ČTÚ: Třetina stížností na telekomunikační služby se týkala vyúčtování

ITbiz.cz, 20. září 2010 08:21 1 komentářů

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) uvedl, že nejvíce stížností týkajících se kvality telekomunikačních služeb bylo směrováno na vyúčtování ceny za služby.

manazer

Pro téma měsíce vybral ČTÚ za srpen průběžnou zprávu o stížnostech účastníků a uživatelů služeb elektronických komunikací za I. pololetí 2010.

ČTÚ informuje, že nejvíce stížností bylo směrováno na vyúčtování ceny za služby, které jsou rozhodovány ve správním řízení podle § 129 zákona o elektronických komunikacích. Na druhé straně ČTÚ ve sledovaném období neevidoval žádnou stížnost na služby poskytované v rámci univerzální služby.

Zpráva dále informuje, že uživatelé služeb si z mobilních operátorů v letošním prvním pololetí nejvíc stěžovali na Telefóniku O2 a nejméně na Vodafone.

Množství stížností na telekomunikační operátory do konce června vzrostl meziročně o pětinu na téměř 900 podání. Více než 130 stížností bylo podle úřadu nedůvodných.

Na Telefóniku O2 přišlo 144 stížností, na T-Mobile 77, na MobilKom 43 a na Vodafone 17. V poměru k počtu zákazníků je na tom nejhůře provozovatel sítě U:fon, firma MobilKom s 0,32 promile stížností, naopak u Vodafonu to bylo jen 0,006 promile.

Z ostatních operátorů je na tom nejlépe UPC s pěti stížnostmi a podílem 0,015 promile, naproti tomu Euphony CZ s 21 stížnostmi zaznamenala poměr 0,51 promile.


Komentáře

Schmid Pavel #1
Schmid Pavel 17. listopad 2010 12:06

MobilKom ?Od června 2009 jsem měl od společnosti Mobilkom jejich službu Fofr internet na dobu neurčitou.docela jsem byl spokojenej ikyž stahovaní 40kb/s nebyl žadný zázrak.v prosinci 2009 mě byla nabídnuta další služba mobil duo a ikdyž byl slabší signál(dvě čárky doma a tři před domem)chtěl jsem ho vratit ve skušební době 14 dní.když jsem tam volal tak slibovali zlepšení pokrytí signalu v brzke době.opak byl pravdou.od unora 2010 se signal stratil tak že mobil se nedal doma vubec použít a internet stahoval rychlostí 0,6kb/s nebo vubec.při zapnuti nekdy stahoval 23kb/s ale jen 2-3 minuty,pak bud nic nebo tech 0,6 kb/stakže zcela nepoužitelny.začaly reklamace ale bez odpovědi a pokud jsem volal na infolinku tak na mobil mě řekli že pokud fungoval tak musí i ted a na internet chtěli měření rachlosti.což bez signalu nešlo.v dubnu jsem nezalatil fakturu protože mě žadné služby neposkytují.v květnu po další urgenci mě bylo slíbeno že se da vše do pořadku když zaplatím a že mě i zpětně vyřídí reklamaci.nastalo se vubec nic.změnily mě ip adresu a pak mě oznamili že opravdu nemám pokrytí.proto mě nabídli jiny výkonější modem.za 490 kč na 14 dní na zkoušku.bez výsledku.proto jsem ho vratil a bylo mě odpovězeno proč ho vracím když to je muj majetek.byla mě uznána sleva na internet 30kč na jeden měsíc.což je směšná sleva.V červnu jsem už nezaplatil a byli dohady.ikdyž jsem deaktivoval internet tak faktury dal chodily a pak začaly chodit výhružné dopisy z vymahací agentury M.B.A Finance.Po telefonicem rozhovoru jsme se dohodli že jim napíšu na jejich adrasu reklamaci a zaslal jsem ji doporučeně.Po třech měsících mě ale vratily 490 kč za ten modem Dopis jsem zaslal ale bez odpovědi a výhružné dopisy a telefonáty byli častější.Přibyla další faktura na 6000 kč za porušení smouvy.Vše jsem po poradě s pravničkou zalpatil ale není mě to jedno.Jen se ptam jak se muže člověk branit takové falešné hře od společnoti když vám uprostřed smouvy odstaví pokrytí a ještě neuzna žadnou reklamaci a naučtuje smluvní pokutu.jednání je podle mne silně agresívní.Prohlašuji že vše co jsem zde uvedl je pravdivé a prosím o radu jak dál?mám to nechat být?Schmid

RSS 

Komentujeme

Agilita a devops, přepracování a vyhoření

Pavel Houser , 12. červenec 2018 12:30
Pavel Houser

Michael Cote na The Register upozorňuje na častý problém: nové „agilní“ metody vývoje, všechny příst...

Více







RSS 

Zprávičky

Hackeři ukradli zdravotní záznamy 1,5 milionu Singapurců

ČTK , 20. červenec 2018 14:37

Cílem útoku bylo prý získat podrobné údaje o singapurském premiérovi a také o lécích, které užíval....

Více 0 komentářů

Ericsson je díky úsporám v mírném zisku

ČTK , 20. červenec 2018 11:36

Švédský podnik se v poslední době potýkal se slábnoucí poptávkou telekomunikačních operátorů....

Více 0 komentářů

Čip v občanském průkazu si zatím aktivovala třetina lidí

ČTK , 20. červenec 2018 08:00

Prostřednictvím Portálu občana lidé mají přístup např. k údajům o důchodu nebo si mohou pořídit výpi...

Více 0 komentářů

Kalendář

04. 08.

09. 08.
Black Hat USA 2018
09. 08.

12. 08.
DEF CON 26
06. 09.

07. 09.
Humusoft Technical Computing Camp 2018

Starší zprávičky

Red Hat Ansible Engine přináší další automatizaci cloudu

Pavel Houser , 19. červenec 2018 13:52

Nejnovější verze platformy Red Hat Ansible Engine 2.6 rozšiřuje automatizaci cloudů AWS, Google Clou...

Více 0 komentářů

Samsung chystá na příští rok telefon se sklopným displejem

ČTK , 19. červenec 2018 10:00

Displej půjde složit na polovinu jako peněženku. Ve složeném stavu je na přední straně přístroje men...

Více 0 komentářů

Internet Mall snížil ztrátu, tržby mu vzrostly na 7,2 miliardy Kč

ČTK , 18. červenec 2018 17:29

Internet Mall mj. investuje do distribučního centra v Jirnech u Prahy, které by mělo sloužit 7 střed...

Více 0 komentářů

Google dostal kvůli Androidu od EK rekordní pokutu 4,34 mld. eur (aktualizace)

ČTK , 18. červenec 2018 13:26

Google využil Android k upevnění dominantní pozice svého internetového vyhledávače, uvádí EK....

Více 0 komentářů