Telefónica O2 chce nalákat více lidí k Internetu v mobilu, nabízí levné Samsungy

ITbiz.cz, 08. červen 2011 14:50 0 komentářů
Společnosti Telefónica O2 vadí, že 30 % uživatelů chytrých telefonů v její síti nemá předplacen žádný mobilní datový tarif, rozhodla se proto spustit několik nových marketingových kampaňí.
o2
„Pro maximální využití možností chytrých telefonů již nestačí soustředit se pouze na cenu telefonu a datový tarif. Důležité je vysvětlit zákazníkům, jak chytré aplikace mohou ulehčit jejich život, vysvětluje smysl celé akce tiskový mluvčí společnosti Martin Žabka.

O2 spouští pod názvem „Už vím proč” kampaň, jejímž cílem je získat pro mobilní Internet právě oněch 30 % uživatelů chytrých telefonů, kteří jejich potenciálu díky absenci datových tarifů nijak nevyužívají. Realizace by měla zahrnovat edukaci a motivování zákazníků prostřednictvím Facebooku, Twitteru a portálu O2 Active, kde budou k dispozici nové mobilní aplikace, které si mohou uživatelé stáhnout a prostřednictvím Iternetu také využívat.

Kromě toho společnost připravila pro zákazníky tištěného průvodce aplikacemi a Internetem v mobilu, společně s Googlem spustila kampaň na mobilní aplikace vyhledávacího giganta („Už vím proč mít Internet v mobilu”) a nabídla za výrazně zvýhodněnou cenu své portfolio chytrých telefonů Samsung.

Zajímavé je, že se v této aktivitě střetávají dva trendy, za prvé snaha o maximalizaci zisků, tedy vytěžení zbývající klientely s chytrými telefony a za druhé další vytížení již tak dost zatížené 3G sítě, uvidíme jak se k tomuto problému společnost postaví. Ideální by pochopitelně byli noví zákazníci mobilních datových služeb, kteří Internet v mobilu z pohodlnosti stejně využívat nebudou, ale s tím asi O2 příliš kalkulovat nemůže.

Na závěr pád zajímavých dat. Meziročně se prodej chytrých telefonů v síti O2 zvýšil pětinásobně. Na celkovém prodeji mobilních telefonů se podílejí 80 %. Mobilní datové služby využívá celkem 1,2 milionů zákazníků O2, z toho Internet v notebooku 380 000 a Internet v mobilu 820 000 zákazníků. 70 % z nich si k chytrému telefonu pořídilo datový tarif. „Naše průzkumy potvrzují, že řada zákazníků stále neví, k čemu všemu mohou Internet v mobilu využívat. Rozhodli jsme se proto představit jim a názorně ukázat, co chytré telefony umí a jakým způsobem jim usnadní život. V komunikaci jsme se spojili se dvěma silnými partnery – společnostmi Google a Samsung,” říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica.

Nabídka telefonů Samsung

Samsung S5570 Galaxy Mini

Samsung s5830 Galaxy Ace

Samsung i9023 Nexus S

Samsung i9000 Galaxy S II

495 Kč

s tarify O2 NEON S a O2 Internet v mobilu Start

1 995 Kč

s tarify O2 NEON M a O2 Internet v mobilu Start

2 995 Kč

s tarify O2 NEON L+ a O2 Internet v mobilu

5 995 Kč

s tarify O2 NEON L+ a O2 Internet v mobilu


Komentáře

RSS 

Komentujeme

Intel Inside aneb všichni jsme načipováni

Petr Zavoral , 10. prosinec 2017 18:20
Petr Zavoral

V Havlově hře Audience přesvědčuje Sládek Ferdinanda Vaňka, aby donášel sám na sebe. Z pohledu letoš...

Více







Kalendář

09. 01.

13. 01.
CES 2018
18. 01.

19. 01.
itSMF 2018
29. 01.

30. 01.
G2BTechEd
RSS 

Zprávičky

APEK: Dnes obrat za miliardu?

Pavel Houser , 11. prosinec 2017 13:04

Právě dnes očekává Asociace pro elektronickou komerci (APEK) vrchol objednávek vánočních dárků na in...

Více 0 komentářů

Termínový kontrakt na bitcoin při debutu stoupl až na 18 700 dolarů

ČTK , 11. prosinec 2017 10:39

Termínový kontrakt na internetovou měnu bitcoin při svém debutu ve Spojených státech zpevnil o více ...

Více 0 komentářů

Western Digital zruší arbitráž proti Toshibě

ČTK , 11. prosinec 2017 08:00

Japonská společnost Toshiba a americká firma Western Digital se v zásadě dohodly na urovnání sporu o...

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Spotify a Tencent se propojují

ČTK , 10. prosinec 2017 08:00

Přední světová služba pro streamování hudby Spotify a čínská konkurenční firma Tencent Music Enterta...

Více 0 komentářů

Bezpečnostní politika firem brání plně využít potenciál IoT

Pavel Houser , 09. prosinec 2017 08:00

Tři čtvrtiny účastníků průzkumu EY Global Information Security Survey 2017 pokládají za nejpravděpod...

Více 4 komentářů

Globální výdaje na bezpečnost IT porostou v příštím roce o 8 % na 96 miliard dolarů

Pavel Houser , 08. prosinec 2017 10:57

Nejrychleji porostou řešení SIEM, testování IT bezpečnosti a její outsourcing. ...

Více 1 komentářů

Soud EU: Luxusní značky mohou zakázat internetový prodej zboží

ČTK , 08. prosinec 2017 10:00

Oponenti poukazují na to, že omezení prodejů jde proti hospodářské soutěži....

Více 2 komentářů