Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

Webinář jako marketingový nástroj pro zvyšování prodeje

06/02/2009 @ 11:00 - 12:00

Webinář neboli webový seminář se uskuteční přes Internet, tedy bez nutnosti kamkoliv cestovat. Pro účast vám stačí pouze kvalitní připojení k Internetu a reproduktory nebo sluchátka. Pro tyto účely využíváme nejmodernější internetové technologie určené pro videokonference společně se sdílením plochy, prezentováním přes Internet, chatem a dalšími funkcemi.

Proč se na tento webinář přihlásit již dnes?

Získáte praktické informace, které vám mohou pomoci oslovit tisíce lidí z celé ČR za minimální náklady a přitáhnout je k vašim produktům a službám

Webinář vám odpoví na otázky:

Co to je webinář (webový seminář)?
Kde lze webinář využít?
Jaká jsou vhodná témata pro webinář?
Jak webinář probíhá?
Jak využít webinář jako marketingový nástroj pro upevňování vztahů se zákazníky a zvyšování prodeje?
Jaký je proces přípravy webináře?
Jak správně nastavit strategií webináře a jakou zvolit cílovou skupinu?
Jaká bývá úspěšnost webináře a návratnost investic?
Jaká jsou rizika a možné problémy?
Jaké existují systémy pro pořádání webináře?
Jaký další software a hardware potřebujete?
Jaké jsou požadavky na připojení k Internetu?
Jaké jsou náklady na provoz, pořízení nebo pronájem?
Jak začít pořádat webinář již zítra?
20 minut bude vyhrazeno na dotazy

Základní informace

Cena webináře: bezplatný
Délka trvání webináře: 60 minut, z toho 20 minut vyhrazeno na dotazy
Maximální počet účastníků: 15
Komu je webinář určen:

  • ředitelé
  • manažeři
  • obchodníci
  • konzultanti
  • marketingoví pracovníci
  • podnikatelé a majitelé firem

Pořadatel: Portál Workline.cz
Místo: kdekoliv, kde je kvalitní připojení k Internetu (minimálně 256 kb/s a to pro odesílání i přijímání dat)

Všechny podrobné informace včetně přihlášení naleznete zde.

Podrobnosti

Datum:
06/02/2009
Čas:
11:00 - 12:00