Google v Česku nasadil nový reklamní spot a ohlásil překonání tržní hranice 40 %

ITbiz.cz, 06. září 2010 14:17 0 komentářů

Reklamní kampaň "Život je hledání,"kterou společnost nasadila v ČR během srpna, má další reklamní TV spot. Ten poběží následujících třicet dní a vedle komerčních stanic TV Nova a TV Prima se s ním setkáme ještě na vybraných úzkoprofilových televizních kanálech.

Google logo
Rozsáhlé offline kampaně, mimo domovské USA, jsou pro Google poměrně neobvyklé, ale vzhledem k tomu, že Česká republika patří mezi tři krajiny, které zatím úspěšně vzdorují snaze Google obsáhnout zde tržní většinu, čeká nás pravděpodobně spíše ještě větší eskalace aktivit, které se snaží o zvyšování povědomí o vyhledávači, než jejich útlum.

Společnosti Google se teprve letos podařilo překročit 40% metu v podílu mezi v Česku používanými vyhledávači, přičemž tržní většinu stále drží Seznam.cz. Přesto má společnost co oslavovat, Je to totiž historicky vůbec poprvé, kdy se tržní podíl vyhledávače Google zvýšil spontánně, tedy vědomou volbou uživatelů. V předchozích letech zaznamenával sice Google zajímavý nárůst také, ale ten byl zůsoben ústupem konkurence z trhu, nebo přímo úplným vyklízením jejích pozic (ústup Jyxa, přímé nahrazení Morfea v Centrum Holdings vyhledávaním od Google). Pohled na Atlas (někdejší pýcha webových technologií Microsoftu) s vyhledávaním od Google prostě musí vyvolávat poněkud smíšené pocity snad u každého, kdo stál u počátků Webu v ČR.

„Od roku 2006 v Česku ve vyhledávání organicky rosteme díky našim uživatelům, kteří oceňují nejen inovace a neustálé vylepšování vyhledávání, ale i kvalitu výsledků, které jim vyhledávání Google nabízí. Proto nás kromě pravidelného využívání též doporučují dál,“ prohlašuje na adresu růstu tržního podílu Luděk Motyčka, marketingový ředitel českého Googlu, který má také vlastní odpověď na smysl letošní mediální kampaně: „Letos jsme se rozhodli jít o krok dál a povědomí o všestranných možnostech vyhledávání podporujeme edukační kampaní v tradičních médiích, kterou chceme oslovit i nepravidelné a budoucí české uživatele internetu, jež online médii nebylo možné zasáhnout.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Virtuální realitou proti strachu ze smrti

Pavel Houser , 18. červenec 2017 07:00
Pavel Houser

Lidé, kteří reportují „zážitky blízké smrti“, pak mnohdy mají ze smrti menší strach. Nedalo by se to...

Více






Kalendář

27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
27. 08.

31. 08.
VMworld 2017
01. 09.

06. 09.
IFA 2017
RSS 

Zprávičky

Pozornost věnovaná e-mailům se zvyšuje

ITBiz.cz , 27. červenec 2017 13:30

Průměrný čas strávený čtením e-mailu se mezi lety 2011-16 zvýšil o 7 %. V průběhu 6 let, mezi roky 2...

Více 0 komentářů

Zisk Facebooku prudce stoupl

ČTK , 27. červenec 2017 10:30

Celkové příjmy společnosti se zvýšily o téměř 45 % na 9,32 miliardy dolarů....

Více 0 komentářů

Luxusní značky zřejmě budou moci zabránit internetovému prodeji

ČTK , 27. červenec 2017 10:00

Deset let trvající bitva luxusních značek o ochranu jejich image se zřejmě přiblížila ke svému konci...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Šéf Applu prý slíbil Trumpovi, že postaví v USA tři velké továrny

ČTK , 27. červenec 2017 09:00

Výstavba tří závodů by byla pro Apple nebývalým rozhodnutím. Firma teď vlastní pouze jednu továrnu, ...

Více 0 komentářů

Nintendo je díky poptávce po konzoli Switch opět v zisku

ČTK , 27. červenec 2017 08:00

Firma ve čtvrtletí prodala 1,97 milionu herních přístrojů Switch a od začátku prodeje v březnu jich ...

Více 0 komentářů

Vodafone pokračuje v implementaci NB-IoT

Pavel Houser , 26. červenec 2017 13:29

Vodafone spolu se společnostmi Jablotron, Landis+Gyr a Ústavem telekomunikací VUT Brno testuje proto...

Více 0 komentářů

SoftBank usiluje o získání podílu v Uberu

ČTK , 26. červenec 2017 12:45

Celková hodnota Uberu údajně dosahuje až 69 miliard dolarů....

Více 0 komentářů