Nová verze aplikace pro řízení vztahů se zákazníky Oracle CRM On Demand 19

25. červenec 2011 12:11 0 komentářů

Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonné technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu.

Řešení lze personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z emailového klienta. Nová verze potvrzuje závazek společnosti Oracle přinášet ve svých produktech neustálé inovace. Oracle CRM On Demand 19 přináší špičkové funkce umožňující organizacím zvyšovat příjmy, snižovat náklady a zlepšovat spokojenost zákazníků.

Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové a snadno použitelné rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).

Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace.

Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro celou řadu konkrétních oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.

„Vylepšená otevřená aplikační rozhraní a možnost přizpůsobit hostované kódy jazyka Java umožňuje vývojářům řešit specifické požadavky zákazníků na základě otevřených standardů,“ uvádí Jonathan Eastwood, ředitel divize Business Delivery ve společnosti CRMNow.

„Od vydání poslední hlavní verze Oracle CRM On Demand uplynulo jen zhruba 9 měsíců,“ řekl Anthony Lye, senior viceprezident pro řešení Oracle CRM. „Nová verze opět ukazuje, že společnost Oracle je má díky svým schopnostem inovací vedoucí postavení v oboru. Stále zvyšujeme hodnotu, které naše řešení mají pro prodejní zástupce s jejich nabitým časovým harmonogramem. Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší bezkonkurenční flexibilitu a snadnost použití. Prodejcům tak ušetří čas a organizacím jako celku umožní soustředit se na nové obchodní příležitosti. Přínos našeho řešení pro podnikání firem je zjevný např. i díky novým funkcím v oblasti mobility a cloud computingu.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů

Qualcomm zvýšil nabídku na převzetí NXP na 44 miliard dolarů

ČTK , 21. únor 2018 11:00

Krok by mohl Qualcommu rovněž pomoci odvrátit snahu rivala Broadcom o jeho převzetí....

Více 0 komentářů

Bitcoin je o 100 % dražší než v lednu

ČTK , 21. únor 2018 10:00

Digitální měna bitcoin se dnes na lucemburské burze Bitstamp vyšplhala na své třítýdenní maximum 11 ...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

CZ.NIC spouští Honeypot as a Service v ostrém provozu

Pavel Houser , 21. únor 2018 08:00

Nasbíraná data využívá Národní bezpečnostní tým CSIRT.CZ pro zkoumání útoků z českých IP adres....

Více 0 komentářů

V Česku vznikne satelitní centrum pro armádní rozvědku a NATO (aktualizováno)

ČTK , 20. únor 2018 23:00

Centrum bude získávat a zpracovávat fotografie i radarové snímky z družic....

Více 3 komentářů

ABB uvádí software pro transformaci energetických podniků

Pavel Houser , 20. únor 2018 12:22

ABB na konferenci DistribuTECH představila software ABB Ability Ellipse pro podporu digitalizace. ...

Více 0 komentářů

Soud zrušil milionové pokuty pro mobilní operátory

ČTK , 20. únor 2018 10:16

Případ se táhne už zhruba 15 let. Týká se společností T-Mobile a Oskar (předchůdce Vodafonu)....

Více 0 komentářů