
Přelom dubna a května byl ve znamení několika manažerských změn. Obchodním ředitelem IT společnosti Galeos se stal Petr Karlach. Nové vedení představila také firma CAD Studio.
Galeos

Obchodním ředitelem společnosti Galeos, která se specializuje na automatizaci podnikových procesů, se stal Petr Karlach (57). Jeho cílem je rozšířit partnerskou síť a zákaznickou základnu Galeosu .
Petr Karlach je absolventem VŠE Praha, oboru Ekonomika a řízení průmyslu. Svoji profesní dráhu začal v roce 1979 v Tesle Karlín jako analytik-programátor, poté pracoval v několika dalších podnicích například jako analytik a vedoucí výpočetního střediska. V roce 1990 nastoupil do společnosti PragoData, kde byl mimo jiné technickým ředitelem a později ředitelem dceřiné společnosti ITC PragoData. V roce 1995 přešel do společnosti Progress Software na pozici technického ředitele.
V roce 1997 se stal ředitelem společnosti FastCom, mezi lety 2000-2003 byl ve společnosti Intentia CZ ředitelem oddělení služeb. V letech 2003-2008 působil ve společnosti LCS International (dnes Asseco Solutions) jako obchodní ředitel pro Helios Green. Poslední tři roky se jako nezávislý konzultant věnoval poradenské činnosti v oblasti IT, obchodu a řízení vztahů se zákazníky.
„Galeos buduje svá řešení na produktech americké společnosti Progress Software, zejména v oblastech řízení výpočetní infrastruktury a integrace aplikací na základě architektury SOA, řízení podnikových procesů a zpracování událostí v reálném čase. My chceme jít nad rámec nabídky Progressu s ohledem na specifika místního trhu. S pomocí svých zkušeností chci rozšířit partnerskou síť Galeosu a najít nové cesty k zákazníkům,“ řekl Petr Karlach.
Přidejte si Petra Karlacha do své sítě pomocí služby [?]
Asseco Solutions

V lednu letošního roku rozšířil řady manažerů týmu HELIOS Jan Martof (1968). Nastoupil do Asseco Solutions ČR na pozici vedoucího týmu přímého prodeje pro segment SME.
Jan Martof přišel do Asseco Solutions z Českých Radiokomunikací, respektive T-Mobilu, kde zastával pozici regionálního manažera právě pro SME zákazníky. Před tím působil 15 let ve společnosti Konica Minolta Business Solutions na různých obchodních pozicích, naposledy jako Obchodní ředitel oblasti Morava.
Jan Martof je absolventem Střední zemědělsko-technické školy v Boskovicích a za svoji profesní kariéru absolvoval mnoho odborných a manažerských kurzů a obchodních školení.
Přidejte si Jana Martofa do své sítě pomocí služby [?]
CAD Studio

Akciová společnost CAD Studio, specializovaný dodavatel CAD, CAM, GIS a PLM řešení ve střední Evropě, představila nové vedení společnosti, které rozděluje zodpovědnosti mezi výkonného, obchodního a provozního ředitele.
Hlavním cílem těchto změn je zaměření na dodávky oborových řešení Autodesk a personální posílení pro plány dalšího růstu.
CAD Studio letos slaví 20 let působení na českém trhu. Od podzimního znovuzrození značky – spojení společnosti Dagis s CAD divizí Xanadu – firma stabilně vykazuje pozitivní ekonomické výsledky (například meziroční růst prodeje za první kvartál ve výši 8 %) a rozšířila své přímé zastoupení na Slovensko.
Personální posílení vedení přímo souvisí s přípravou na další etapu rozvoje společnosti – posílení pozice ve všech segmentech trhu produktů společnosti Autodesk. Tento krok byl pečlivě připraven s ohledem na jasné rozdělení rolí jednotlivých manažerů a na jejich dlouhodobé zkušenosti v oboru.
Nový výkonný ředitel, Jan Binter, působí ve společnosti již 12 let. Jeho specializací byla zejména oblast geoinformačních řešení. Radomír Žvak, který se ve společnosti pracuje již od roku 1996, přebírá otěže vedení obchodního týmu. Čeněk Černý, dlouholetý ředitel Dagisu a dosavadní ředitel CAD Studia, bude mít v rámci nové specializace na starosti řízení back office provozu.
Jan Binter, nový výkonný ředitel akciové společnosti CAD Studio, uvedl: „Máme velké cíle, které však vždy přímo vycházejí z dosavadních úspěchů i naší vedoucí pozice v oblasti počítačem podporovaného navrhování na našem trhu. Dalšímu očekávanému růstu společnosti odpovídá i potřebná specializace vrcholného managementu a detailnější rozdělení odpovědností.“
Přidejte si Jana Bintera do své sítě pomocí služby [?]
Česká společnost pro platební karty (CCS)

Novým generálním ředitelem České společnosti pro platební karty (CCS), která je součástí skupiny FleetCor, byl 1. dubna 2011 jmenován Philip Staehelin.
Philip Staehelin nastoupil do FleetCor v roce 2010 a byl odpovědný za obchodní rozvoj a strategii ve střední a východní Evropě.
Během svého sedmnáctiletého působení v Praze Philip Staehelin pracoval v oboru manažerského poradenství (A.T. Kearney a Accenture) a telekomunikací (T-Mobile) a také v bankovnictví (investiční bankovnictví Bank Austria Creditanstalt).
Přidejte si Philipa Staehelina do své sítě pomocí služby [?]
AG COM

Dnem 1. dubna 2011 zahájila ve společnosti AG COM činnost nová Divize řešení Microsoft. Jejím vedením byl pověřen Gabriel Koós, který v minulosti ve společnosti AG COM působil na pozici senior konzultanta pro oblast implementací řešení založených na softwaru společnosti Microsoft.
Strategickým cílem nové divize je poskytovat zákazníkům vysoce profesionální služby a řešení směřující ke zvýšení bezpečnosti, dostupnosti a optimalizace výkonnosti. Současně se zaměřením na systémový management a virtualizaci nabízí firma zákazníkům využití zkušeností s implementací systémů pro správu identit.
Vznik samostatné divize je logickým pokračováním cílevědomé a zodpovědné práce členů týmu Microsoft, díky které společnost AG COM získala již v roce 2006 statut Microsoft Gold Certified Partner.
Vznik Divize řešení Microsoft je odpovědí na stoupající poptávku po cenově přijatelných řešeních komplexní správy IT infrastruktury. „Jsme přesvědčeni, že promyšlenou integrací produktů System Center a Forefront splníme i ty nejnáročnější požadavky,“ stojí v tiskovém prohlášení AG COM.