T-Mobile hlásí zvýšený zájem o reklamu do Internetu v mobilu

Pavlína Šimčáková , 03. březen 2011 13:31 0 komentářů

Zatímco klasické ofenzivní spamování zákazníků prostřednictvím reklamních SMS a MMS zpráv spíše stagnuje, popularita propagace prostřednictvím bannerů na mobilním Internetu je na vzestupu. T-Mobile hlásí, že v loňském roce takto realizoval desetinu ze všech kampaní.

mobilni internet - reklama
Reklamní formáty pro mobilní Internet (Zdroj: Seznam.cz, a.s.)
„Rostoucí zájem inzerentů jde ruku v ruce se zvyšujícím se počtem mobilních surfařů. Jen za poslední čtvrtletí roku 2010 se jejich počet zvýšil o sto tisíc, což je nejen pro firmy zajímavé číslo,“ prohlašuje Petr Slavík, manažer prodeje reklamních služeb T-Mobile, který zároveň doplňuje: „Rozhodli jsme se proto pravidelně zveřejňovat tyto údaje, abychom poskytli reklamnímu trhu potřebné informace o velmi zajímavém komunikačním prostředku.“

T-Mobile v loňském roce realizoval celkem 193 kampaní mobilní reklamy. Desetina z nich se týkala právě cílených bannerů na Internet v mobilu. Ten údajně oproti své klasické internetové obdobě vykazuje
až dvanáctkrát vyšší účinnost.

Internet v mobilu na konci roku 2010 používalo více než 824 tisíc klientů operátora, přičemž největší část z nich surfuje v Moravskoslezském kraji (15 %). O pomyslné druhé a třetí místo se dělí uživatelé v Praze
a Středočeském kraji (13 %). Na opačném konci žebříčku pak stojí zákazníci z Jihočeského (3 %) a Karlovarského kraje (2 %).

Statistiky T-Mobile dále ukazují, že internet v mobilu je doménou především mladých – 30 % uživatelů je ve věku 18–29 let, 32 % patří do skupiny 30 až 39 let, přičemž lehce převažují muži nad ženami (54 vs. 46 %). Pozitivně se na nárůstu zájmu o mobilní internet projevuje i dostupnost tzv. chytrých mobilních telefonů – již čtvrtina surfařů je používá k brouzdání po webu. A téměř dvě třetiny klientů T-Mobile si internet v mobilu zapínají pravidelně, tedy více než čtyřikrát do měsíce.


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Jak probíhá adopce cloudu

Pavel Houser , 16. únor 2018 09:45
Pavel Houser

Cloud už neznamená jen SaaS, jenže… K dispozici je řada analýz i prognóz, které dokládají, jak se po...

Více








RSS 

Zprávičky

Hackeři zneužili cloudový systém Tesly k těžbě kryptoměn

ČTK , 22. únor 2018 10:00

Průnik se odehrál přes konzoli systému Kubernetes pro optimalizaci cloudových aplikací. ...

Více 0 komentářů

Dvakrát ze světa open source CRM: Sugar a SuiteCRM

Pavel Houser , 22. únor 2018 09:00

CRM systém Sugar je nabízen v několika edicích. Placené edice lze standardně provozovat formou služb...

Více 0 komentářů

Intel chce investovat 5 miliard dolarů do izraelské továrny

ČTK , 22. únor 2018 08:00

Předpokládá se, že Intel na rozšíření továrny obdrží státní podporu v hodnotě až 10 % investice....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Apple chce kupovat kobalt přímo od těžařů

ČTK , 21. únor 2018 11:48

Kobalt se používá v bateriích pro smartphony. Jeho cena výrazně vzrostla dále ji zvýší nástup elektr...

Více 0 komentářů

Qualcomm zvýšil nabídku na převzetí NXP na 44 miliard dolarů

ČTK , 21. únor 2018 11:00

Krok by mohl Qualcommu rovněž pomoci odvrátit snahu rivala Broadcom o jeho převzetí....

Více 0 komentářů

Bitcoin je o 100 % dražší než v lednu

ČTK , 21. únor 2018 10:00

Digitální měna bitcoin se dnes na lucemburské burze Bitstamp vyšplhala na své třítýdenní maximum 11 ...

Více 0 komentářů

CZ.NIC spouští Honeypot as a Service v ostrém provozu

Pavel Houser , 21. únor 2018 08:00

Nasbíraná data využívá Národní bezpečnostní tým CSIRT.CZ pro zkoumání útoků z českých IP adres....

Více 0 komentářů