H1.cz potvrzuje pozici jedničky na trhu PPC reklamy

02. březen 2010 16:22 0 komentářů

Praha 2. března - Trh reklamy prostřednictvím PPC systémů v roce 2009 podle výzkumu SPIRu vykázal velikost 1,59 miliardy Kč. Přes 60 milionů z této částky tvoří útrata inzerentů, kterým reklamu spravuje H1.cz. Žádná jiná agentura na českém trhu větší rozpočet nespravuje.

Celých 75 procent prostředků klientů investuje H1.cz v reklamním systému Google AdWords, 21 procent pak na Seznamu prostřednictvím reklamního systému Sklik. Zbylá čtyři procenta připadají na ostatní reklamní systémy, především Facebook, eTarget a adFOX. Zajímavý je i celkový počet více než 30 milionů návštěvníků, které PPC kampaně spravované H1.cz přivedly na weby klientů z reklamy v AdWords a Skliku. U klientů zaměřených na online prodej tyto kampaně zajistily téměř milion konverzí (například objednávek) v hodnotě 327 milionů Kč.

"Naši klienti patří k významným hráčům na trhu, kteří od reklamy na internetu očekávají velmi přesně cílené oslovení potenciálních zákazníků. Reklama ve vyhledávání je pro ně v tomto ohledu klíčová. Podíl investic na ni u našich klientů tvoří v průměru 85 %, 15 % potom připadá na reklamu v obsahové síti, která přivádí klientům nejen zákazníky i brandový efekt," vysvětluje vysoký podíl reklamních systémů Googlu a Seznamu vedoucí oddělení PPC reklamy v H1.cz, Petra Větrovská.

Trh PPC reklamy je rozdělen mezi agentury, velké inzerenty a tisíce malých klientů, kteří se o svou reklamu starají sami. Z hlediska agentur je trh rozdělen na agentury mediální a specializované SEM agentury, které spravují 75 procent z těchto reklamních investic. "PPC reklama je stále rostoucí segment. I významné značky již začínají chápat důležitost viditelnosti ve vyhledávačích i silný brandový efekt přítomný v obsahové síti. Na vyhodnocování efektivity kladou stále větší důraz. Schopnost vytvářet reklamu s maximální účinností a návratností investic je klíčovou hodnotou, kterou předáváme našim klientům. Proto bude důležitost agentur, jako je H1.cz, stále vyšší. Náš podíl na reklamních investicích do PPC reklamy za rok 2009 je 3,8 procenta," říká ředitel společnosti H1.cz David Špinar.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

V datových centrech už nejde o Windows?

Pavel Houser , 22. březen 2017 12:47
Pavel Houser

Trevor Pott si na The Register pokládá otázku o budoucnosti serverových Windows na platformě ARM. ...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
21. 03.

24. 03.
Amper
25. 03. INSPO 2017
RSS 

Zprávičky

Bosch a IBM začaly spolupracovat na IoT pro průmysl

Pavel Houser , 24. březen 2017 13:08

Výrobci aut mohou nyní plánovat a organizovat aktualizaci softwaru u milionů vozů....

Více 0 komentářů

Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování kvůli daním

ČTK , 24. březen 2017 13:00

Americkou společnost Apple čeká na Novém Zélandu vyšetřování, navzdory miliardovému obratu tam totiž...

Více 0 komentářů

Huawei a SUSE spolupracují na platformě pro kritické úlohy

Pavel Houser , 24. březen 2017 11:42

SUSE Linux Enterprise Server jako preferovaný standardní OS pro KunLu umožňuje výměnu procesorů a pa...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Novela zavádí lepší užití informačních systémů veřejné správy

ČTK , 24. březen 2017 08:00

Zákon má mj. zabránit duplicitě informačních systémů a plýtvání penězi při jejich nákupu....

Více 0 komentářů

Workplace Hub pro optimalizaci systémů i procesů

Pavel Houser , 23. březen 2017 16:09

Konica Minolta v partnerství se společnostmi Microsoft, HPE, Sophos, Canonical a BrainTribe přichází...

Více 0 komentářů

Jen necelá polovina firem pravidelně zkoumá data o zákaznících

ITBiz.cz , 23. březen 2017 14:30

Podle studie společnosti Oracle pouze 44 % firem pravidelně zkoumá data o svých zákaznících s cílem ...

Více 0 komentářů

Google umožní sdílení polohy přes aplikaci Google Maps

ČTK , 23. březen 2017 13:30

Uživatelé populární mapové aplikace Google Maps budou moci od příštího týdne sdílet s ostatními svou...

Více 0 komentářů