H1.cz potvrzuje pozici jedničky na trhu PPC reklamy

02. březen 2010 16:22 0 komentářů

Praha 2. března - Trh reklamy prostřednictvím PPC systémů v roce 2009 podle výzkumu SPIRu vykázal velikost 1,59 miliardy Kč. Přes 60 milionů z této částky tvoří útrata inzerentů, kterým reklamu spravuje H1.cz. Žádná jiná agentura na českém trhu větší rozpočet nespravuje.

Celých 75 procent prostředků klientů investuje H1.cz v reklamním systému Google AdWords, 21 procent pak na Seznamu prostřednictvím reklamního systému Sklik. Zbylá čtyři procenta připadají na ostatní reklamní systémy, především Facebook, eTarget a adFOX. Zajímavý je i celkový počet více než 30 milionů návštěvníků, které PPC kampaně spravované H1.cz přivedly na weby klientů z reklamy v AdWords a Skliku. U klientů zaměřených na online prodej tyto kampaně zajistily téměř milion konverzí (například objednávek) v hodnotě 327 milionů Kč.

"Naši klienti patří k významným hráčům na trhu, kteří od reklamy na internetu očekávají velmi přesně cílené oslovení potenciálních zákazníků. Reklama ve vyhledávání je pro ně v tomto ohledu klíčová. Podíl investic na ni u našich klientů tvoří v průměru 85 %, 15 % potom připadá na reklamu v obsahové síti, která přivádí klientům nejen zákazníky i brandový efekt," vysvětluje vysoký podíl reklamních systémů Googlu a Seznamu vedoucí oddělení PPC reklamy v H1.cz, Petra Větrovská.

Trh PPC reklamy je rozdělen mezi agentury, velké inzerenty a tisíce malých klientů, kteří se o svou reklamu starají sami. Z hlediska agentur je trh rozdělen na agentury mediální a specializované SEM agentury, které spravují 75 procent z těchto reklamních investic. "PPC reklama je stále rostoucí segment. I významné značky již začínají chápat důležitost viditelnosti ve vyhledávačích i silný brandový efekt přítomný v obsahové síti. Na vyhodnocování efektivity kladou stále větší důraz. Schopnost vytvářet reklamu s maximální účinností a návratností investic je klíčovou hodnotou, kterou předáváme našim klientům. Proto bude důležitost agentur, jako je H1.cz, stále vyšší. Náš podíl na reklamních investicích do PPC reklamy za rok 2009 je 3,8 procenta," říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů