Nová verze aplikace pro řízení vztahů se zákazníky Oracle CRM On Demand 19

25. červenec 2011 12:11 0 komentářů

Společnost Oracle uvádí novou verzi své aplikace pro řízení vztahů se zákazníky (CRM, customer relationship management). Verze Oracle CRM On Demand 19 poskytuje nové výkonné technologie pro podporu cloud computingu a mobilního přístupu.

Řešení lze personalizovat, a umožnit tak zákazníkům i partnerům přistupovat ke kritickým informacím v CRM systému podle své volby: například z tabletu iPad, smartphonů iPhone či Blackberry nebo z emailového klienta. Nová verze potvrzuje závazek společnosti Oracle přinášet ve svých produktech neustálé inovace. Oracle CRM On Demand 19 přináší špičkové funkce umožňující organizacím zvyšovat příjmy, snižovat náklady a zlepšovat spokojenost zákazníků.

Univerzální přístup k aplikaci řeší na straně prodejních zástupců problémy s aktualizací dat a pomáhá zajistit jejich konzistenci. Prodejci se díky tomu mohou soustředit na samotný prodej a neztrácet drahocenný čas ručními aktualizacemi. Vylepšená podpora mobilních zařízení umožňuje přístup k aktuálním datům odkudkoliv a kdykoliv. K dispozici je také nové a snadno použitelné rozhraní umožňující přístup k CRM systému prostřednictvím e-mailového klienta Microsoft Outlook (v režimu on-line i off-line).

Nová rozšiřitelnost do systému cloud computingu umožňuje hostovat kód CRM spolu s rozšířeními na straně klienta. Výsledkem je platforma dovolující zákazníkům vytvářet plnohodnotné a přizpůsobitelné aplikace.

Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší rozšířenou funkčnost určenou pro celou řadu konkrétních oborů: pro vědy o živé přírodě, pojišťovnictví, finanční služby i automobilový průmysl.

„Vylepšená otevřená aplikační rozhraní a možnost přizpůsobit hostované kódy jazyka Java umožňuje vývojářům řešit specifické požadavky zákazníků na základě otevřených standardů,“ uvádí Jonathan Eastwood, ředitel divize Business Delivery ve společnosti CRMNow.

„Od vydání poslední hlavní verze Oracle CRM On Demand uplynulo jen zhruba 9 měsíců,“ řekl Anthony Lye, senior viceprezident pro řešení Oracle CRM. „Nová verze opět ukazuje, že společnost Oracle je má díky svým schopnostem inovací vedoucí postavení v oboru. Stále zvyšujeme hodnotu, které naše řešení mají pro prodejní zástupce s jejich nabitým časovým harmonogramem. Řešení Oracle CRM On Demand 19 přináší bezkonkurenční flexibilitu a snadnost použití. Prodejcům tak ušetří čas a organizacím jako celku umožní soustředit se na nové obchodní příležitosti. Přínos našeho řešení pro podnikání firem je zjevný např. i díky novým funkcím v oblasti mobility a cloud computingu.“


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Skutečně software pohltí svět?

Pavel Houser , 22. duben 2017 14:00
Pavel Houser

Výrok, podle něhož má software pojídat svět, jako první použil (zřejmě) Marc Andreessen v roce 2011 ...

Více





RSS 

Zprávičky

FabLab: brněnská dílna pro start-upy i technické nadšence

Pavel Houser , 23. duben 2017 09:00

3D dílna nabízí např. laserovou řezačku, 3D tiskárny a 3D skener. FabLab Brno je součástí celosvětov...

Více 0 komentářů

3 % Čechů již byla okradena při platbách online

Pavel Houser , 22. duben 2017 12:00

Ve většině případů šlo o částku do 5 000 Kč....

Více 0 komentářů

Senát zrušil plošné výjimky ze zveřejňování smluv v registru

ČTK , 22. duben 2017 10:00

Senát dnes schválil zrušení plošných výjimek ze zveřejňování smluv v jejich registru. Postavil se dn...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Polovina českých měst prý uvažuje o využití IoT

ITBiz.cz , 21. duben 2017 14:00

Sedm procent českých měst a obcí už využívá internet věcí (IoT) pro efektivnější samosprávu, nejčast...

Více 0 komentářů

Asociace slovenských operátorů je proti vyřazení českých stanic

ČTK , 21. duben 2017 13:00

Za přehnaný označila asociace sdružující slovenské kabelové operátory (APKT) požadavek tamní soukrom...

Více 0 komentářů

Yoga A12, nový tablet do firem

Pavel Houser , 21. duben 2017 10:00

Společnost Lenovo představila další přírůstek do své rodiny zařízení s operačním systémem Android. ...

Více 1 komentářů

Policie eviduje sebepoškozování kvůli internetové hře

ČTK , 21. duben 2017 07:00

Policie zaznamenala několik případů sebepoškození pořezáním v rámci internetové hry Modrá velryba. N...

Více 2 komentářů