CSC uvádí specifické bankovní řešení Celeriti Customer a Celeriti Deposits

19. květen 2011 23:29 0 komentářů

Nová verze softwaru nabízí bankám rychlejší inovaci finančních core systémů za nižší náklady a s menším rizikem.

Společnost CSC, vedoucí globální poskytovatel technologických řešení a služeb, oznámila dostupnost produktů Celeriti Customer a Celeriti Deposits. Celeriti, které bylo na trh uvedeno v červnu 2010, představuje soubor end-to-end softwarových produktů, komponent a služeb pro finanční instituce všech velikostí, které chtějí získat přínosy s využitím nejmodernějších trendů v oblasti podnikového bankovnictví, platebních karet, plateb a půjček.

Bankám, které mají zájem o projekty inovace existujících core systémů, poskytne Celeriti významné výhody oproti tradičnímu přístupu kompletního nahrazení novým systémem. Kromě výrazně rychlejšího nasazení systému jsou banky nyní schopné vylepšit své klíčové systémy za nižší náklady a s menším rizikem. Progresivní a inovativní přístup firmy CSC umožňuje, aby byl software Celeriti implementován přírůstkově a v souladu s obchodní strategií. Umožňuje postupnou transformaci, snižuje dopady na podnikové procesy a redukuje komplexnost spojenou s procesy nahrazování softwarových aplikací.

„Rostoucí požadavky na postupnou inovaci core systémů zdůvodňuje IT management bankovních institucí narůstající složitostí bankovních ekosystémů, vysokými riziky implementace nových core systémů a zdlouhavou migrací milionů zákazníků do nových systémů a databází,“ říká Robert Hunt, senior research director divize Retail Banking & Cards ve společnosti TowerGroup. „Velké banky již nemohou uvažovat o transformaci ve stylu “velkého třesku” z důvodu rizika rozsáhlého narušení zákaznických služeb, konverze systémů či chyb v softwaru. Složitost výměny core systému je přirovnána k výměně motoru v dopravním letadle, které je stále ve vzduchu. Jednoduše řečeno, banky musejí vyvinout a provést takový plán modernizace core systémů, který minimalizuje riziko narušení služeb poskytovaných zákazníkům. Velké banky pak musejí v případě modernizace svých core systémů implementační plán promyšleně rozfázovat.“

„Některé banky utratí i miliardu dolarů za projekty výměny core systémů, zatímco by mohly získat větší obchodní výhody rychleji a za zlomek nákladů s využitím přírůstkové strategie,“ říká Paul Leadbetter, global chief technology officer v divizi Banking and Credit Services ze společnosti CSC. Pro banky, které chtějí realizovat skutečné, multi-brandové strategie, představuje Celeriti zákaznicky orientované řešení poskytující personalizovaný, přesný a načasovaný obsah komunikovaný všemi distribučními kanály. Umožňuje tak bankám rozšiřovat nabídku služeb zákazníkům a růst podílu na trhu.

Celeriti využívá odvětvové zkušenosti a software firmy CSC, který je pilířem bankovních core systémů a řešení pro řízení karetních operací u více než 400 bank po celém světě. Systémy podporují multi-brandové transakční zpracování v reálném čase, a to ve vysoce robustních prostředích. Celeriti nabízí podporu všem typům zákaznických interakcí prostřednictvím získaných zkušeností a poskytuje plný přístup k širokému spektru informací a služeb.

Prostřednictvím integrovaného webového uživatelského rozhraní, servisně-orientované architektury (SOA), obchodních procesů a webových služeb, business intelligence (BI) a data warehousingu (DW), a obchodních pravidel a parametrů pomáhá Celeriti bankám urychlovat uvádění nových produktů na trh a reagovat na změny regulačních podmínek. Díky těmto předpřipraveným funkcionalitám představuje Celeriti katalyzátor programů pro inovaci core systémů při současném zachování heterogenního prostředí v bankách. Pro více informací navštivte: www.csc.com/celeriti.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Chatbot mluví za mrtvého – od nápadu k realizaci

Pavel Houser , 30. listopad 2016 13:00
Pavel Houser

Na webu The Verge popsala Casey Newton příběh dvou přátel (Eugenia Kuyda a Roman Mazurenko). Peripet...

Více





Kalendář

RSS 

Zprávičky

Za vzněcováním smartphonu iPhone 6 jsou vnější vlivy, tvrdí Apple

ČTK , 08. prosinec 2016 11:30

Firma Apple odmítla podezření čínských uživatelů svého chytrého telefonu iPhone 6, že za problémy s ...

Více 0 komentářů

Verizon prodá firmě Equinix datová centra za 3,6 miliardy USD

ČTK , 08. prosinec 2016 10:00

Největší americký mobilní operátor Verizon Communications prodá specializované společnosti Equinix 2...

Více 0 komentářů

Tchajwanský Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit v USA

ČTK , 07. prosinec 2016 15:00

Tchajwanská společnost Foxconn jedná o rozšíření svých aktivit ve Spojených státech. Oznámila to dne...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nejvyšší soud USA se postavil na stranu Samsungu proti Applu

ČTK , 07. prosinec 2016 12:30

Americký nejvyšší soud se v mnohaletém patentovém sporu mezi výrobci chytrých telefonů Apple a Samsu...

Více 0 komentářů

Evropská komise Microsoftu schválila převzetí sítě LinkedIn

ČTK , 07. prosinec 2016 10:30

Evropská komise schválila americké softwarové společnosti Microsoft záměr koupit za 26 miliard dolar...

Více 0 komentářů

Porozumění větám, konkurence pro Turingův test

Pavel Houser , 06. prosinec 2016 18:00

Konverzační roboti mají stále problémy pochopit věty, kde smysl nelze vyvodit ze samotné gramatické ...

Více 0 komentářů

Americká GoDaddy koupí evropský webhosting Host Europe

ČTK , 06. prosinec 2016 16:00

Americký registrátor internetových domén GoDaddy, který je ve svém oboru největší na světě, se dohod...

Více 0 komentářů