margin-top: 125px; border: 1px solid gray; } -->

V CRM je stále důležitější podpora více komunikačních kanálů

Richard Jan Voigts , 18. prosinec 2015 15:00 1 komentářů
V CRM je stále důležitější podpora více komunikačních kanálů

Podle Marka Kamana, který pracuje u Cígler Software jako Product Owner ERP systému Money, je pro uživatele výhodné, když je modul CRM v jednotném prostředí Money. Díky tomu jsou informace dostupné na jednom místě. Trendy vidí CSW v oblasti podpory více komunikačních kanálů a rozvíjí i firemní portál.

Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?

K ERP systému Money dodáváme plně integrovaný modul CRM, který chápeme jako nástroj pro péči a řízení vztahů se zákazníky. Rozšiřuje funkce Money určené pro podporu osobního přístupu ke klientovi a současně je slučuje tak, aby je nejen obchodník snadno nalezl na jednom místě.

Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?

Důležitými vlastnostmi modulu CRM je jednotné prostředí s ERP systémem Money a dostupnost informací na jednom místě. Díky plné integraci odpadá nutnost synchronizace dat, a jsou tak zajištěny vždy aktuální a správné informace. Za klíčové vlastnosti považujeme možnost segmentace zákazníků, evidenci historie komunikace, sledování obchodních příležitostí a možnost vyhodnocení práce obchodníků.

Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?

Aktuální trendy CRM vidíme v oblasti podpory více komunikačních kanálů (e-mail, telefony pomocí provázanosti s telefonní ústřednou, SMS), mobilním přístupu, podpory sociálních sítí, v nástrojích pro spolupráci, tj. sdílení informací a budování firemních portálů. ERP systém Money podporuje různé komunikační kanály, mobilní přístup a aktuálně rozvíjíme firemní portál.


Komentáře

Jiří Dluhoš #0
Jiří Dluhoš 19. prosinec 2015 15:54

bullshit


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů