Společnost Cisco oznámila záměr získat soukromou společnost CloudCherry; cílem transakce je nabídnout operátorům kontaktních center řešení vylepšující zákaznickou zkušenost.
CloudCherry provozuje platformu pro řízení zákaznické zkušenosti (Customer Experience Management), která poskytuje mapování cesty zákazníka (customer journey) a prediktivní analytiku.
Akvizice CloudCherry společností Cisco má operátorům komunikačních center umožnit:
- Zlepšit zákaznické zkušenosti v reálném čase pomocí analytiky dat v cloudu. Otevřená API platforma od společnosti CloudCherry podporuje přístup Cisco ke cloudové architektuře tím, že zjednodušuje způsob, jakým jsou zákaznická data přijímána ze záznamových systémů, transakčních dat a dalších zdrojů – to vše v reálném čase.
- Prakticky využívat prediktivní analytiku. S více než 17 integrovanými komunikačními kanály pro získávání zpětné vazby pomůže CloudCherry lépe porozumět a obohatit zkušenosti jak operátorů, tak i dalších zaměstnanců kontaktních center. Prediktivní analytika společnosti CloudCherry a její řešení orientované na zkoumání chování a reakcí zákazníků pomáhá organizacím pochopit korelace mezi různými faktory, které ovlivňují zákaznické zkušenosti. Prediktivní analytika umožní operátorům upravovat zákaznické cesty v reálném čase, například při výprodeji nebo u křížového prodeje (cross-selling).
Očekává se, že akvizice bude uzavřena v prvním čtvrtletí fiskálního roku 2020. Do té doby budou Cisco a CloudCherry fungovat jako dvě samostatné společnosti. Po dokončení transakce se tým z CloudCherry připojí k týmu Cisco Contact Center Solutions, který vede viceprezident Cisco Vasili Triant.