizované nabídky pro jednotlivé zákazníky, předvídat a proaktivně řešit možné problémy a celkově zcela změnit způsob, jakým je zákazník oslovován. Mezi první uživatele řešení SAP® 360 Customer patří například společnost Lenovo.
Klíčovým prvkem SAP 360 Customer je aplikace SAP® CRM, založená na technologii SAP HANA. V cloudovém řešení budou zařazeny další podpůrná řešení, jako SAP® Customer OnDemand nebo sociální platforma SAP® Jam či řešení pro mobilní zařízení. Díky plánované podpoře pro SAP® Rapid Deployment bude možné nasadit kompletní řešení u nových zákazníků během nejvýše 12 týdnů.