Telefónica O2 chce nalákat více lidí k Internetu v mobilu, nabízí levné Samsungy

ITbiz.cz, 08. červen 2011 14:50 0 komentářů
Společnosti Telefónica O2 vadí, že 30 % uživatelů chytrých telefonů v její síti nemá předplacen žádný mobilní datový tarif, rozhodla se proto spustit několik nových marketingových kampaňí.
o2
„Pro maximální využití možností chytrých telefonů již nestačí soustředit se pouze na cenu telefonu a datový tarif. Důležité je vysvětlit zákazníkům, jak chytré aplikace mohou ulehčit jejich život, vysvětluje smysl celé akce tiskový mluvčí společnosti Martin Žabka.

O2 spouští pod názvem „Už vím proč” kampaň, jejímž cílem je získat pro mobilní Internet právě oněch 30 % uživatelů chytrých telefonů, kteří jejich potenciálu díky absenci datových tarifů nijak nevyužívají. Realizace by měla zahrnovat edukaci a motivování zákazníků prostřednictvím Facebooku, Twitteru a portálu O2 Active, kde budou k dispozici nové mobilní aplikace, které si mohou uživatelé stáhnout a prostřednictvím Iternetu také využívat.

Kromě toho společnost připravila pro zákazníky tištěného průvodce aplikacemi a Internetem v mobilu, společně s Googlem spustila kampaň na mobilní aplikace vyhledávacího giganta („Už vím proč mít Internet v mobilu”) a nabídla za výrazně zvýhodněnou cenu své portfolio chytrých telefonů Samsung.

Zajímavé je, že se v této aktivitě střetávají dva trendy, za prvé snaha o maximalizaci zisků, tedy vytěžení zbývající klientely s chytrými telefony a za druhé další vytížení již tak dost zatížené 3G sítě, uvidíme jak se k tomuto problému společnost postaví. Ideální by pochopitelně byli noví zákazníci mobilních datových služeb, kteří Internet v mobilu z pohodlnosti stejně využívat nebudou, ale s tím asi O2 příliš kalkulovat nemůže.

Na závěr pád zajímavých dat. Meziročně se prodej chytrých telefonů v síti O2 zvýšil pětinásobně. Na celkovém prodeji mobilních telefonů se podílejí 80 %. Mobilní datové služby využívá celkem 1,2 milionů zákazníků O2, z toho Internet v notebooku 380 000 a Internet v mobilu 820 000 zákazníků. 70 % z nich si k chytrému telefonu pořídilo datový tarif. „Naše průzkumy potvrzují, že řada zákazníků stále neví, k čemu všemu mohou Internet v mobilu využívat. Rozhodli jsme se proto představit jim a názorně ukázat, co chytré telefony umí a jakým způsobem jim usnadní život. V komunikaci jsme se spojili se dvěma silnými partnery – společnostmi Google a Samsung,” říká Jiří Dvorjančanský, marketingový ředitel společnosti Telefónica.

Nabídka telefonů Samsung

Samsung S5570 Galaxy Mini

Samsung s5830 Galaxy Ace

Samsung i9023 Nexus S

Samsung i9000 Galaxy S II

495 Kč

s tarify O2 NEON S a O2 Internet v mobilu Start

1 995 Kč

s tarify O2 NEON M a O2 Internet v mobilu Start

2 995 Kč

s tarify O2 NEON L+ a O2 Internet v mobilu

5 995 Kč

s tarify O2 NEON L+ a O2 Internet v mobilu


Komentáře

RSS 

Komentujeme

AI i její tvůrci před soudem

Pavel Houser , 22. duben 2018 09:30
Pavel Houser

John Kingston z anglické University of Brighton poskytl pro The Register svůj pohled na právní odpov...

Více







RSS 

Zprávičky

Před 25 lety byl zpřístupněn webový prohlížeč Mosaic

ČTK , 21. duben 2018 15:22

Mosaic se zrodil v průběhu roku 1992 v hlavě Marca Andreessena a jeho kolegy Erica Biny....

Více 0 komentářů

Těžba bitcoinů při kurzu pod 8 600 dolarů je ztrátová

ČTK , 20. duben 2018 11:21

Analytici se domnívají, že poptávka po hardwaru pro těžbu bitcoinů dál klesne, stejně jako cena kryp...

Více 0 komentářů

Netflixu prudce stoupají příjmy i počet odběratelů

ČTK , 20. duben 2018 09:36

Čistý zisk ve čtvrtletí stoupl na 290,1 milionu dolarů, neboli 64 centů na akcii....

Více 0 komentářů

Starší zprávičky

Zájem o přijímače s digitálním rádiem je minimální

ČTK , 20. duben 2018 08:00

Český rozhlas na konci loňského roku rozšířil pokrytí digitálním signálem na 40 % populace....

Více 3 komentářů

eMan vykupuje zpět podíl Jablotronu

Pavel Houser , 19. duben 2018 14:32

Strategie obou společností se po více než 2 letech propojení rozcházejí, kontrolu nad firmou získáva...

Více 0 komentářů

Facebook reaguje na nové normy EU, cílená reklama ale nepřestane

ČTK , 19. duben 2018 10:26

Facebook se začal dotazovat svých uživatelů, zda může v jejich fotografiích a videích používat techn...

Více 2 komentářů

Ruské úřady vs. Telegram

ČTK , 19. duben 2018 08:00

Začaly se objevovat informace o rozsáhlých výpadcích služeb, které se sporem nijak nesouvisejí....

Více 0 komentářů