Internetové obchody pokles zákazníků nepociťují, budou naopak stale posilovat

03. březen 2010 15:17 0 komentářů

Praha 3. 3. 2010 - Z rozsáhlého zákaznického šetření „Shopping Center & Hypermarket 2010“ společnosti Incoma GfK vyplynulo, že stagnující ekonomika přiškrtila nákupy zákazníků nákupních center. Významný hráč ze segmentu internetových obchodů MALL.cz konstatuje, že nákupy na internetu neklesají, ale stále rostou a predikuje jejich další růst. Jen ve vánočním období roku 2009 MALL.cz zaznamenal oproti loňsku dvojnásobné tržby. A v nadcházejícím fiskálním roce 2010/11 očekává další, 30% růst tržeb.

Ze zmíněné studie GfK vyplývá, že 32 procent respondentů určitým způsobem snížilo své výdaje v nákupních centrech a dalších 29 procent jinou formou upravilo strukturu svých nákupů. Nákupním centrům loni podle ředitele developerské společnosti Unibail-Rodamco Martina Macháče klesla návštěvnost meziročně o 5 až 10 procent a obrat o 10 až 30 procent.

Ve chvíli, kdy je enormní tlak na cenu a internetové nákupní galerie k nižší ceně nabídnou kvalitní kompletní servis, získávají tak pomyslné rozhodující body a nové spokojené zákazníky. MALL.cz dokázal i v předvánočním náporu, kdy se většina zájmu koncentrovala do čtrnácti předvánočních dnů, uspokojit své zákazníky.

„Přežijí jen silní hráči se širokou nabídkou sortimentu, profesionálním zázemím, dostatečnými zásobami ve vlastních skladech a spolehlivým servisem,“ říká Marek Liška, generální ředitel MALL.cz. „Zákazníci totiž pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou úroveň služeb. Zároveň si velmi dobře pamatují, z jakého obchodu jim zboží dorazilo později či vůbec a kde se setkali s neprofesionálními službami.“

Právě široký sortiment MALL.cz je pro tohoto internetového obchodníka významnou konkurenční výhodou. V jednom nákupním košíku lze rychle a pohodlně nakoupit bílé zboží, elektroniku, PC, mobily, ale také vybavení pro dům a zahradu, sportovní vybavení a oblečení, chovatelské potřeby či hračky. Navíc u všech nabízených produktů je vždy známa doba doručení, většina z nich je k dispozici na vlastním skladě MALL.cz.

„MALL.cz chce určitě svůj sortiment dále rozšiřovat. V kamenných nákupních centrech prodejny pocítily prodejny pokles poptávky. My přesto hodláme náš záběr o další rychloobrátkové segment rozšiřovat,“ dodává Marek Liška.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Bezpečnost IT a tygří logika

Pavel Houser , 14. únor 2017 11:00
Pavel Houser

Jak praví známý vtip, běží-li za vámi tygr, netřeba se pohybovat rychleji než šelma – stačí předběhn...

Více






Kalendář

20. 03.

24. 03.
CeBIT 2017
25. 03. INSPO 2017
28. 04. Oracle Code 2017
RSS 

Zprávičky

Procesor Exynos 9 Series má zvýšit výkon mobilních zařízení

Pavel Houser , 27. únor 2017 14:43

Procesor je vyrobený 10nm FinFET technologií.

...

Více 0 komentářů

Navrhované daňové změny mohou způsobit odliv IT specialistů

ITBiz.cz , 27. únor 2017 12:00

Návrh ČSSD na zavedení daňové progrese by mohl výrazným způsobem ohrozit oblast podnikových služeb, ...

Více 7 komentářů

V USA zemřel hráč PC her během 24hodinového herního maratonu

ČTK , 27. únor 2017 10:00

Ve Spojených státech zemřel hráč počítačových her během 24hodinového herního maratonu, jehož cílem b...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Samsung představil nové Gear VR s ovladačem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:23

Samsung představil zcela nové brýle Gear VR s ovladačem, kterými rozšiřuje vlastní portfolio zařízen...

Více 0 komentářů

3 nové smartphony Nokia s Androidem

ITBiz.cz , 26. únor 2017 20:12

Znovuzrození se dočkala Nokia 3310....

Více 1 komentářů

Acer uvádí smartphony Liquid Z6E

ITBiz.cz , 26. únor 2017 19:38

Technologie BlueLightShield snižuje míru vystavení modrému světlu....

Více 0 komentářů

V Barceloně začíná Mobile World Congress 2017

ITBiz.cz , 26. únor 2017 16:14

LG G6 je jednou z prvním novinek představených v Barceloně. Smarpthone pro sledování videa a fotogra...

Více 0 komentářů