Nová verze aplikace pro řízení vztahů se zákazníky Oracle CRM On Demand 19

25. červenec 2011 12:11 0 komentářů

Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonné technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu.

Řešení lze personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z emailového klienta. Nová verze potvrzuje závazek společnosti Oracle přinášet ve svých produktech neustálé inovace. Oracle CRM On Demand 19 přináší špičkové funkce umožňující organizacím zvyšovat příjmy, snižovat náklady a zlepšovat spokojenost zákazníků.

Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové a snadno použitelné rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).

Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace.

Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro celou řadu konkrétních oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.

„Vylepšená otevřená aplikační rozhraní a možnost přizpůsobit hostované kódy jazyka Java umožňuje vývojářům řešit specifické požadavky zákazníků na základě otevřených standardů,“ uvádí Jonathan Eastwood, ředitel divize Business Delivery ve společnosti CRMNow.

„Od vydání poslední hlavní verze Oracle CRM On Demand uplynulo jen zhruba 9 měsíců,“ řekl Anthony Lye, senior viceprezident pro řešení Oracle CRM. „Nová verze opět ukazuje, že společnost Oracle je má díky svým schopnostem inovací vedoucí postavení v oboru. Stále zvyšujeme hodnotu, které naše řešení mají pro prodejní zástupce s jejich nabitým časovým harmonogramem. Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší bezkonkurenční flexibilitu a snadnost použití. Prodejcům tak ušetří čas a organizacím jako celku umožní soustředit se na nové obchodní příležitosti. Přínos našeho řešení pro podnikání firem je zjevný např. i díky novým funkcím v oblasti mobility a cloud computingu.“


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy

ČTK , 19. leden 2017 14:00

Americká sociální síť Facebook zřídí v Paříži svůj první inkubátor pro začínající firmy, tzv. startu...

Více 0 komentářů

Toshiba prý zvažuje o osamostatnění své polovodičové divize

ČTK , 19. leden 2017 11:00

Japonská společnost Toshiba Corp. zvažuje oddělení svých aktivit v oblasti výroby polovodičů do samo...

Více 0 komentářů

Sněmovna uzákoní pravidla pro informační systémy veřejné správy

ČTK , 19. leden 2017 07:00

Sněmovna zřejmě uzákoní pravidla pro to, jaké funkční vlastnosti mají mít informační systémy ve veře...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

ÚOOÚ za nevyžádaná obchodní sdělení uložil i půlmilionovou pokutu

ČTK , 18. leden 2017 14:00

Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) v souvislosti s nevyžádanými obchodními sděleními udělil loni...

Více 0 komentářů

O2 spustila volání přes rychlé mobilní sítě LTE

ČTK , 18. leden 2017 12:00

Operátor O2 spustil službu volání v rychlé mobilní síti LTE. Největšími výhodami VoLTE jsou velmi kr...

Více 2 komentářů

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů