Alza.cz rozšiřuje své obchodní aktivity a zboží ze svého rozsáhlého portfolia nově zasílá do 26 zemí Evropy. Pro evropské zákazníky je určena nová mezinárodní doména www.alzashop.com.
„Expanze do zahraničí je dalším logickým krokem v rozvoji společnosti. Využijeme našich nejsilnějších stránek jako je skvěle zpracovaný eshop, obrovská nabídka okamžitě dostupného zboží a vyladěné logistické procesy, které jsou naší chloubou a pomohly nám vydobýt si dominantní postavení na českém trhu,“ říká Ing. Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz.
Alza.cz má dnes na českém trhu dominantní postavení, současná denní návštěvnost webových stránek alza.cz přesahuje 300 tisíc uživatelů a s velkým náskokem vede tabulku prodejů před většinou konkurentů jak z oblasti eshopů, tak dnes již i z okruhu řetězců kamenných prodejen.
V rámci první fáze expanze neplánuje obchod otevírat v zahraničí nová obchodní místa. Počítá se ale s budováním dalších logistických center, která umožní optimalizovat logistické náklady spojené s pokrytím evropského trhu. Alza.cz je kromě jiného prvním obchodníkem ve střední a východní Evropě, u kterého byl v rámci pražského showroomu otevřen zcela nový prodejní koncept Apple Shop, který nabízí kromě plného portfolia produktů Apple i stálou přítomnost zaměstnanců této společnosti.