IBM představuje analytické nástroje pro pracovníky nové generace

12. listopad 2010 00:29 0 komentářů

Las Vegas – Společnost IBM (NYSE: IBM) uvedla nový software, který pracovníkům nabízí nejvyspělejší analytické a optimalizační funkce. Mobilním pracovníkům, jejichž počet má do roku 2013 dosáhnout 1,19 miliardy, poprvé nabídne také integrované pokročilé funkce sociálních sítí a nástroje pro spolupráci.

Nový software nahrazuje tradiční formát analýz v podobě výkazů a grafů. Přináší interaktivnější vizuální provedení, rozsáhlejší analytické funkce a efektivně využívá obrázky a video. Uživatelé mohou nyní na mobilních zařízeních kdykoli a kdekoli pohotově získat analytické poznatky ve snadno použitelném formátu. Tyto nové funkce budou mít velký vliv na způsob, kterým firmy spolupracují s týmy IT, se svými partnery, manažery i zákazníky po celém světě.

Růst mobilních transakcí, který má být do roku 2015 až čtyřicetinásobný, je spolu s rostoucím tempem výměny dat obrovskou příležitostí pro využití analýz a optimalizaci. V kombinaci s obrovským nárůstem počtu mobilních pracovníků nabízí firmám obrovskou možnost osvojit si model kanceláře bez hranic a využívat analytické poznatky k lepší interakci se zákazníky. Nedávná studie, kterou IBM uskutečnila mezi 1 900 finančními řediteli po celém světě, ukázala, že organizace využívající analytické nástroje dosahují o 33 % vyššího růstu tržeb s návratností investovaného kapitálu vyšší o 32 %.

Vzhledem k této dynamice trhu přichází IBM se souborem nových produktů pro analýzu podnikových dat a správu informací:

• Cognos 10: Nový software, který spojuje sílu sociální spolupráce a analýz a umožňuje podnikovým uživatelům v reálném čase získávat analytické poznatky v jednotném, komfortním rozhraní – online nebo na mobilních zařízeních jako iPad, iPhone nebo BlackBerry.

• DB2 10: Nový databázový software, který pomůže firmám kombinovat data – z minulosti, současnosti i budoucnosti – se 40% nárůstem výkonu.

• IBM InfoSphere Server: Nový software, který rychlejší a přesnější integrací rozmanitých forem dat nově definuje jejich zpracování na pozadí; nabízí také možnost vidět kvalitu dat před jejich použitím.

• Předběžná verze analytického softwaru založeného na projektu Hadoop, který je určen pro analýzy rozsáhlých datových objemů a může běžet jak na vlastním zařízení zákazníka, tak v cloudu IBM Test Development.

Nový analytický software přináší rychlé poznatky díky sociální spolupráci a mobilní funkčnosti.

V produktu Cognos 10 uvádí IBM na trh nejvýznamnější analytický nástroj od akvizice společnosti Cognos, jedné z největších v historii IBM. Nový software vůbec poprvé spojuje sílu nástrojů Lotus Connections pro sociální spolupráci a analytických nástrojů v jednotném prostředí s intuitivním a jednoduchým ovládáním. Odstraňuje tak frustraci z přerušování plynulého toku myšlenek kvůli přepínání mezi různými zobrazeními pro přístup k potřebným informacím. Tento software podporuje přirozený tok zobrazení od procházení, přes rozbor, až po rozhodování.

Cognos 10 poskytuje integrovaný pohled na historické informace s okamžitými aktualizacemi, a umožňuje tak ucelený pohled na byznys. Uživatelé mohou nyní využívat přístup k informacím z nejrůznějších pohledů od jednoduchých průběžně aktualizovaných informací až po vyspělé prediktivní analýzy hypotetických scénářů. Spojení funkcí sociální sítě s analytickými nástroji umožňuje zaměstnancům v reálném čase spolupracovat prostřednictvím komunit, článků wiki a blogů. To podpoří výměnu nápadů a znalostí, která přirozenou cestou probíhá v rozhodovacím procesu, ale obvykle se ztratí v poznámkách ze schůzek, ručních procesech a e-mailech. Uživatelé nyní mohou iniciovat různé aktivity, využívat odborné znalosti kolegů, vystavovat zprávy, soubory, odkazy a diskutovat o názorech – to vše v reálném čase pro rychlejší, přesnější rozhodování.

Pro ilustraci: Regionální manažer prodeje může v reálném čase s manažerem obchodu a marketingovým týmem vyhodnotit příčinu prudkého nárůstu prodeje oblíbených bot a najít nejlepší řešení problémů s dodávkou. Lékaři mohou identifikovat trendy v péči o pacienty s určitými onemocněními, sdílet poznatky s ostatními lékaři a dohodnout se na preventivních opatřeních, aniž by museli měnit zobrazení podrobných informací. Manažer značky může okamžitě reagovat na pokles prodeje určitého produktu ve spolupráci s manažerem obchodu, výrobním oddělením a marketingovým týmem. Může okamžitě sestavit rozhodovací síť, která propojí ty správné lidi s informacemi pro sdílení postřehů a zachycování poznámek.

Informace o řešeních Information on Demand a IBM Information Management najdete zde.

Sledujte vývoj analytických nástrojů IBM na službě Tumblr.

YouTube kanál IBM Analytics

Další informace o chytřejších systémech IBM.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů

Uber se dohodl s Google na využití jeho map

ČTK , 15. leden 2017 12:32

Internetová firma Google nově propojila své mapy s poskytovatelem přeprav Uber. S novou aktualizací ...

Více 1 komentářů