Na český trh seznamování vstupuje nová seznamka s ambicí stát se do roka jedničkou na trhu

04. srpen 2011 17:04 0 komentářů

Online seznamka Jiskření.cz nabízí českým singles tisíce nových příležitostí k seznámení a poradenství „jak na to“ ve Škole seznamování.

Nová seznamka Jiskření.cz vstupuje po třech měsících fungování v beta verzi do ostrého provozu. Jiskření.cz je novou službou z rodiny Centrum Holdings, která nahrazuje dřívější seznamku Mojerande.cz. Pod heslem Pomáháme náhodě, získalo Jiskření.cz od počátku fungování 30 tisíc registrovaných uživatelů a má ambici do roka výrazně přesáhnout sto tisíc. Podle Net Monitoru má nyní týdně přes 1 milion page views. Uživatelům mimo jiné přináší přátelské prostředí, nastavitelnou ochranu soukromí, zábavné funkcionality pro hledání partnerů a praktickou školu seznamování.

„Cílem nové seznamky je vytvořit moderní seznamovací prostředí pro české singles všech věkových kategorií. Vyšší úroveň kvality uživatelů je zajištěna symbolickým poplatkem, který v současné době činí 40 Kč a doprovodnými službami jako je Škola seznamování, která uživatelům radí, jak na seznamování online, co psát do svých profilů a obecně jak okouzlit muže a ženy,“ říká Marie Botíková, produktová manažerka projektu.
Jiskření.cz klade důraz na soukromí uživatele – každý si může nastavit, zda chce, aby neregistrovaní návštěvníci viděli jeho fotografii v plné kvalitě nebo jen rozostřeně. Oblíbenou funkcionalitou je Seznamovací loterie, kde si uživatel může náhodně vytočit svůj protějšek a při hledání sázet na náhodu. Vzdělávací částí jsou články Školy seznamování a různé inspirace při psaní profilu, které uživatelům pomáhají vytvořit si co nejlepší profil. Interakci a spontánnímu zahájení konverzace napomáhají jednotlačítkové minivzkazy, které si uživatelé rozesílají jako prvotní icebreaker.

„V Čechách je stejně jako v zahraničí patrný nárůst počtu singles ve věku mezi 20 – 50 lety, kteří se díky hektickému životnímu stylu, potýkají s nedostatkem příležitostí k seznamování v běžném životě. Narůstá zájem hledat partnery na internetu a to nově i u lidí, kterým by před pár lety taková možnost připadla společensky nepřijatelná. Na seznamkách nyní najdete mnohem více uživatelů, kteří jsou zajímaví, atraktivní a jsou ochotni si za kvalitní službu zaplatit. Cílem Jiskření.cz je přitahovat pozornost právě této skupiny a vytvořit statisícovou bázi uživatelů, ve které se snadno najdou lidé s podobným životním stylem,“ popisuje Lukáš Uhl, Business Development Manager, Centrum Holdings.

http://www.jiskreni.cz
http://www.jiskreni.cz/skola-seznamovani/
http://www.jiskreni.cz/loterie/


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Sociální sítě pro B2B? Bláznovství!

Richard Jan Voigts , 17. květen 2017 07:00
Richard Jan Voigts

Agentura Ami Digital provedla průzkum ohledně využívání sociálních sítí v České republice. Ami Digit...

Více





RSS 

Zprávičky

Tři zranitelnosti a opravy: Samba, Joomla, videopřehrávače

Pavel Houser , 25. květen 2017 16:30

Vektorem útoku může být i soubor s titulky....

Více 0 komentářů

Lenovo opět v zisku

ČTK , 25. květen 2017 15:32

Lenovo se snaží omezit svou závislost na trhu s PC a rozšiřuje aktivity v oblasti chytrých telefonů ...

Více 0 komentářů

Zákon o elektronické identifikaci Sněmovna asi schválí beze změn

ČTK , 25. květen 2017 09:00

Jedním z cílů nových občanských průkazů je poskytnout držitelům elektronický podpis....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

PayPal rozšiřuje ochranu prodejců v ČR

Pavel Houser , 25. květen 2017 08:00

Tento program se dříve v České republice vztahoval jen na hmotné zboží, nyní se rozšiřuje i o služby...

Více 0 komentářů

Firmy zabývající se virtuální realitou zakládají asociaci

ČTK , 24. květen 2017 16:00

Cílem je propojit vývojářské týmy s universitami, investičními fondy a soukromým sektorem....

Více 0 komentářů

Sněmovna schválila novelu upravující přechod na vysílání DVB-T2

ČTK , 24. květen 2017 13:05

"Já jsem tam postrádal něco ve prospěch virtuálních mobilních operátorů," uvedl budoucí ministr fina...

Více 0 komentářů

Google chce propojit data z webové reklamy s nákupy v kamenných obchodech

ČTK , 24. květen 2017 10:46

Technologie dokáže propojit informace o tom, na co lidé na webu klikají a za co pak platí kartou v k...

Více 2 komentářů