Internetové obchody pokles zákazníků nepociťují, budou naopak stale posilovat

03. březen 2010 15:17 0 komentářů

Praha 3. 3. 2010 - Z rozsáhlého zákaznického šetření „Shopping Center & Hypermarket 2010“ společnosti Incoma GfK vyplynulo, že stagnující ekonomika přiškrtila nákupy zákazníků nákupních center. Významný hráč ze segmentu internetových obchodů MALL.cz konstatuje, že nákupy na internetu neklesají, ale stále rostou a predikuje jejich další růst. Jen ve vánočním období roku 2009 MALL.cz zaznamenal oproti loňsku dvojnásobné tržby. A v nadcházejícím fiskálním roce 2010/11 očekává další, 30% růst tržeb.

Ze zmíněné studie GfK vyplývá, že 32 procent respondentů určitým způsobem snížilo své výdaje v nákupních centrech a dalších 29 procent jinou formou upravilo strukturu svých nákupů. Nákupním centrům loni podle ředitele developerské společnosti Unibail-Rodamco Martina Macháče klesla návštěvnost meziročně o 5 až 10 procent a obrat o 10 až 30 procent.

Ve chvíli, kdy je enormní tlak na cenu a internetové nákupní galerie k nižší ceně nabídnou kvalitní kompletní servis, získávají tak pomyslné rozhodující body a nové spokojené zákazníky. MALL.cz dokázal i v předvánočním náporu, kdy se většina zájmu koncentrovala do čtrnácti předvánočních dnů, uspokojit své zákazníky.

„Přežijí jen silní hráči se širokou nabídkou sortimentu, profesionálním zázemím, dostatečnými zásobami ve vlastních skladech a spolehlivým servisem,“ říká Marek Liška, generální ředitel MALL.cz. „Zákazníci totiž pečlivě zvažují investice a tlačí na cenu v kombinaci s požadavkem na vysokou úroveň služeb. Zároveň si velmi dobře pamatují, z jakého obchodu jim zboží dorazilo později či vůbec a kde se setkali s neprofesionálními službami.“

Právě široký sortiment MALL.cz je pro tohoto internetového obchodníka významnou konkurenční výhodou. V jednom nákupním košíku lze rychle a pohodlně nakoupit bílé zboží, elektroniku, PC, mobily, ale také vybavení pro dům a zahradu, sportovní vybavení a oblečení, chovatelské potřeby či hračky. Navíc u všech nabízených produktů je vždy známa doba doručení, většina z nich je k dispozici na vlastním skladě MALL.cz.

„MALL.cz chce určitě svůj sortiment dále rozšiřovat. V kamenných nákupních centrech prodejny pocítily prodejny pokles poptávky. My přesto hodláme náš záběr o další rychloobrátkové segment rozšiřovat,“ dodává Marek Liška.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Umělá inteligence rozpoznává tvář zločince

Pavel Houser , 27. červen 2017 12:30
Pavel Houser

Když dnes člověk prohlásí, že rysy tváře souvisejí se zločinností, bude za šarlatána, který chce kří...

Více






Kalendář

25. 06.

29. 06.
Cisco Live 2017
22. 07.

27. 07.
Black Hat 2017
27. 07.

30. 07.
Defcon 2017
RSS 

Zprávičky

Amazon usnadní službami českým podnikům prodej v zahraničí

ČTK , 28. červen 2017 12:00

České firmy při prodeji v jiných zemích často bojují s bariérami, jako jsou vysoké dopravní náklady ...

Více 0 komentářů

Lenovo představuje nové portfolio datových center

Pavel Houser , 28. červen 2017 10:00

Portfolio produktů ThinkSystem spojuje pod jednotnou značkou servery, úložiště a síťové systémy. ...

Více 0 komentářů

Do systému eReceptů zapojena čtvrtina lékařů a většina lékáren

ČTK , 28. červen 2017 09:00

Od 1. ledna příštího roku bude vydávání elektronických receptů pro všechny lékaře povinné. ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Nvidia bude spolupracovat s Volvem a VW na samořízených autech

ČTK , 28. červen 2017 08:00

Volvo hodlá uvést autonomní auta na trh do roku 2021, Audi o rok dříve....

Více 0 komentářů

ČR mezi 10 nejpostiženějšími zeměmi ransomwarového útoku

Pavel Houser , 28. červen 2017 07:00

K aktuálním útokům ransomwarem, který byl zaznamenán nejprve na Ukrajině a v Rusku, začaly vydávat s...

Více 0 komentářů

Hackeři napadli ukrajinské banky a podniky, i ruskou Rosněfť

ČTK , 27. červen 2017 18:27

Ukrajinu dnes zasáhla největší vlna hackerských útoků v historii země, informovalo ukrajinské minist...

Více 0 komentářů

Google dostal od Evropské komise rekordní pokutu 2,4 miliardy eur

ČTK , 27. červen 2017 13:06

Google se musí začít ke konkurenčním srovnávačům cen chovat stejně jako k vlastní službě. ...

Více 1 komentářů