Grahame Maher vyzval konkurenční operátory T-Mobile a Telefónicu O2, aby se do konce března zavázali, že v průběhu roku 2008 zruší víceleté zákaznické smlouvy.
Maher slíbil, že věnuje 100 000 Kč Sdružení na obranu spotřebitelů, pokud T-Mobile a Telefónica O2 víceleté úvazky zruší. Vodafone poskytuje telekomunikační služby bez nutnosti víceletých úvazků již sedm let.
“Je nejvyšší čas, aby nás konkurence následovala a přestala nutit zákazníky k podpisu smluv, které nechtějí nebo jim nerozumí,” řekl generální ředitel Vodafone Maher. “Zákazníci konkurence nemohou získat ty nejvýhodnější nabídky, aniž by se předtím neupsali operátorovi na léta a když se rozhodnou operátora opustit, musejí se ze svých závazků draze vyplatit,” doplnil Maher.
Podle výzkumu agentury Millward Brown a Vodafonu má 74 % Čechů z klientských smluv strach a 91 % je považuje za nesrozumitelné. 82 % zákazníků by uvítalo, kdyby smlouvy s mobilními operátory nemuseli podepisovat.
Zdroj: tisková zpráva