Sexy Kate představuje QRMEE.com – První síť, která vás vrátí do reality

08. únor 2016 17:00 0 komentářů

E-shop s módními interaktivními produkty, internetová vizitka pro jednotlivce i firmy, první společensky užitečné využití QR kódů na světě, inovace č. 1 ve světě internetu a seznamování.

Jsme startup. Stejně jako byl Facebook nebo Google. My máme podobné ambice. Díky nám se lidé opět vrátí do reality, opustí virtuální přátele, začnou si povídat ve skutečném světě. A předávání kontaktu bude jednodušší než kdykoliv dřív. Koupí našeho trička, tašky, samolepky či placky uživatel získá unikátní QR kód a vlastní profil, ze kterého si udělá internetovou vizitku. Nákup i používání ještě zpříjemní tvář QRMEE – sexy zrzka Kate Mee z našeho komiksu, velmi brzy ji ale veřejnost pozná naživo. Maskot, který strčí do kapsy i zeleného mimozemšťana.

Vypadá to na první pohled složitě, ale je to jednodušší, než by kdo mohl čekat. Jakmile na sebe člověk vezme tričko s QR kódem, nebo si někam nalepí samolepku, s vyplněným profilem už může jenom sledovat, kdo si ho skenuje. Pomocí chytrého telefonu a free aplikace „QR čtečka“ stačí fotoaparátem telefonu namířit na QR kód a člověk se automaticky dostane na internetový profil dotyčné/ho. Využití je jednoznačné, leč variabilní:

  • lidé se díky produktům s QR kódy mohou seznamovat na ulici, v klubu, na hromadných akcích

  • firmy mohou samy sebe efektivně prezentovat za využití firemního profilu: samolepky na autech, hostesky s tričky na veletrzích, speciální kovové vizitky pro zástupce firem v terénu apod.

  • podnikatelé nepotřebují haldu papírových vizitek, stačí u sebe mít samolepku (na notebooku), placku, anebo chystanou folii s QR kódem na telefon

Ceny začínají na 90 korunách za samolepku nebo placku, kterou pamatují jistě všichni a která je stále v módě zvlášť díky jejímu netradičnímu čtvercovému tvaru, za 390 korun je trendy taška přírodní barvy a 690 korun je za tričko. Pyšníme se právě (leč nejen) tričky, nejsou to žádné čínské výrobky masové produkce, trička šijí české švadlenky nedaleko Mladé Boleslavi ze 100% bavlny s gramáží 170 g a jsou opatřená speciálními značkovými labely, takže vždy poznáte originál. Potisk je digitální a té nejlepší kvality (DTG), takže se nesepere, nesloupe ani nevybledne. A to je naše výhoda oproti jakékoliv konkurenci, která prodává trička s obyčejným potiskem za stejné peníze, ovšem jejich kvalita už pokulhává, navíc bez interaktivní přidané hodnoty.

Více na www.qrmee.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Brexit a osobní data

Tomáš Jirásko , 17. únor 2019 06:30
Tomáš Jirásko

Blíží se Brexit přináší společnostem řadu komplikací a nejasností ohledně budoucnosti. Ať již dojde ...

Více







RSS 

Zprávičky

MPSV dostalo námitku proti výběru dodavatele systému dávek

ČTK , 15. únor 2019 16:11

Podle Nejvyššího kontrolního úřadu resort při budování systémů selhal a porušil rozpočtovou kázeň za...

Více 0 komentářů

Spor o cenu za akcie Telecomu se vrací k Vrchnímu soudu v Praze

ČTK , 15. únor 2019 10:05

Telefónica získala v roce 2005 majoritu v Českém Telecomu a zbývajícím akcionářům učinila časově ome...

Více 0 komentářů

NÚKIB nezměnil názor, technologie Huawei stále považuje za riziko

ČTK , 15. únor 2019 08:00

Na základě varování NÚKIB Generální finanční ředitelství vyřadilo Huawei z tendru za půl miliardy ko...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Red Hat rozšiřuje možnosti řízení a automatizace infrastruktury datových center

Pavel Houser , 14. únor 2019 14:47

Red Hat CloudForms představuje lokální komponentu portfolia Red Hat pro správu hybridního cloudu....

Více 0 komentářů

Vydavatelé dohodu o copyrightu vítají, on-line firmy ji kritizují

ČTK , 14. únor 2019 11:09

Asociace internetových a počítačových firem CCIA uvedla, že domluvená podoba směrnice je promarněnou...

Více 0 komentářů

Státy a EP se shodly na podobě směrnice o digitálním copyrightu

ČTK , 14. únor 2019 09:00

Nadále bude možné šířit chráněná díla za účelem citací, kritiky, karikatury či parodie....

Více 0 komentářů

Tvůrce nejúspěšnější české hry Kingdom Come mění majitele

ČTK , 14. únor 2019 08:00

Koch Media má za Warhorse Studios zaplatit 42,8 milionu eur, tedy asi 1,1 miliardy Kč....

Více 0 komentářů