Internetová společnost Yahoo koupí za 640 milionů dolarů (14,1 miliardy Kč) poskytovatele digitálních reklamních služeb BrightRoll. Akvizice má podpořit růst příjmů Yahoo.
Koupě je další z vlny akvizic uskutečněných generální ředitelkou Yahoo Marissou Mayerovou a posiluje zaměření firmy na videoreklamu, která, jak Yahoo doufá, by mohla kompenzovat pokles cen z internetové reklamy a klesající růst. Yahoo bude mít díky akvizici největší reklamní videoplatformu v USA.
Firma BrightRoll je zisková a její příjmy v letošním roce by měly činit více než 100 milionů USD. Založena byla v roce 2006 a mezi její klienty patří většina největších inzerentů v USA, napsaly agentury AP a Reuters.
Yahoo minulý měsíc oznámila, že její příjmy z reklamy klesly meziročně o pět procent. Ztrácí tak za svou konkurencí, firmě Google naopak stouply příjmy z reklamy o 17 procent.