Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Olympus se systémem SprinxCRM 7 optimalizuje péči o zákazníky v celé Evropě

Společnost Olympus optimalizuje v Evropě kvalitu péče o zákazníky. Pomáhá jí s tím SprinxCRM 7 od společnosti Sprinx Systems. Nové CRM bude zpracovávat i Big Data, která používá například k predikci délky trvání servisu produktu.

Nasazení nového CRM vysvětloval na setkání s novináři Karel Fryš, Deputy Call Center Manager Olympus Europe: „OLYMPUS jako prémiová značka nabízí svým zákazníkům kromě kvalitních produktů s vysokou funkční a designovou hodnotou i nadstandardní zákaznický servis. Nový SpinxCRM 7 nám umožní ještě více zlepšit kvalitu poskytovaného servisu. Omezením množství používaných aplikací, zrychlením a zpřístupněním vhodných dat a informací v přehledné formě chceme umožnit našim specialistům se plně věnovat zákazníkovi a rychle a srozumitelně mu poskytnout odpovědi a řešení nejlépe vyhovující jeho potřebám.

SprinxCRM 7 poskytne ve správnou chvíli technickým a servisním specialistům zákaznického centra všechny potřebné informace na jednom místě. Umožňuje to funkcionalita ScoringBlog, která je mezi CRM systémy naprosto unikátní. Specialistovi zákaznického centra se zobrazí informace o zákazníkovi a všechny důležité související informace, například produkt, který zakoupil, číslo zakázky u produktů v záruční či pozáruční opravě a mnohé další. Specialisté tak mají možnost rychleji zákazníkovi vyhovět, aniž by ho obtěžovali doptáváním se na podrobnosti nebo tyto informace zdlouhavě vyhledávali v jiných aplikacích.“

Radko Jelínek, Sales Director Sprinx Systems, při představení nového SprinxCRM7 zdůraznil, že tato verze zahrnuje poznatky z implementací systémů za posledních 12 let. Mezi nejvýznamnější novinky patří nejen ScoringBlog, ale také responzivní design, usnadňující práci se systémem na jakémkoliv zařízení, připravenost systému pracovat v jakémkoliv jazyce a s jakoukoliv měnou, snadný export a import dat a propracovaný kontakt management.

SprinxCRM 7 je integrován se SAP a nástroji servisních středisek, globálního eShopu nebo nové verze komunitní sítě MyOLYMPUS. Pro vyšší komfort zákazníků se Olympus rozhodl využívat i Big Data a v rámci SprinxCRM 7 je připravována celá řada scénářů jejich využití. Jedním z prvních nasazovaných je předvídání délky oprav produktů, při kterém je vyhodnocena doba trvání předchozích oprav, dostupnost náhradních dílů a řada dalších parametrů. Díky tomu jsou pracovníci helpdesku poskytnout zákazníkům přesnější informace.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Deset minut s Einsteinem

Richard Jan Voigts , 18. listopad 2017 10:45
Richard Jan Voigts

Při návštěvě Švýcarska jsme strávili den na Eidgenoessiche Technische Hochschule Zurich – Swiss Fede...

Více







RSS 

Zprávičky

V zóně u Žatce by mohlo stát datové centrum za 15 miliard

ČTK , 23. listopad 2017 12:26

V průmyslové zóně Triangle u Žatce může vzniknout datové centrum pro společnosti a instituce z celé ...

Více 0 komentářů

ÚOHS schválil změnu vlastníka většiny v AutoContu

ČTK , 23. listopad 2017 09:00

Spojení AutoContu a KKCG nemá mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže...

Více 0 komentářů

Česká hra o atentátu na Heydricha se dostala do světové distribuce Steam

ČTK , 23. listopad 2017 08:30

Do distribuce českou hru dostali hlasováním sami hráči....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čína vyvíjí vlastní digitální měnu

ČTK , 23. listopad 2017 08:00

Čínské vedení vyvíjí vlastní kryptoměnu. Chce tak oslabit vliv bitcoinu a dalších virtuálních měn, n...

Více 0 komentářů

Hackeři ukradli Uberu data 57 milionů zákazníků a řidičů

ČTK , 22. listopad 2017 09:15

Incident společnost rok tajila a hackerům zaplatila....

Více 0 komentářů

Tuzemské banky útok trojského koně nezaznamenaly

ČTK , 22. listopad 2017 09:00

Banky ČSOB, Sberbank a Air Bank nezaznamenaly útok trojského koně BankBot na své aplikace mobilního ...

Více 0 komentářů

ODS chce otevřít diskusi o zavedení elektronických voleb

ČTK , 22. listopad 2017 08:00

Komisaři by také např. už při vkládání výsledků měli kontrolovat, zda na lístcích není nějaký abnorm...

Více 0 komentářů