T-Mobile měří efektivitu svých online kampaní pomocí nástroje gemiusDirectEffect2

25. říjen 2012 09:14 0 komentářů

Společnost T-Mobile měří nově dopad svých reklamních kampaní pomocí nástroje druhé generace gemiusDirectEffect2 od společnosti Gemius. Díky tomu získá T-Mobile komplexní přehled o svých reklamních kampaních a jejich dopadu mezi internetovými uživateli.

gemiusDirectEffect2 je nástroj pro správu a monitorování online reklamních kampaní, který nabízí podrobné informace o průběhu kampaní a o chování internetových uživatelů vystavených jejímu vlivu. Díky gemiusDirectEffect2 je možné získat informace o tom, kolik uživatelů se dostalo na web prostřednictvím reklamní kampaně a jaké akce na něm provedli.

Nástroj sleduje důležité ukazatele týkající se online kampaní například míru prokliků různých bannerů či úspěšnosti jednotlivých umístění reklamní kampaně. Protože se data shromažďují v reálném čase, je možné díky okamžité odezvě kampaň ihned optimalizovat. gemiusDirectEffect2 pomáhá zadavatelům reklamy posoudit, zda jejich kampaň zvýšila prodej nebo splnila své cíle přímé odezvy.

„Věříme, že volba nástroje gemiusDirectEffect2, který měří dopad online reklamních kampaní, bude pro společnost T-Mobile přínosná. Jsem přesvědčen, že naše služby pomohou společnosti T-Mobile zefektivnit výkon jejich online reklamních kampaní a získat co nejvíce informací o dopadu kampaní,“ říká Radoslav Kapraň, Sales Manager společnosti Gemius.

„Díky nástroji gemiusDirectEffect2 bude moci společnost T-Mobile zjistit, kteří internetoví uživatelé byli oslovení jejich kampaní, co návštěvníky nejvíce zajímalo, z jakého webu navštívili cílovou stránku kampaně a také, jaké jednotlivé kroky provedli před provedením požadované akce, například objednávkou služeb,“ říká Jiří Kubašta, Senior Head of eBusiness Management společnosti T-Mobile.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Český startup CleverFarm buduje v Srbsku síť IoT

Pavel Houser , 17. červenec 2018 10:00

Český startup CleverFarm, který zavádí moderní technologie do zemědělství, pomáhá s budováním IoT sí...

Více 0 komentářů

Akcie Netflixu oslabily, Amazon a Disney konkurují

ČTK , 17. červenec 2018 09:36

Počet nových předplatitelů a tržby internetové televize Netflix zaostaly ve druhém čtvrtletí za oček...

Více 0 komentářů

Velitelství vojenských kybernetických sil by mohlo sídlit v Brně

ČTK , 17. červenec 2018 08:00

Vytvoření velitelství je naplánováno na začátek ledna 2019, od července pak vznikne výkonná část jed...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

50 let Intelu

ČTK , 16. červenec 2018 09:06

Intel nejprve produkoval paměti typu RAM, ale na počátku sedmdesátých let se firma rozhodla rozšířit...

Více 0 komentářů

USA zrušily zákaz dodávek amerického zboží čínské ZTE

ČTK , 14. červenec 2018 08:00

Firma již v rámci urovnání sporu s americkou vládou souhlasila, že zaplatí pokutu miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Trh PC ve 2. čtvrtletí rostl, tvrdí Gartner i IDC

ČTK , 13. červenec 2018 16:35

Růst odbytu táhla zejména poptávka firemního segmentu podpořená operačním systémem Windows 10....

Více 0 komentářů

Polovina kryptoměnových firem zanikne během čtyř měsíců od ICO

ČTK , 13. červenec 2018 10:09

Nejlepší strategií je prý mince v primární nabídce koupit a hned první den obchodů na otevřeném trhu...

Více 0 komentářů