Společnost Expedia koupila za 280 milionů dolarů Travelocity, který byl ve své době lídrem mezi cestovními portály na trhu.
Expedia koupila Travelocity od její mateřské společnosti Sabre Holdings a akvizice má podle všeho dvě roviny. Koupě Travelocity by Expedii měla pomoci v boji proti jejímu největšímu rivalovi Priceline, přičemž navíc rozšíří její pole působnosti. Šéfka Expedie Dara Khosrowshahová poukázala v oficiálním prohlášení na silnou značku Travelocity, přes nějž si v Severní Americe zabookuje ubytování přes dvacet milionů lidí měsíčně.
Expedia s Travelocity již dříve spolupracovala v rámci marketingové kampaně, v níž byla využívána „silná značka Travelocity“ spolu s „nejlepší bookovací platformou a uživatelskou podporou“ Expedie. Jinými slovy, Travelocity již nějakou dobu běží na systému Expedie. Expedia má v současné době hodnotu 10,8 miliardy dolarů, její finanční výsledky za rok 2014 budou zveřejněny na počátku příštího měsíce.