margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Společnost Olympus optimalizuje v Evropě kvalitu péče o zákazníky. Pomáhá jí s tím SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Nové CRM bude zpracovávat i Big Data, která používá například k predikci délky trvání servisu produktu.

Nasazení nového CRM vysvětloval na setkání s novináři Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe: „OLYMPUS jako prémiová značka nabízí svým zákazníkům kromě kvalitních produktů s vysokou funkční a designovou hodnotou i nadstandardní zákaznický servis. Nový SpinxCRM 7 nám umožní ještě více zlepšit kvalitu poskytovaného servisu. Omezením množství používaných aplikací, zrychlením a zpřístupněním vhodných dat a informací v přehledné formě chceme umožnit našim specialistům se plně věnovat zákazníkovi a rychle a srozumitelně mu poskytnout odpovědi a řešení nejlépe vyhovující jeho potřebám.

SprinxCRM 7 poskytne ve správnou chvíli technickým a servisním specialistům zákaznického centra všechny potřebné informace na jednom místě. Umožňuje to funkcionalita ScoringBlog, která je mezi CRM systémy naprosto unikátní. Specialistovi zákaznického centra se zobrazí informace o zákazníkovi a všechny důležité související informace, například produkt, který zakoupil, číslo zakázky u produktů v záruční či pozáruční opravě a mnohé další. Specialisté tak mají možnost rychleji zákazníkovi vyhovět, aniž by ho obtěžovali doptáváním se na podrobnosti nebo tyto informace zdlouhavě vyhledávali v jiných aplikacích.“

Radko Jelínek, Sales Director Sprinx Systems, při představení nového SprinxCRM7 zdůraznil, že tato verze zahrnuje poznatky z implementací systémů za posledních 12 let. Mezi nejvýznamnější novinky patří nejen ScoringBlog, ale také responzivní design, usnadňující práci se systémem na jakémkoliv zařízení, připravenost systému pracovat v jakémkoliv jazyce a s jakoukoliv měnou, snadný export a import dat a propracovaný kontakt management.

SprinxCRM 7 je integrován se SAP a nástroji servisních středisek, globálního eShopu nebo nové verze komunitní sítě MyOLYMPUS. Pro vyšší komfort zákazníků se Olympus rozhodl využívat i Big Data a v rámci SprinxCRM 7 je připravována celá řada scénářů jejich využití. Jedním z prvních nasazovaných je předvídání délky oprav produktů, při kterém je vyhodnocena doba trvání předchozích oprav, dostupnost náhradních dílů a řada dalších parametrů. Díky tomu jsou pracovníci helpdesku poskytnout zákazníkům přesnější informace.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů