Skupina Internet Retail rozšiřuje své dopravní služby

16. červenec 2011 03:06 0 komentářů

Skupina Internet Retail, která sdružuje celkem sedm předních českých a slovenských internetových obchodů, zavádí ve spolupráci s dopravní společností DPD nové služby. Kromě lepší koordinace dodávek jde i o večerní doručování či platby kartou. Cílem je větší pohodlí pro zákazníka.


České internetové obchody KASA.cz, Obchodní-dům.cz, Nakupuj.com a Megaobchod.cz mohou nyní kromě hojně využívané komfortní dopravy zákazníkům nabízet i službu tzv. časových oken, která v případě volby doručení zboží firmou DPD zákazníkovi v den expedice zásilky zaručí odeslání automaticky generované SMS nebo e-mailové zprávy, která obsahuje informaci o tříhodinovém doručovacím časovém okně. Pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpovědí na SMS zprávu nebo e-mail. Zároveň se zákazník může spolehnout na to, že jej kurýr bude telefonicky kontaktovat v případě, že nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo e-mailu. Zákazníci z Prahy, Brna a Ostravy navíc mohou využít i večerní doručování, a to v časovém rozmezí 17 - 20 hod. Večerní doručení stačí jednoduše zvolit při zadávání typu dopravy a platby v závěru internetového nákupu.

„Z častých průzkumů chování zákazníků internetových obchodů vyplývá, že mezi hlavní argumenty pro nakupování v e-shopech patří vedle nižší ceny a širšího sortimentu než v kamenných prodejnách i pohodlná doprava zboží až do domu. Ta je však nutná vždy zkoordinovat tak, aby zákazníkům časově vyhovovala. Předpokládáme, že nové služby zákazníci uvítají, protože díky nim si budou moct lépe naplánovat čas doručení zboží“, uvedla Jitka Součková, marketingová ředitelka skupiny Internet Retail.

Další významnou novinkou je i platba kartou. Doposud bylo nutné dobírky hradit pouze v hotovosti, což především u nákladnějších nákupů mohlo způsobit zákazníkům problémy. Internet Retail proto ve spolupráci s DPD nabízí pohodlnou úhradu platebními kartami VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic a Maestro.

Některé z obchodů skupiny Internet Retail již dříve zavedly tzv. komfortní dopravu, kdy řidič poskytne pomoc při přesunu zboží až do bytu, a to i v případě vyššího patra, a asistenci při vybalení a kontrole zboží a vyřízení veškerých dokladů, včetně nákupu na splátky. Zboží je vždy doručeno v předem dohodnutý čas a objednat lze i odvoz obalů nebo vysloužilého výrobku. Služba je žádaná především u zboží větších rozměrů.


Komentáře


RSS 

Komentujeme

Zákaznické karty čekají změny

Pavel Houser , 17. leden 2017 13:00
Pavel Houser

Jedna z technologií, která se už po léta prakticky nezměnila, i když by mohla? Prý karty zákazníků d...

Více





Kalendář

06. 02.

07. 02.
konference G2B TechEd
15. 02. IDC Predictions 2017
22. 02. IT mezi paragrafy
RSS 

Zprávičky

Průměrná rychlost mobilního internetu loni stoupla na 23,8 Mbit/s

ČTK , 18. leden 2017 07:00

Průměrná rychlost mobilního internetu v Česku se v loňském roce zvýšila o 39 procent na 23,8 Mbit/s....

Více 0 komentářů

Telefónica má zaplatit 1,7 miliardy Kč Tykačovým firmám

ČTK , 17. leden 2017 15:00

Španělská telekomunikační společnost Telefónica má zaplatit firmám podnikatele Pavla Tykače 1,7 mili...

Více 0 komentářů

Embarcadero oznamuje podporu Desktop Bridge v produktu RAD Studio

ITBiz.cz , 17. leden 2017 12:00

Společnost Embarcadero Technologies (divize společnosti Idera), vedoucí dodavatel softwarových řešen...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Pokrytí LTE loni stouplo na 98 procent populace

ČTK , 17. leden 2017 07:00

Pokrytí Česka rychlými mobilními sítěmi LTE se loni zvýšilo na 98 procent populace, což je o čtyři p...

Více 0 komentářů

Reuters: Hlavní příčinou potíží telefonů Galaxy Note 7 je baterie

ČTK , 16. leden 2017 14:00

Hlavní příčinou samovzněcování některých chytrých telefonů Galaxy Note 7 byla baterie. Podle zdroje ...

Více 0 komentářů

Facebook v Německu spustí systém pro ověřování pravdivosti zpráv

ČTK , 16. leden 2017 07:00

Internetová sociální síť Facebook v příštích týdnech zavede v Německu systém pro ověřování pravdivos...

Více 0 komentářů

Yahoo Japan zvažuje třídenní víkend, chce zaměstnance motivovat

ČTK , 15. leden 2017 15:00

Japonská internetová společnost Yahoo Japan zvažuje, že by do roku 2020 zavedla třídenní víkend. Chc...

Více 0 komentářů