• Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
ITBiz.cz
ITBiz.cz
Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky

Tři tipy, kterými by se online prodejci měli řídit, pokud chtějí uspět před Vánocemi

ITBiz.cz
19. 12. 2016
| Tiskové zprávy

Vánoce už jsou za dveřmi a očekává se, že zisky z online prodejů budou rekordní. Podle výzkumu eMarketer dosáhnou v USA zisky z předvánočních online prodejů hodnoty 94,71 miliard dolarů.

Přicházející období skrývá obrovský potenciál nejen pro kamenné prodejny, ale také pro hráče na poli e-commerce. Je to zapříčiněno zejména přesunem zákazníků z kamenných prodejen směrem k dalším nákupním kanálům. Podle výzkumu společností UPS a comScore roste podíl tržeb z online. Zatímco v roce 2014 firmy v online prostředí utržily 47 %, v roce 2015 to bylo 48 % a pro rok 2016 se očekává, že podíl tržeb z onlinu bude 51 %.

Tato čísla jsou důležitá pro online prodejce, kteří se neustále musí snažit udržet zájem a pozornost zákazníků, zejména s ohledem na to, že roste chuť lidí nakupovat online. A společnost RTB House, celosvětově působící poskytovatel technologie pro retargeting, analyzovala stovky kampaní ve více než 40 zemích, aby zjistila, jakým nejlepším způsobem by se měli online prodejci připravit, aby před Vánocemi uspěli.

TIP 1) Čím dřív začnete, tím lépe
Plánování vede k lepším výsledkům. Během letošního černého pátku překonal objem prodejů v e-commerce dosavadní rekordy. Podle analýzy RTB House dosahovaly kampaně klientů o 180 % lepších výsledků a celková návštěvnost webů se zvedla o 60 % ve srovnání s běžnými výsledky z listopadu 2016. Podle RTB House dosáhly kampaně klientů na českém trhu v období Black Friday v porovnání s běžnými dny listopadu 2016 o 32 % lepších výsledků a návštěvnost webů vzrostla o 44 %.

Tento vzrůstající trend je jasným důkazem toho, že marketéři začínají plánovat své kampaně mnohem dříve než na Vánoce. Pokud se připravujete na předvánoční prodeje, pamatujte na to, že bannery a další kreativní prvky byste měli mít připraveny už dlouho před tím, než začne nákupní šílenství.

Co je nejdůležitější, je pamatovat na to, že marketéři by měli být schopni zákazníkům pomoci v chaosu, který před Vánocemi panuje. Měli by používat bannery, které budou informovat o tom, že požadované zboží je skladem a stejně tak by na nich měla být uvedena informace, že je daný produkt vhodným dárkem a nebo že ho zákazníci rádi kupují.

Pokud se podíváme na retargeting, dobrým standardem jsou určitě personalizované nabídky produktů, ale nezapomínejte na to, že Vánoce jsou vhodnou dobou na to, abyste zobrazovali nejlépe prodávané produkty z loňských Vánoc (nejoblíbenější položky z nabídky nebo ty s největšími maržemi).

TIP 2) Zaměřte se na neaktivní zákazníky
Každý marketér ví, že oslovení nového zákazníka může být několikanásobně dražší než udržení toho stávajícího. Téměř 50 % kliků na reklamu je vygenerováno návštěvníky e-shopů během toho samého dne (podle analýzy RTB House). Většina retargeterů oslovuje tyto zákazníky tím méně aktivně, čím více času uplynulo. Období před Vánocemi je ale jedním z nejlepších období pro znovuobnovení vazby s těmito lidmi.

Přemýšlejte nad tím, jak personalizovaně oslovit neaktivní návštěvníky. Tedy ty, kteří přišli na vaše stránky před několika dny, týdny nebo dokonce měsíci. Dobrým postupem v předvánočním období je aktivizace těch zákazníků, kteří na vaše stránky jednou zavítali, ale už se nevrátili. Stejně tak se v tomto období můžete snažit o posílení povědomí o značce nebo o posílení loajality mezi zákazníky. Tento postup vám pomůže před Vánocemi zvýšit tržby a je to zároveň perfektní alternativa v porovnání s rozpočtem vynaloženým na novou návštěvnost.

