Podle letošního průzkumu povědomí o značce dosáhla pontánní znalost značky Lenovo 65 %, podpořená pak necelých 90 %. V průběhu posledních tří let vzrostlo povědomí o značce Lenovo téměř čtyřikrát.
„Jak ukazují výsledky průzkumu, znalost značky Lenovo mezi uživateli dlouhodobě roste, a to ve všech věkových kategoriích. Povědomí o značce u lidí ve věku 15 – 26 let přesahuje 90 %, u mužů této věkové kategorie dokonce 97 %,“ říká Lucie Orlovská, marketingová manažerka Lenovo Česká republika. „Zjištěná znalost značky odpovídá marketingové komunikaci, kterou jsme vedli v posledních letech, a při které jsme se cíleně orientovali na mladší věkovou skupinu,“ dodává.
V následujících šesti měsících plánuje koupi nového notebooku 24 % respondentů. Nadále přitom platí, že muži plánují větší investice do nákupu nového notebooku než ženy.
Respondenti plánující nákup nového notebooku údajně také označili Lenovo jako první značku, o které nejčastěji uvažují. Ve srovnání s loňským rokem si tak Lenovo polepšilo ve spotřebitelských preferencích o dvě příčky a je nyní nejvyhledávanější značkou. Největšími příznivci značky jsou muži ve věku 15 až 26 let, z nichž by si značku pořídilo 45 %. Ve stejné věkové kategorii by Lenovo zvolily dvě z pěti žen. Respondenti hodnotí značku Lenovo zejména jako důvěryhodnou, inovativní a kvalitní.
Průzkum povědomí o značce, který proběhl na začátku letošního roku, pro společnost Lenovo zpracovala agentura Perfect Crowd. Proveden byl na reprezentativním vzorku 500 obyvatel České republiky ve věku od 15 do 50 let.