margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Společnost Olympus optimalizuje v Evropě kvalitu péče o zákazníky. Pomáhá jí s tím SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Nové CRM bude zpracovávat i Big Data, která používá například k predikci délky trvání servisu produktu.

Nasazení nového CRM vysvětloval na setkání s novináři Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe: „OLYMPUS jako prémiová značka nabízí svým zákazníkům kromě kvalitních produktů s vysokou funkční a designovou hodnotou i nadstandardní zákaznický servis. Nový SpinxCRM 7 nám umožní ještě více zlepšit kvalitu poskytovaného servisu. Omezením množství používaných aplikací, zrychlením a zpřístupněním vhodných dat a informací v přehledné formě chceme umožnit našim specialistům se plně věnovat zákazníkovi a rychle a srozumitelně mu poskytnout odpovědi a řešení nejlépe vyhovující jeho potřebám.

SprinxCRM 7 poskytne ve správnou chvíli technickým a servisním specialistům zákaznického centra všechny potřebné informace na jednom místě. Umožňuje to funkcionalita ScoringBlog, která je mezi CRM systémy naprosto unikátní. Specialistovi zákaznického centra se zobrazí informace o zákazníkovi a všechny důležité související informace, například produkt, který zakoupil, číslo zakázky u produktů v záruční či pozáruční opravě a mnohé další. Specialisté tak mají možnost rychleji zákazníkovi vyhovět, aniž by ho obtěžovali doptáváním se na podrobnosti nebo tyto informace zdlouhavě vyhledávali v jiných aplikacích.“

Radko Jelínek, Sales Director Sprinx Systems, při představení nového SprinxCRM7 zdůraznil, že tato verze zahrnuje poznatky z implementací systémů za posledních 12 let. Mezi nejvýznamnější novinky patří nejen ScoringBlog, ale také responzivní design, usnadňující práci se systémem na jakémkoliv zařízení, připravenost systému pracovat v jakémkoliv jazyce a s jakoukoliv měnou, snadný export a import dat a propracovaný kontakt management.

SprinxCRM 7 je integrován se SAP a nástroji servisních středisek, globálního eShopu nebo nové verze komunitní sítě MyOLYMPUS. Pro vyšší komfort zákazníků se Olympus rozhodl využívat i Big Data a v rámci SprinxCRM 7 je připravována celá řada scénářů jejich využití. Jedním z prvních nasazovaných je předvídání délky oprav produktů, při kterém je vyhodnocena doba trvání předchozích oprav, dostupnost náhradních dílů a řada dalších parametrů. Díky tomu jsou pracovníci helpdesku poskytnout zákazníkům přesnější informace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak srovnávali jablka s hruškami

Pavel Houser , 27. květen 2017 14:30
Pavel Houser

Absurdní patent či ochranná známka, respektive absurdní výsledek sporu? A že je hloupost srovnávat j...

Více





RSS 

Zprávičky

Pracovní nabídky v SAP Services připravují roboti

Pavel Houser , 28. květen 2017 08:00

Ve společnosti SAP Services se podařilo zautomatizovat tvorbu pracovních nabídek napříč různými země...

Více 1 komentářů

Výdaje na reklamu na webech v dubnu stouply na 652 milionů Kč

ČTK , 27. květen 2017 09:04

Seznam získal 240 milionů, Mafra inkasovala 118 milionů a Economia 76 milionů korun....

Více 0 komentářů

Dell EMC podporuje transformaci IT s novými produkty pro open networking

Pavel Houser , 26. květen 2017 14:46

Přepínače Dell EMC pro Open Networking tvoří spolu se servery PowerEdge čtrnácté generace a špičkový...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Hodnota bitcoinu stoupla na nový rekord přes 2400 dolarů

ČTK , 26. květen 2017 09:23

K růstu bitcoinu přispívá příliv nového kapitálu a růst poptávky po dalších digitálních měnách....

Více 0 komentářů

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů