Monster Worldwide jmenovala globální reklamní agenturu pro zajištění propagace a posílení značky

12. září 2007 09:12 0 komentářů

Monster Worldwide
Společnost Monster Worldwide, Inc. (burzovní index NASDAQ:MNST) dnes oznámila, že jmenovala společnost BBDO Worldwide svou globální reklamní agenturou pro zajištění propagace a posílení prestiže značky.

"Společnost Monster je již nějaký čas jednou z nejuznávanějších značek v oblasti zprostředkování pracovních příležitostí. Jedním z klíčových prvků našeho strategického plánu je, investovat do dalšího posilování značky Monster v celosvětovém měřítku," řekl Sal Iannuzzi, předseda představenstva a generální ředitel společnosti. "Abychom tohoto cíle dosáhli, jmenovali jsme agenturu BBDO naším globálním reklamním partnerem. Bude tak zajištěn konzistentní přístup k reklamě a propagaci ve všech oblastech podnikání a regionech. Zároveň značkou Monster bude posílena a znovu oživena síla."

Společnost BBDO Worldwide je vysoce ceněna za svou tvůrčí práci. BBDO Worldwide má 287 poboček, v 79 zemích, a představuje pro společnost Monster tu nejlepší volbu. Díky znalosti místního trhu a citlivému přístupu, je schopna ještě více zvýšit prestiž této značky ve více než 40 zemích, kde tato společnost působí.

Agentura pracuje pro celou řadu nejznámějších světových značek v oblasti spotřebitelského průmyslu, jako je například AT&T, Campbell's, Chrysler, FedEx, GE, Johnson & Johnson, Mars Inc., Motorola, PepsiCo, Procter and Gamble a Sony.

Iannuzzi dodal: "Vybrali jsme si jako svého partnera společnost BBDO, aby nám pomohla vybudovat silnou a stálou prestiž značky v celém světě, a zároveň koordinovala naše investice do reklamy. Nový tým se již horlivě chopil iniciativy na vývoj a propagaci značky v důležitém období pro hledání pracovních příležitostí, které začne v novém roce.

Těšíme se na úzkou spolupráci s Johnem Osbornem, prezidentem a generálním ředitelem společnosti BBDO New York, a jeho tvůrčím týmem. Vstupujeme do nové vzrušující etapy rozvoje společnosti Monster."

O společnosti Monster Worldwide

Společnost Monster Worldwide, Inc. (burzovní index NASDAQ: MNST), mateřská společnost firmy Monster(R), je prestižní světová společnost, která přes internet zprostředkovává již více než deset let zájemcům o zaměstnání pracovní místa, aby mohli co nejlépe uplatnit své schopnosti. Díky zastoupení na klíčových trzích v Severní Americe, Evropě a Asii, slouží společnost Monster všem, neboť zajišťuje komunikaci mezi zaměstnavateli a kvalitními zprostředkovateli práce na všech úrovních. Monster poskytuje
individuální poradenství zákazníkům v oblasti kariéry po celém světě. Prostřednictvím rozsáhlých mediálních stránek a služeb nabízí společnost Monster reklamním agenturám velký prostor. Společnost Monster Worldwide je zařazena na žebříčcích S&P 500 Index a NASDAQ 100. Více informací o špičkových produktech a službách společnosti Monster naleznete na internetové adrese http://www.monster.com. Více informací o společnosti Monster Worldwide získáte na serveru http://www.monsterworldwide.com.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Další na řadě je bezpečnost

Richard Jan Voigts , 09. říjen 2017 00:00
Richard Jan Voigts

Co všechno lze automatizovat pomocí strojového učení? Larry Ellison, technologický ředitel společnos...

Více







RSS 

Zprávičky

Státní ústav pro kontrolu léčiv hájí elektronické recepty

ČTK , 19. říjen 2017 10:00

V ČR se vydá 60-70 milionů papírových receptů ročně. Podle ministerstva je elektronizace zdravotnict...

Více 0 komentářů

Ransomware Locky v září masivně útočil ve světě i v ČR

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:30

Locky se neobjevil v Top 10 škodlivých kódů od listopadu 2016....

Více 0 komentářů

Podnikové služby tvoří už 5 % českého HDP

Pavel Houser , 19. říjen 2017 09:00

Podnikové služby v ČR rostly o 19 %, největší boom zažívají centra poskytující IT služby....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Komárkova KKCG koupila 70 % firmy AutoCont

ČTK , 19. říjen 2017 08:00

Důvodem k prodeji byla možnost expanze AutoContu na další trhy....

Více 0 komentářů

Seznam loni zvýšil čistý zisk o 9 % na 1,1 miliardy Kč

ČTK , 18. říjen 2017 10:00

Největší podíl na tržbách měly příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. ...

Více 0 komentářů

Dopravní podnik spustil v 6 stanicích metra wi-fi připojení k internetu

ČTK , 18. říjen 2017 08:00

Ve stanicích je rozmístěno 75 vysílačů a dodavatelská firma musela vybudovat veškerou infrastrukturu...

Více 0 komentářů

Digitální kancelář

Intexx, 18. říjen 2017 08:00

Ať už na intranetu, extranetu nebo na sociální platformě – vytvořte si s Intrexxem snadno a na míru ...

Více