Genesys představuje řešení pro vytipování a oslovení on-line zákazníků

Jiří Kocourek , 27. srpen 2009 08:08 0 komentářů

Společnosti LivePerson a Genesys vyvinuli nové integrované řešení pro proaktivní oslovení zákazníků brouzdajících po internetu.


Nové řešení propojuje systémy tradičních kontaktních center s webovým prostředím. Integrované řešení vzniklo provázáním softwarové platformy pro péči o zákazníky Genesys Customer Interaction Management (CIM) s on-line řešením umožňujícím lepší marketingové zacílení zákazníků společnosti LivePerson. Integrované řešení LivePerson a Genesys prý dává pracovníkům péče o zákazníky možnost ve vhodný okamžik a v reálném čase proaktivně zákazníky zaujmout a oslovit.

Třetí generace řešení monitoruje specifické události, které indikují náchylnost zákazníků ke koupi: „Jde například o sledování toho, kam zákazníci na webové stránce klikají myší, či získávání informací o tom, kolik času tam zákazníci stráví. V závislosti na získaných poznatcích se aktivují obchodní pravidla, která spustí proaktivní výzvy ke komunikaci pro vybrané zákazníky,“ řekl Martin Veselka, zástupce firmy Genesys.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

Twitter snížil čtvrtletní ztrátu na 61,6 milionu dolarů

ČTK , 27. duben 2017 15:30

Čtvrtletní ztráta americké internetové společnosti Twitter se meziročně snížila na 61,6 milionu dola...

Více 0 komentářů

Vláda indického Kašmíru zakázala na měsíc sociální sítě

ČTK , 27. duben 2017 13:00

Vláda indického státu Džammú a Kašmír nařídila nejméně na měsíc blokádu sociálních sítí na kašmírské...

Více 0 komentářů

FlashStation pro analýzu velkých objemů dat

Pavel Houser , 27. duben 2017 11:54

Synology představuje zařízení FlashStation FS2017 Podle dodavatele jde o server NAS typu all-flash ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Čtvrtletní zisk Samsungu stoupl téměř o polovinu, LG rostla ještě víc

ČTK , 27. duben 2017 10:00

Ve druhém čtvrtletí by měl výsledky dále podpořit nový Galaxy 8....

Více 0 komentářů

Kamery pro systémy SCADA

Pavel Houser , 27. duben 2017 09:00

Axis uvádí na trh kamery chráněné proti výbuchu pro rychlé zvládání nehod a efektivní běh kriticky n...

Více 0 komentářů

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce

ČTK , 26. duben 2017 15:30

Praha pořídí navigaci pro návštěvníky Škodova paláce. Na internetových stránkách karty MHD lítačka z...

Více 0 komentářů

Soudy mají dle Šabatové zveřejňovat více rozhodnutí elektronicky

ČTK , 26. duben 2017 13:30

Kancelář veřejného ochránce práv není spokojená s tím, jak okresní, krajské a vrchní soudy naplňují ...

Více 0 komentářů