Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Společnost Olympus optimalizuje v Evropě kvalitu péče o zákazníky. Pomáhá jí s tím SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Nové CRM bude zpracovávat i Big Data, která používá například k predikci délky trvání servisu produktu.

Nasazení nového CRM vysvětloval na setkání s novináři Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe: „OLYMPUS jako prémiová značka nabízí svým zákazníkům kromě kvalitních produktů s vysokou funkční a designovou hodnotou i nadstandardní zákaznický servis. Nový SpinxCRM 7 nám umožní ještě více zlepšit kvalitu poskytovaného servisu. Omezením množství používaných aplikací, zrychlením a zpřístupněním vhodných dat a informací v přehledné formě chceme umožnit našim specialistům se plně věnovat zákazníkovi a rychle a srozumitelně mu poskytnout odpovědi a řešení nejlépe vyhovující jeho potřebám.

SprinxCRM 7 poskytne ve správnou chvíli technickým a servisním specialistům zákaznického centra všechny potřebné informace na jednom místě. Umožňuje to funkcionalita ScoringBlog, která je mezi CRM systémy naprosto unikátní. Specialistovi zákaznického centra se zobrazí informace o zákazníkovi a všechny důležité související informace, například produkt, který zakoupil, číslo zakázky u produktů v záruční či pozáruční opravě a mnohé další. Specialisté tak mají možnost rychleji zákazníkovi vyhovět, aniž by ho obtěžovali doptáváním se na podrobnosti nebo tyto informace zdlouhavě vyhledávali v jiných aplikacích.“

Radko Jelínek, Sales Director Sprinx Systems, při představení nového SprinxCRM7 zdůraznil, že tato verze zahrnuje poznatky z implementací systémů za posledních 12 let. Mezi nejvýznamnější novinky patří nejen ScoringBlog, ale také responzivní design, usnadňující práci se systémem na jakémkoliv zařízení, připravenost systému pracovat v jakémkoliv jazyce a s jakoukoliv měnou, snadný export a import dat a propracovaný kontakt management.

SprinxCRM 7 je integrován se SAP a nástroji servisních středisek, globálního eShopu nebo nové verze komunitní sítě MyOLYMPUS. Pro vyšší komfort zákazníků se Olympus rozhodl využívat i Big Data a v rámci SprinxCRM 7 je připravována celá řada scénářů jejich využití. Jedním z prvních nasazovaných je předvídání délky oprav produktů, při kterém je vyhodnocena doba trvání předchozích oprav, dostupnost náhradních dílů a řada dalších parametrů. Díky tomu jsou pracovníci helpdesku poskytnout zákazníkům přesnější informace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Makroviry inspirují

Pavel Houser , 20. září 2017 06:30
Pavel Houser

Úspěšný návrat malwaru šířeného pomocí maker vedl útočníky k tomu, že svou pozornost obrátili k příb...

Více






Kalendář

25. 09.

29. 09.
Susecon 17
25. 09.

29. 09.
Microsoft Ignite 2017
26. 09.

26. 08.
Affiliate konferencia 2017
RSS 

Zprávičky

Spíše než nové zákony k Airbnb je třeba zlepšit výběr daní

ČTK , 21. září 2017 13:00

Airbnb se svými službami v Praze už vyrovnala objemu obchodu klasických ubytovacích zařízení....

Více 0 komentářů

Potvrzeno: Google opravdu kupuje HTC

ČTK , 21. září 2017 11:25

Dnes je HTC v žebříčku světových prodejů smartphonů na necelém procentu. Někteří analytici proto pří...

Více 0 komentářů

Oracle představil novou cenovou politiku pro cloud

Pavel Houser , 21. září 2017 09:52

Až dosud se při přechodu na cloud PaaS nedaly využít dosavadní investice do licencí softwaru v režim...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Toshiba chce prodat čipovou divizi fondu Bain

ČTK , 21. září 2017 09:00

Ještě v úterý se zdálo, že favoritem je konsorcium vedené společností Western Digital....

Více 0 komentářů

Amazon chystá chytré brýle, první vlastní nositelnou elektroniku

ČTK , 21. září 2017 08:00

Společnost chystá i rozšíření svého systému SmartHome......

Více 0 komentářů

Google prý chce koupit HTC

ČTK , 20. září 2017 19:18

Společnost dnes tchajwanské burze cenných papírů oznámila, že pozastavuje obchody svými akciemi....

Více 0 komentářů

Američtí operátoři T-Mobile US a Sprint jednají o fúzi

ČTK , 20. září 2017 11:00

Tržní hodnota T-Mobile US se pohybuje kolem 51 miliard dolarů hodnota Sprintu dosahuje zhruba 30 mil...

Více 0 komentářů