Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Společnost Olympus optimalizuje v Evropě kvalitu péče o zákazníky. Pomáhá jí s tím SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Nové CRM bude zpracovávat i Big Data, která používá například k predikci délky trvání servisu produktu.

Nasazení nového CRM vysvětloval na setkání s novináři Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe: „OLYMPUS jako prémiová značka nabízí svým zákazníkům kromě kvalitních produktů s vysokou funkční a designovou hodnotou i nadstandardní zákaznický servis. Nový SpinxCRM 7 nám umožní ještě více zlepšit kvalitu poskytovaného servisu. Omezením množství používaných aplikací, zrychlením a zpřístupněním vhodných dat a informací v přehledné formě chceme umožnit našim specialistům se plně věnovat zákazníkovi a rychle a srozumitelně mu poskytnout odpovědi a řešení nejlépe vyhovující jeho potřebám.

SprinxCRM 7 poskytne ve správnou chvíli technickým a servisním specialistům zákaznického centra všechny potřebné informace na jednom místě. Umožňuje to funkcionalita ScoringBlog, která je mezi CRM systémy naprosto unikátní. Specialistovi zákaznického centra se zobrazí informace o zákazníkovi a všechny důležité související informace, například produkt, který zakoupil, číslo zakázky u produktů v záruční či pozáruční opravě a mnohé další. Specialisté tak mají možnost rychleji zákazníkovi vyhovět, aniž by ho obtěžovali doptáváním se na podrobnosti nebo tyto informace zdlouhavě vyhledávali v jiných aplikacích.“

Radko Jelínek, Sales Director Sprinx Systems, při představení nového SprinxCRM7 zdůraznil, že tato verze zahrnuje poznatky z implementací systémů za posledních 12 let. Mezi nejvýznamnější novinky patří nejen ScoringBlog, ale také responzivní design, usnadňující práci se systémem na jakémkoliv zařízení, připravenost systému pracovat v jakémkoliv jazyce a s jakoukoliv měnou, snadný export a import dat a propracovaný kontakt management.

SprinxCRM 7 je integrován se SAP a nástroji servisních středisek, globálního eShopu nebo nové verze komunitní sítě MyOLYMPUS. Pro vyšší komfort zákazníků se Olympus rozhodl využívat i Big Data a v rámci SprinxCRM 7 je připravována celá řada scénářů jejich využití. Jedním z prvních nasazovaných je předvídání délky oprav produktů, při kterém je vyhodnocena doba trvání předchozích oprav, dostupnost náhradních dílů a řada dalších parametrů. Díky tomu jsou pracovníci helpdesku poskytnout zákazníkům přesnější informace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Piezoelektrický jev u jednotlivých molekul umožní nanogenerátory elektrické energie

Pavel Houser , 18. únor 2018 08:00

Piezoelektrický jev odpovídá za vznik elektrického napětí v závislosti na vnějším mechanickém namáhá...

Více 0 komentářů

Také USA obvinily Rusko, že má na svědomí velký loňský kyberútok

ČTK , 17. únor 2018 08:00

Po Británii i Spojené státy obvinily ruskou vládu, že stojí za vlnou kybernetických útoků, která lon...

Více 2 komentářů

Lékařům nebudou letos hrozit pokuty za předpis papírového receptu

ČTK , 16. únor 2018 10:00

"Chceme mít rok na odladění systému a jeho vylepšení," řekl ministr zdravotnictví Adam Vojtěch....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Jourová: Facebook a Twitter musejí v ochraně spotřebitelů přidat

ČTK , 16. únor 2018 09:00

Nedostatky prý neodstranil zejména Twitter, naopak změny Google+ se zdají být v souladu s unijními p...

Více 0 komentářů

Senátoři se postavili proti nadměrným sankcím kvůli GDPR

ČTK , 16. únor 2018 08:00

Pokuty musí být vždy přiměřené s tím, že dolní sazba pokuty přitom zcela jistě bude nulová," uvedl m...

Více 0 komentářů

Uber v uplynulém roce prohloubil ztrátu na 4,5 miliardy dolarů

ČTK , 15. únor 2018 11:02

Podnik současně získal více než 14 miliard dolarů z nových investic. ...

Více 0 komentářů

Vláda bude u Ústavního soudu hájit zákony o sběru dat na sítích

ČTK , 15. únor 2018 09:00

Má sběr dat o tom, komu lidé volají a kdy se připojují na internet, výrazný vliv na objasňování krim...

Více 2 komentářů