Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46 2 komentářů
Rubriky: Ekomerce, Internet, Byznys

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v kamenném obchodu.

Americká internetová společnost Google dosud monitorovala jen internetové nákupy, s cílem prodat více webové reklamy však nyní hodlá sledovat i nákupy v kamenných obchodech. Data jí mají ukázat příčinný vztah mezi online reklamou a offline prodejem. Napsala to dnes agentura AP.

Google předpokládá, že díky monitoringu transakcí provedených kreditními a debetními kartami bude moci automaticky informovat obchodníky, že jim jejich internetová reklama vynesla tržby v kamenném obchodě. Bude-li všechno klapat, mohla by přesvědčit obchodníky, aby zvýšili své rozpočty na internetovou reklamu.

Google už nyní má největší internetovou reklamní síť na světě, loni mu přinesla 79 miliard dolarů (téměř 1,9 bilionu Kč). Své plány hodlá dnes představit na výroční konferenci, kde budou inzerenti jejími hosty.

Technologie společnosti je s to spojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v kamenném obchodu. Když například někdo chce koupit běžecké boty, klikne na reklamní banner e-shopu, ale nic si v něm nekoupí, může obchodník dojít k závěru, že výdaje za reklamu jsou vyhozené peníze. Nové nástroje teď ale Googlu umožní zjistit, zda tatáž osoba poté koupila boty v kamenném obchodě firmy.

Společnost uvedla, že má přístup ke zhruba 70 procentům transakcí provedených kreditními a debetními kartami na americkém trhu díky partnerství se společnostmi, které tato data sledují. To ale podle AP znamená, že nebude schopna zdokumentovat každou transakci, natož pak nákupy za hotovost.


Komentáře

C #0
C 24. květen 2017 20:50

No presne toto nam este chyba. Uz by ten Google mali konecne zakazat.

Chakat Nguyen Brownears #1
Chakat Nguyen Brownears 25. květen 2017 14:43

O důvod víc nepoužívat platební karty při placení za nákup.

RSS 

Komentujeme

Když obrázek není tím, čím se zdá být

Pavel Houser , 10. listopad 2018 06:30

Problematika falešných zpráva je dnes módní záležitostí. Následující výzkum se zaměřuje na jeden spe...

Více

Kalendář

13. 11.

14. 11.
EVOLVE! Summit 2018
13. 11.

14. 11.
ITAPA 2018
21. 11. Atlassian od Onlio 2018







RSS 

Zprávičky

Rostly ceny smartphonů, počítačů i tiskáren

Pavel Houser , 14. listopad 2018 11:53

Trh s technickým spotřebním zbožím zaznamenal podle statistik GfK v České republice ve 3. čtvrtletí ...

Více 0 komentářů

Zisk Foxconnu ve čtvrtletí stoupl o 18 %

ČTK , 14. listopad 2018 10:22

Apple varoval, že jeho předvánoční tržby budou horší, dodavatelům součástek Applu také hrozí slabší ...

Více 0 komentářů

Macronova dohoda o zabezpečení kyberprostoru nemá podporu velmocí

ČTK , 14. listopad 2018 09:00

MIT: Bylo by lepší začít s užším projektem ve snaze zakázat kyberútoky na klíčovou infrastrukturu....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Vodafone se v pololetí kvůli odpisům a Indii propadl do ztráty

ČTK , 14. listopad 2018 08:00

Akcie firmy od začátku letošního roku klesly zhruba o 39 procent. ...

Více 0 komentářů

EY představila prototyp blockchainu pro privátní transakce v platformě Ethereum

Pavel Houser , 13. listopad 2018 10:41

Společnosti budou moci bezpečně provádět transakce díky sadě nástrojů a služeb EY Ops Chain Public E...

Více 0 komentářů

E-shopy čekají rekordní vánoční tržby 44 miliard Kč

ČTK , 13. listopad 2018 10:27

Obchodníci letos spustili marketingové kampaně už na přelomu října a listopadu, přestože Černý pátek...

Více 0 komentářů

Investiční firma Vista koupí za 1,9 mld. USD softwarovou Apptio

ČTK , 13. listopad 2018 08:00

Mezi produkty Apptio patří software pro správu podniku....

Více 0 komentářů