TIP 3) Využívejte doporučení
Retargetingové kampaně vám umožní dovést zákazníka nejen k jednomu nákupu, ale k celé sérii činností. Inteligentní reklama a retargetingové nástroje postavené na algoritmech hloubkového učení (v současné době podoblast výzkumu zaměřeného na umělou inteligenci s největším potenciálem) představují ideální způsob, jak zákazníka informovat o tom, co mu jste schopni nabídnout. Výsledné kreativy můžete poté rychle upravit podle preferencí zákazníka.

Při plánování kampaně se podívejte po dodavateli, který nabízí inovativní systém doporučení, která se vztahují k tomu, co zákazníci chtějí, ale nejsou přímo o zboží, které nakupovali. Doporučení fungují jako osobní asistent při nákupu v klasickém obchodě, který pomáhá zákazníkům najít věci, které se jim líbí. Zároveň ale dokážete své reklamní kampaně udržet tak efektivní, jak jen to je možné.

Pamatujte na to, že pokud se retargeting používá vhodně, je neuvěřitelně efektivním nástrojem. Čím lépe se dokážete připravit na nadcházející nákupní sezonu, tím lepší a zajímavější návratnost svých investic můžete očekávat.

Související příspěvky

Tiskové zprávy

Cirkulární ekonomika v kanceláři díky repasovaným multifunkcím od Canonu

27. 1. 2021
Tiskové zprávy

Průzkum Randstad Workmonitor: Strach o místo způsobil růst zájmu o vzdělávání v technologiích

27. 1. 2021
Zprávičky

Vláda rozšířila počet členů výboru pro kyberbezpečnost

27. 1. 2021
Zprávičky

Nejčastěji zneužívanou značkou při phishingu byl Microsoft

27. 1. 2021

Zprávičky

Vláda rozšířila počet členů výboru pro kyberbezpečnost

ČTK
27. 1. 2021

Výbor Bezpečnostní rady státu (BRS) pro kybernetickou bezpečnost bude mít nově 14 místo dosavadních

Nejčastěji zneužívanou značkou při phishingu byl Microsoft

Pavel Houser
27. 1. 2021

Nejčastěji jsou při phishingových útocích zneužívané značky technologických společností, následují dopravci a maloobchodní organizace.

Aplikace eRouška má citlivější algoritmus, upozornění budou častější

ČTK
26. 1. 2021

Aplikace odhaduje vzdálenost na základě útlumu signálu Bluetooth v závislosti na vzdálenosti mezi telefony

Češi jsou ohledně svých dat největší tajnůstkáři v Evropě

ČTK
26. 1. 2021

61 % Čechů nemá se sdílením dat třetím stranám špatné zkušenosti. Češi jsou ohledně

Huawei zkouší, zda chytré telefony Mate 30 mohou uspět i bez Googlu

Huawei prý jedná o prodeji značek luxusních smartphonů, firma to však popírá

ČTK
25. 1. 2021

Čínský výrobce telekomunikačních zařízení Huawei Technologies jedná o prodeji svých značek luxusních chytrých telefonů

Europoslanci chtějí zaručit zaměstnancům právo na odpojení

ČTK
25. 1. 2021

Všichni zaměstnanci v zemích Evropské unie by měli mít možnost odpojit se mimo pracovní

Trojan Triada umí modifikovat verifikační SMS

Pavel Houser
23. 1. 2021

Podle expertů lze očekávat, že stalkeware v roce 2021 vymizí z předních příček detekčních statistik. Počty

Alphabet končí s projektem internetových balónů Loon

ČTK
23. 1. 2021

Operátoři potřebují několik balónů najednou, každý z nich stojí desítky tisíc dolarů a má

Vláda projedná novelu, která zpřesní pravomoci NÚKIB

Google hrozí Austrálii zablokováním vyhledávače

ČTK
22. 1. 2021

Austrálie se chystá schválit zákon, který by donutil technologické giganty domluvit se s místními

Tiskové zprávy

Cirkulární ekonomika v kanceláři díky repasovaným multifunkcím od Canonu

Průzkum Randstad Workmonitor: Strach o místo způsobil růst zájmu o vzdělávání v technologiích

Western Digital a Qumulo umožnily institutu IHME masivní navýšení kapacity a škálování pro zdravotnickou analytiku COVID-19 a zavádění vakcíny

Dell představuje odolné notebooky pro aktivní studenty

SolarWinds MSP: důvodů k migraci na RMM řešení rychle přibývá

AEC nově poskytuje školení v kybernetické bezpečnosti

Zpráva dne

Vánoční slevy pokračují i v novém roce

Vánoční slevy pokračují i v novém roce

Redakce
20. 1. 2021

Vánoční slevy na software produktivity od Microsoftu pokračují na tržišti i v novém roce, opět...

Odebírat newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Komentujeme

Chvála černých skřínek

Největší rizika umělé inteligence

Pavel Houser
26. 12. 2020

Tak jako dosud skoro každá technologie, i umělá inteligence se dostane do rukou zločincům. Jak s...

Slovník

Mikroekonomie

Bezdrátová komunikace

YTD

Nejpopulárnější články

Tři tipy, kterými by se online prodejci měli řídit, pokud chtějí uspět před Vánocemi

ITBiz.cz
19. 12. 2016

Analytici: Cena bitcoinu dál poroste, může ale přijít korekce

ČTK
17. 12. 2020

Operátoři musí nově uvádět přesnou rychlost internetu

ČTK
3. 1. 2021

Server Ulož.to prohrál spor o stahování šesti českých filmů

ČTK
21. 1. 2021

Za bezpečnostní incidenty v cloudu mohou hlavně samotní zákazníci

Německá policie odhalila zřejmě největší obchod na darknetu

ČTK
12. 1. 2021

Kategorie

  • Články
  • Komentujeme
  • Slovník
  • Tiskové zprávy
  • Zprávičky

Portál ITbiz.cz přináší informace z IT a byznysu již od roku 2006. Provozuje jej internetové vydavatelství Nitemedia. Hosting zajišťuje společnost Greenhousing.cz. Mezi další naše projekty patří například ABClinuxu.cz a Sciencemag.cz. Na stránce Redakce naleznete informace o redakci a možnostech inzerce.

Rubriky

Akce a události Byznys Cloud Ekomerce Hardware Internet Marketing Operační systémy Podnikový software Právo Rozhovory Science Security Technologie Telekomunikace Veřejná správa Vývoj a HTML Zajímavosti Zpráva dne České IT

RSS abclinuxu – čerstvé zprávičky

  • Vážná bezpečnostní chyba v utilitě sudo (CVE-2021-3156)
  • Brian Exelbierd z Red Hatu o ukončení vydávání CentOS
  • Společnost Backblaze zveřejnila statistiky spolehlivosti pevných disků za rok 2020

RSS Sciencemag.cz

  • Nejchytřejší psi se zvládnou naučit slovo už po 4 opakováních
  • Kolem flerovia nenašli žádný ostrov stability
  • Dvojitá protilátka na covid-19 funguje jako lék i prevence

Newsletter

Zásady ochrany osobních údajů.

Zkontrolujte svoji doručenou poštu a potvrďte odběr.

Žádné výsledky
Zobrazit všechny výsledky
  • Technologie
  • Byznys
  • Software
  • Hardware
  • Internet
  • Telco
  • Science
  • České IT
  • Události

© 2019 Vydává Nitemedia s.r.o. Hosting zajišťuje Greenhousing.cz.

Tento web používá cookies. Pokračováním dáváte souhlas s jejich používáním. Více na itbiz.cz/soukromi.